Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Składałem silnik zetora sześciocylindrowego zeszłej zimy, zestawy Zetor Polska białe pudło czerwone napisy. Temperatura na zewnątrz -15 w garażu -10 fajnie było. Silnik pochodził około 3 godzin i zaczął stukać. Po pierwszym szoku sprawdzanie: ciśnienie oleju ok. zawory ok. korbowody przykręcone stopy także więc zdejmuję głowicę. Na wewnętrzych stronach tuleji jakieś zgrubienia okazało się że aluminium z tłoków przywarło do tulei. Wyciągamy tuleje tłoki pierścienie czyścimy ładnie i oddaję do sklepu na reklamację. Czekam spokojny i czekam i czekam i nagle bum dzwonią ze sklepu reklamacja rozpatrzona. Pędzę po nowe zestawy i tu rozczarowanie " reklamacja rozpatrzona i dorzucona z powodu PRZEGRZANIA SILNIKA. Trzymajcie mnie. Zawodowo zajmuję się naprawami traktorów złożyłem wiele silników ale to mnie zaskoczyło. Po konsultacji z klientem założyłem te nieszczęsne tuleje stare orginalne tłoki i nowe pierścienie. Silnik pracuje cały rok ma dobrą moc nie bierze oleju. Od tamtego razu tylko tuleje MAHLE z pierścieniami Prima. Pozdrawiam

Opublikowano

Tłoki jak w zestawach Mahle chyba że klient zgadza się na dopłatę do tłoków gorzyckich. Osobiście uważam iż w zestawie tuleja tłok i pierścienie tłoki są najmniej ważne Często montuję nowe tuleje Mahle pierścienie Prima i stare orginalne tłoki pod warunkiem zachowania dopuszczalnych luzów pierścieni w rowkach oraz otworu pod sworzeń. Należy również pamiętać o grupach selekcyjnych.

Opublikowano

Witam sory ze w tym temacie ale do końca nie wiedzialem gdzie zadac to pytanie :) a wiec : Czy jest mozliwosc w zetorze 8011 wymiany jabuszek w ramionach zaczepu na haki lub wymiana całych ramion z hakami na zatrzaski zeby po prostu ułatwic sobie zaczepianie maszyn :) ? A poza tym jeszcze jedno : jesli bardzo kiepsko dzila mi w nim wspomaganie kierownicy na postoju ciezko a podczas jazdy troszke lzej sie kreci to lepiej wymieniccałą pompe wspomagania czy jakas czesc : serwo , orbitrol itp ? Prosze o pomoc czekam na odpowiedzi z gory dzieki i pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)

Bo zetor polska są robione w polsce:D

 

Chłopie co teraz jest robione w Polsce

Zetor Polska nie ma żadnych linii produkcyjnych..oni są tylko sprzedawcą..możliwe że pakują to też u siebie chociaż niekoniecznie.

Natomiast producent to już jest inna historai.

Edytowane przez andrzej300
Opublikowano

Ja przy ważniejszych naprawach w zetorach części zamawiam tylko i wyłącznie w kaliszu czesci mam w garażu na drugi dzień i zawsze są orginalne przewaznie tansze niz na allegro czy w innych sklepach internetowych z czesciami. Przykład ostatnio regeneracja  wzmacniacza w zetorze 10540 koszt czesci 2000zł w Kaliszu ,koszt czesci w sklepie z czesciami "u Gienka" 3200zł niektore nie orginalne, koszt tych samych czesci w sklepach internetowych srednio 2800zł. cena całego kosza wzmacniacza w kaliszu 5000zł , kosz w sklepie "u gienka" 5800zł  cena kosza srednio w sklepach internetowych ok 6000zł. Dlatego przy wazniejszych naprawach silnikow czy skrzyn biegow czy mostow lepiej wybrac czesci ogrinalne u sprawdzonego dostawcy moze i czasem zapłacisz wiecej ale masz pewnosc ze to troche pochodzi

Opublikowano (edytowane)

jest też dużo sklepów internetowych oferujących oryginały ( nie musi to być koniecznie serwis)  i z własnego doświadczenia wiem ,że jest zawsze taniej niż w Zetor Polska no chyba ,że  część leży na półce kilka lat wcześniej , zakupiona w niższej cenie .

5tys. za kosz to cena brutto (jeśli tak to okazja ) ?

Odnośnie orygianalnych zestawów naprawczych silnika ( pudełka z banderolami Oryginał PDC Żetor) ,oferowanych w serwisie Zetora w Kaliszu to nie jest to co idzie na pierwszy montaż -silnik powinien chodzić jak nowy a tak nie jest (sprawdzone po kilku remontach na bazie tych niby orygianałów )

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

ja ta przykładowa awarie miałem przed świetami wiec w swieta przejrzałem sklepy internetowe a po swietach dzwoniłem i kaliszu wyszło mi najtaniej a cena całego kosza to 5 tys brutto dokładnie było to 4950zł może i okazja ale dało sie starego zregenerowac i wyszło taniej

Opublikowano

ja kupiłem ostatnio filtry do zetora szukałem w sieci ale już bardziej opłacało mi się podjechać do sklepu niż płacić za wysyłkę np z Kalisza (20 km pod łodzią - znalazłem autoryzowanego dealera tuszyn), ale coś chyba ze sztuka nie tak, bo musiałem zaraz znowu wymieniać :/ to akurat poszlo zaskakująco sprawnie ;)

Opublikowano (edytowane)

masz w opisie -tuleja Premot. Jedno wiem na pewno,że zestawy pod logo zetor pdc to nie jest to co szło czy idzie obecnie  na pierwszy montaż  . Ponoć dobre są z Kolbenschmit-a  ,ale nie wiem ,czy do tych modeli produkują .

Sam dzwoniłem do nich ostatnio i chciałem się dowiedzieć jak to jest  w końcu jest z tymi oryginałami  i  co zamówić  ,żeby silnik chodził tak jak fabrycznie złożony . Uzyskałem informację ,że sam producent na przestrzeni kilkunastu lat zmieniał dostawców części począwszy bodajże od tego właśnie Promotu przez Kolbenschmita na  coś innego obecnie .

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Zastanawiam się nad kupnem zetora 8111 i w związku z tym mam pytanie do posiadaczy takich zetorów- a chodzi mi o dostępność części do tych właśnie zetorów czy są łatwo dostępne czy jest już z nimi kłopot.

Opublikowano (edytowane)

8111 ma jedno wadę trzeszczą biegi nie można zredukować wzmacniacz momętu jest awaryjny zależy do czego go potrzebujesz a tak to dobry ciągnik taki koń pociągowy spalanie ok 15 l  zależy jakie ziemie poszukaj coś  4x4 bo będzie ci brakować uciągu moc będzie ale będzie się kopał  części to są nie wszystkie ale można z używki kupić jest tego dużo

Edytowane przez volvo1150
Opublikowano

https://ct24.ceskatelevize.cz/jihomoravskykraj/3619561-utlum-zetoru-v-brne-spolecnost-prodava-pozemky-a-presouva-vyrobu-do-indie

Czytajcie Artykuł Zetor zamyka fabrykę w Czechach w Brnie hale sprzedaje deweloperowi przenosi produkcję do Indii To koniec Bankrut 

Dnia 18.09.2013 o 18:57, Roki212 napisał:

Oby tylko Zetor Polska trzymał dalej swoją jakość i był składany z tych samych podzespołów co dotychczas bo do tej pory jedną różnicą w tym zestawie były pierścienie

https://ct24.ceskatelevize.cz/jihomoravskykraj/3619561-utlum-zetoru-v-brne-spolecnost-prodava-pozemky-a-presouva-vyrobu-do-indie

Czytajcie Artykuł Zetor zamyka fabrykę w Czechach w Brnie hale sprzedaje deweloperowi przenosi produkcję do Indii To koniec Bankrut 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Rafalk1990
      Witam, potrzebuję lewe drzwi oraz dolny wałek pedny łączący skrzynię z przednim napędem do Case 845 XL orientuje się ktoś gdzie dostanę używki. Dzwoniłem już do agrofarm i łódzkie Ktery może będą mieli trzeba czekać, ktoś z was zna kogoś jeszcze? Może znacie jakiś zakład który jest w stanie taki wałek dorobić?
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v