Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to zalezy jak bedzie on wykorzystywany na ile ha bo ponad 200 KM to troche pola musi byc musisz zobaczyc w zblizonej wersji parametry techniczne itp jak wygladaja cena łatwosc i bliskosc do ewentualnego serwisu itp. powiem tak ze u mnie róznych Df-ów chodzi i ttv Agrotrony Agroplusy Agrofarmy i nie ma tragedi a Casów to praktycznie w ogóle nie widze u siebie i tych nwych i uzywanych takze nie wiele moge powiedziec za to np NH T7. 210 to wiem ze sa w maires poko czy T6 a to to samo co Case

Opublikowano

Deutz na pewno ma mniej elektroniki i jest bardziej skonstruowany pod względem mechanicznym w przeciwieństwie do Pumy.

 

Deutz

-udźwig 9200 kg

-WOM tylny o 4 prędkościach, wyposażenie standardowe

-silnik Deutz Common Rail EURO III,, 24 zawory, Turbo intercooler, elektroniczna regulacja i system recyrkulacji spalin

-skrzynia do 50 km/h

- waga .. ??

Case

- silnik wysokoprężny 4 zaworowy TIER lll

- udźwig podnośnika około 8600 czyli dużo słabszy niż w Docu

- wom tylny o 2 prędkościach

-waga 7-12 ton

skrzynia do 50 km/h

Opublikowano

Deutz na pewno ma mniej elektroniki i jest bardziej skonstruowany pod względem mechanicznym w przeciwieństwie do Pumy.

 

Deutz

-udźwig 9200 kg

-WOM tylny o 4 prędkościach, wyposażenie standardowe

-silnik Deutz Common Rail EURO III,, 24 zawory, Turbo intercooler, elektroniczna regulacja i system recyrkulacji spalin

-skrzynia do 50 km/h

- waga .. ??

Case

- silnik wysokoprężny 4 zaworowy TIER lll

- udźwig podnośnika około 8600 czyli dużo słabszy niż w Docu

- wom tylny o 2 prędkościach

-waga 7-12 ton

skrzynia do 50 km/h

 

 

z tego co wiem to deutz ma skrzynie 60km/h

a case ze tak powiem boje sie bo słyszałem ze ma dożo wspólnego z NH a te z kolei w mojej okolicy strasznie się psuja

 

A brałeś kolego po uwagę JD 6210 R nie wiem jak cenowo wyglądają Deutz-fahr i CASE ale JD na pewno będzie konkurencja

 

 

myślałem ale nad JD z seri 7R a dokładnie 7230R i maja strasznie wygórowaną cenę w porównaniu z deutz czy case

Opublikowano

Chyba raczej do 50 km/h ale niech sie wypowiedzą inni na ten temat.

U mnie ze wszystkich ciągników to najwięcej jest New Hollandów i każdy sobie je chwali, na drugim miejscu jest case, ja sam go posiadam i polecam.

 

Tak jak mówisz NH należy do grupy producenckiej CNH (Case, New Holland, Steyr)

Opublikowano

Udzwig może i DF ma porządny ale co z tego jak jego waga jest mała w porównaniu do innych więc czy ja wiem czy to zaleta chyba ani jedno ani drugie.

@TheBociek1996 chyba pomyliłeś 6R z 6M bo doposażyć JD to tanio nie wychodzi :mellow:

Opublikowano

Nie ma ciągnika który sie nie psuje, tylko jeden bardziej drugi mniej, ja osobiście doradzał bym deutza sam ma tylko starszego i jestem bardzo zadowolony a znajomy ma dwa agrotrony (nie pamiętam seri) mają po 120 km 2011r i jest z nich bardzo zadowolony

Opublikowano

wiadomo ze każdy sie psuje ale z tego co widze to NH najczęściej, mam znajomego który ma Deutza JD i NH 160tm. Deutz i JD jeszcze ani razu nic sie nie stało a NH już 3 razy w serwisie lądował a tak na prawdę ten NH jeździ z opryskiwaczem i z siewnikiem a cała cięższa robotę robi Deutz i JD

Opublikowano (edytowane)

Deutz na pewno ma mniej elektroniki i jest bardziej skonstruowany pod względem mechanicznym w przeciwieństwie do Pumy.

 

Deutz

-udźwig 9200 kg

-WOM tylny o 4 prędkościach, wyposażenie standardowe

-silnik Deutz Common Rail EURO III,, 24 zawory, Turbo intercooler, elektroniczna regulacja i system recyrkulacji spalin

-skrzynia do 50 km/h

- waga .. ??

Case

- silnik wysokoprężny 4 zaworowy TIER lll

- udźwig podnośnika około 8600 czyli dużo słabszy niż w Docu

- wom tylny o 2 prędkościach

-waga 7-12 ton

skrzynia do 50 km/h

 

 

Kolego trochę wprowadzasz w błąd forumowiczów ponieważ Case IH Puma 210/215 ze skrzynią fulpowerschift 19ECO/42km/h lub 19 bez ECO/50km/h posiada silnik:

-TIER IVa

-udźwig tylnego podnośnika 10 460 kg

-wom tylny może być o 4 prędkościach 540/540ECO/1000/1000ECO

i dodatkowo może mieć

-2 rodzaje skrzyń biegów FUL POWERSCHIFT 19 biegów przełączanych pod obciążeniem bez sprzęgła lub skrzynia bezstopniowa dwusprzęgłowa CVX

-pompa hydrauliczna 170litrów na minutę

-do 9 par gniazd hydraulicznych

-sterowanie jedną sekcją hydrauliczną z poziomu tylnego błotnika

-sterowanie podnośnikiem z błotnika (standard)

-sterowaniem WOM z błotnika (standard)

-sterowaniem przednim TUZ z przodu (standard)

-resorowana przednia oś o trzech trybach resorowania SOFT/NORMAL/HARD sterowana komputerem dla zmaksymalizowania dociążenia przedniej osi

-5 reflektorów ksenonowych roboczych i 6 reflektorów halogenowych roboczych i 2 lamy świateł drogowych krótkie/długie co daje łącznie 13 lamp

-w standardzie otrzymujecie zespolony podłokietnik z fotelem operatora i wszystko jest sterowane z poziomu podłokietnika (standard)

-zespolony z podłokietnikiem monitor dotykowy 7 cali lub 9 cali

-z poziomu monitora możemy sterować/zarządzać całym ciągnikiem i wszystkimi jego funkcjami dodatkowo monitor posiada ISOBAS czyli możecie zarządzać doczepianymi maszynami z ISOBASEM, monitor ma możliwość podłączenia 5 kamer zewnętrznych oraz na monitor obsługuje GPS

-klimatyzacja manualna lub automatyczna klimatronic

-elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka

-podgrzewana przednia i tylnia szyba kabiny

-dodatkowa kieszeń montażowa dla radioodtwarzacza oraz radia CB (standard)

-sterowanie hydrauliką ciągnika (elektrozaworami hydrauliki zewnętrznej) klawiszami lub dżojstikiem

-sterowanie przepływami oleju na zaworach hydraulicznych oraz czasem przepływu oleju z poziomu ciągnika (standard)

-na życzenie może być zamontowana rama łącząca cały przód ciągnika-silnik-skrzynię biegów

-w standardzie otrzymujecie regulowany rozstaw tylnych felg na rozsuwanej osi (standard)

-w standardzie duży klimatyzowany schowek (mieszczą się 3 butelki 1,5 litrowe) (standard)

-standardowo amortyzowana kabina (standard)

-zestaw wskaźników zmontowany na prawym słupku kabiny przez co jest bardzo czytelny bo nigdy nic go nie zasłania tak jak to jest w przypadku kierownicy (standard)

-dodatkowe grzałki podgrzewające ciecz w bloku silnika oraz olej w skrzyni biegów

-dwustronny wentylator WISCO chłodnicy i w przypadku zabrudzenia chłodnicy/siatki można odwrócić na chwile ciąg wentylatora aby przedmuchał chłodnicę w drugą stronę i tym samym ją wyczyścił

-można wpisać do pamięci ciągnika do 33 funkcji jakie wykonuje traktorzysta w trakcie pracy (zmiana biegów, dodaje lub zwiększ obroty silnika, steruje całą hydrauliką ciągnika przód i tył steruje WOM) i ciągnik sam to odtworzy/uruchomi gdy dojedziemy do końca pola (standard)

-automatyczna zmiana wszystkich biegów w skrzyni Full Powerschift (standard)

 

I wiele innych o których nie napisałem ale to co najważniejsze jest podane.

 

I teraz porównajcie ceny CASE do JOHN DEERA lub do DEUTZA mam taką pumę tak wyposażoną i jak chciałem tak wyposażyć JOHN DEERA 7230R lub inne marki to kosztowały o 100-140 tyś zł więcej od CASE PUMY!!!

 

Dodatkowo w całej serii R zespolony fotel operatora z podłokietnikiem występuje tylko ze skrzynią bezstopniową AUTO POWER a w Case jest w standardzie z każdą skrzynią (to jest jakieś nieporozumienie taka marka jaką jest John Deer nie ma w standardzie zespolonego podłokietnika z fotelem operatora ciągnik kosztuje 400-600 tyś zł i nie mogli zrobić podłokietnika w standardzie?!

 

W JOHN DEER skrzynia AUTO POWER jest chyba najgorszą skrzynią ze wszystkich dostępnych ciągników na rynku jakie są od MASEY Ferguson po CLASSA ta skrzynia się strasznie sypie znam dwóch użytkowników tych ciągników z tymi skrzyniami i to jest dramat naprawy po gwarancji kosztowały po +- 70 tyś zł i skrzynia potrafiła po roku znów nawalić. Dodatkowo w Johndeer starej seri 7000 nagminnie wysiadały wtryskiwacze których nie da się naprawić tylko trzeba wymienić na nowe. Bo w serwisie BOSCH nie ma dostępnych do nich części a ceny kosmiczne.

 

Więc JOHN DEER nie jest taki bezawaryjny jak go malują ale i CASE nie jest bezawaryjne tylko że w jednym ciągniku psuje się jedno a w innym drugie. Tylko co innego jak popsuje się jakiś drobiazg a co innego jak Ci padnie skrzynia biegu i koszt naprawy 70 tyś zł.

 

My posiadamy w gospodarstwie cztery maszyny CASE i jesteśmy z nich zadowoleni jak by nie były dobre to byśmy nie kupowali następnych.

 

I do wszystkich co piszą że CASE jest mało to prawda ale jest mało tylko dlatego że dopiero od 2007 roku jest wielu przedstawicieli CASE w Polsce a do 2007 roku przedstawicielem CASE była tylko jedna firma z Torunia INTERHANDLER której główną działalnością był sprzęt JCB a CASE to było coś dodatkowego i dlatego dzisiaj jest mało CASE w POLSCE.

 

ALE proszę pojechać do NIEMIEC, CZECH, Francji tam jest ogrom CASE a najlepiej zerknijcie w AMERYCE tam jest 45% rynku CASE i 45% rynku John Deer oraz 10% inne. A rynek Amerykański jest kilkakrotnie większym od rynku całej Europy. Więc to też coś mówi.

Edytowane przez lukasko
Opublikowano

Koledzy ja dodam taka opinie bo mówicie ze JD się psuja .

Ja mam w swojej okolicy 3 lub 4 gospodarstwa obszarowe i jak ich obserwuje tak może 10 lat mieli rożne ciągniki był case new Holland fendt i JD,

W 3 gospodarstwach są już tylko JD a w 4 -tym fendt i jD.

Ja gdy kupowałem JD byłem na pokazach fendt, NH case jeździłem tymi maszynami i nie przemówiły do mnie , fendt odpadł z powodu ceny a case odpadł bo jest w środku jak NH i gdy na pokazach jeździłem to problem był z biegami pod obciążeniem późno reagowały na reakcje kierowcy nie potrafili z case-a mi wytłumaczyć dla czego tak się dzieje.

Gdy pytałem ze widzę podobiznę z NH ,gość powiedział ze różnica jest taka w innych miejscach są składane a dużo podzespołów jest tych samych.

Ja kupiłem JD z tego powodu gdyż w rodzinie już dobrych kilka lat chodzą JD i nie ma z nimi problemów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v