Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

może lepiej porównać go do 3080 bo oba mają 6 cylindrów bez turbiny??

w 3060 - 3080 jest lepsza kabina. jest duzo przestronniejsza, 2 razy cichsza wyposazona w klimatyzację i filtry i zapewniająca lepszą widoczność.

skrzynia biegów w tym ciągniku jest sporo prostsza i najprawdopodobniej nie powinno być z nią wiekszych problemów.

z tego co sie orientuje to w serii 30xx najczęściej psują się synchronizatory. u mnie w okolicy jak dotąd nikt nie miał problemów z ehr albo power shiftem, a kilka maszyn z tej serii jest.

Opublikowano

raczej 3060 mnie interesuje, a nie znalazłem nic mniejszego jak 399 z tej serii dlatego podałem tego, więc, ile płaci się mf w dobrym stanie taki żeby jeszcze tym popracować, lub jakiego mf-a mógł bym mieć za 45 -50 tysi, bo najbardziej boje się tej skrzyni w 3060, ehr i jakieś elektronic są czy coś więc pomyslałem że może lepszym rozwiązaniem będzie seria 3xx bo skrzynia prostrza więc nie ma sie co psuć, no ale jeśli komfort dużo goreszy to też mi się to nie podoba

Opublikowano

to zalezy od rocznika i rodzaju przekładni jaka jest zamontowana. ale wszystkie z tej serii wyposazane byly w te same przekladnie. rewersu nie ma ale ten drazek z oznaczeniem ABRR z powodzeniem moze rewers zastapic. z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec ze działa to lepiej niz rewers mechaniczny w niektorych slabszych ciagnikach np. nh tdd

Opublikowano

czy ,aż takie awaryjne to nie wiem? u mnie wystąpiła awaria zaraz po zakupie ciągnika. od czasu usunięcia do tej pory czyli ok 1,5 roku i 1300 mtg żadnych problemów ze skrzynią nie miałem. naprzykład muj kuzyn użytkuje intensywnie model 3080 od 4 lat i problemów ze skrzynką nie miał.

Opublikowano

napewno za sobą to już troche ma. musiał być w kiepskim stanie wizualnym skoro go odmalowali. nowa farba to najtanszy sposob na remont ciągnika ale wazniejsze jest to co się kryje pod karoserią.

Opublikowano

moje zdanie odnośnie ceny jest takie. ktoś go tanio na zachodzie kupił bo pewnie był w opłakanym stanie, pomalował (farba dużo nie kosztuje) i jeszcze sporo na nim zarobi :D

Opublikowano
Dnia 5.12.2007 o 10:29, katator napisał:

może lepiej porównać go do 3080 bo oba mają 6 cylindrów bez turbiny??

w 3060 - 3080 jest lepsza kabina. jest duzo przestronniejsza, 2 razy cichsza wyposazona w klimatyzację i filtry i zapewniająca lepszą widoczność.

skrzynia biegów w tym ciągniku jest sporo prostsza i najprawdopodobniej nie powinno być z nią wiekszych problemów.

z tego co sie orientuje to w serii 30xx najczęściej psują się synchronizatory. u mnie w okolicy jak dotąd nikt nie miał problemów z ehr albo power shiftem, a kilka maszyn z tej serii jest.

Nie wiem jak Ty liczysz hałas w kabinie i jakim cudem wyszło Ci dwa razy tyle, ale różnica w hałasie pomiędzy tymi modelami w kabinie to raptem 8 decybeli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v