Skocz do zawartości
Neson

Mf 690 regulacja zaworów

Polecane posty

Neson    0

Witam. Wie ktos może jaki powinien byc luz na zaworach w mf 690. ?? I z jakaś siła dokrecąć głowicę ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Luz na zimno / gorąco 0,3/025 taki sam na ssącym i wydechu , głowica ok. 12kGm ;) lub tak jak pisze poniżej kolega @emilchaja :)

Edytowano przez pawel81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Neson    0

Dzięki wielki kolego a wiesz może jakie powinno byc cisnienie na cylindrach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

emilchaja    4

Kolego Neson luz zaworów się zgadza, ale głowice w MF 690 dokręca się z siłą 135,5 Nm w trzech etapach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

emilchaja co rozumiesz przez pojęcie w trzech etapach ?? Wiesz może jakie powinno byc cisnienie na cylindrach ??

głowicy nigdy nie dociskasz pełnym momentem

robisz to stopniowo ostatnim razem dociskając pełnym momentem poza tym ważna jest kolejność w jakiej dociskasz ;)

Edytowano przez pawel81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Dokładnie tak jak napisał kolega pawel81 np. pierwszy etap 50 Nm drugi 90 Nm, i trzeci 135,5 Nm i oczywiście kolejność jest bardzo ważna, tak jak pisze kolega wyżej. Odnośnie ciśnienia postaram się sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Neson    0

Wielkie dzięki. Jeśli chodzi o kolejność to jak się nie myle to od środka i po skosię śruby dokręcam tak ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Zależy jaki masz klucz bo różnice mogą być spore.

Pamiętaj że jest to głowica żeliwna całościowa na 4 cyl. i można ja uszkodzić ( co prawda to 15 Nm nic jej nie zrobi szczególnie jak nie wymieniałeś śrub czy nakrętek bo nie wiem co tam masz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    412

A pytanie takie: wymieniacie szpilki, nakrętki głowicy czy zostawiacie? U mnie akurat są szpilki i nakrętki, a że na nakrętkach żółta farba (stary typ 4.248 od JCB) to szacuje ich wiek na jakieś 30-40 lat. Śruby korbowodów i wału? Co mechanik to inaczej gada. W instrukcji napraw z 4512 piszą tylko o wymianie śrub korbowodowych chyba że coś przeoczyłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×