Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po co chcesz robić rotacyjną jeśli dawkę ustalisz taką jak na taki silnik ma być to tez tyle będzie palić a w zimie na rotacyjnej pompie silniki gorzej pala noj paliwo musisz mieć dobre na czerwonym daleko nie pojedziesz;D taka moje zdanie

Opublikowano

Pomysł ciekawy.Znalazłem nawet przypadek gdzie do sześćdziesiątki założono pompę rotacyjną od jakiegoś dostawczaka. Działało ponoć dobrze. Także jeśli chcesz zrealizować swój pomysł to musisz przygotować się na spory wydatek(pompa rotacyjna,przewody paliwowe,itp,) i do tego wizyta u tokarza. Musisz szukać pompy, która była zamontowana po tej samej stronie co stara(żeby śruby od odpowietrzania były na zewnątrz(nie od strony bloku silnika) i żeby zgadzały się obroty. Sprawa dostarczenia paliwa do pompy-nie wiem czy ta pompa nie potrzebuje pompki paliwa. Czy sama je zaciągnie z baku.Też myślałem nad taką modyfikacją.

Opublikowano (edytowane)

No tak, oczywiste jest to ze cena przemawia nie za pompa rotacyjna (nie koniecznie JCB bo jest duzo innych...czyt. tańszych) tylko za tradycyjna rzędową z tym ze to rozwiazanie jest przestarzale i mimo prostoty działania jest przyczyna sporego apetytu na paliwo oraz malej dynamiki silnika.

Edytowane przez dzarjan8111
Opublikowano

W ładowarkach JCB w ogromnej większości są sil. PERKINS a w tych silnikach pompy marki DELPHI, po drugie najgorsze z możliwych rozwiązań to kupno używki nie wiadomo od czego i w jakim stanie i w razie czego gdzie to naprawić

Opublikowano

No ale przecież nikt nie będzie kupował nowej pompy delphi do starego ursusa, bez przesady... Myślałem raczej o jakiejś używce własnie pochodzącej z zachodniego kombajnu np. używka z kapitalnym wyjdzie taniej od takiej nówki do jcb która kosztuje tyle co cały silnik siedzący w tym ciągniku.

Opublikowano (edytowane)

jaco512, myślałem o tej kierunek obrotów podobny, nowe to nowe kupić używaną szkoda zachodu. No jeszcze trzeba pobawić się w z przystawką, przeróbka, kąt wtrysku, przewody wysokiego ciśnienia i zamontować elektryczną pompke paliwa. Na wtryskach uda się podnieść ciśnienie wtrysku do 170. A przypomniałem sobie że w PPR czasopiśmie rolniczym było opisane jak do c-360 zamontowano pompe wtryskową od ruskiego ciągnika spalanie spadło o 30% .Pytanko jak zainstalować słownik do opery

Edytowane przez Marcin91
ortografia
Opublikowano

Ta z MF 4 cyl. może byc zbyt mala na 4.5l pojemnosci. A z korektorem mniejsza on i tak tylko zmniejsza dawke przy podcisnieniu w kolektorze dolotowym. Biorąc pod uwage fakt oszczednosci silnika z taka pompa jak by przydymil przy naglym dodaniu gazu czasem to nic by sie nie stalo;)

Opublikowano

Nie powinna być za mała. Sąsiad do fadromy Hanomaga założył z opla. Padła mu i pompiarza taką mu założył. Silnik ma z 4,5 litra. Teraz tylko głowicę zmienia. Zawse jakieś używane zakłada. Kwestia wyregulowania dawki.

Opublikowano

W MF np ser 30## pompy som te same (nie mylić z turbo) moc dodaje większ ustawiona dawka paliwa . Wujo opwiadał o samochodach osobowych Mercedas pracował w ASO tam znów różnica w mocy była w konćie ustawienia wtrysku.

Opublikowano

Napewno ten silnik dużo lepiej gralby na tej pompie tyle że przeróbek mocowania duzo. Gdybym miał obecna pompe ma zdechnięciu to bym juz realizowal swój pomysł, a narazie wstrzymam sie i bede zbieral doswiadczenia i opinie. Dobrze gdyby ktos sie skusił na realizacje;) Od jakiego MF 4cyl. pompa ma taki sam kierunek obrotów?

Opublikowano

Np może być te same obroty Ursus 5714 moc 80 km .Z tego co wiem pompy w ursusach miały krzywki mało agresywne i wtrysk trwał długo . Porównać pompę od T 25 tam trwa to moment w , tym jest cały pic szybkośći wtrysku .Ale nie zrobisz z śilnika ciognika 1012 perkinsa , jak śię ktoś zna i samemu zrobi ma sprzęnt to watto .Na usługę i zlecenie komuś ,nie mija śię z wartośćiom ciognika nikt ći za to nie dołoży W paliwie to dopiero zwróći śie może za dwa lata zależy jle tym ciognikiem pracujesz .Powodzenia

Opublikowano

Oczywiscie masz racje, ale kwestia ustawienia to wizyta u dobrego pompiarza z pompa i wtryskami. Oczywiste jest tez to ze ten silnik perkinsem nie będzie ale moze stac sie oszczędniejszy i żwawszy. Na zwrot tej inwestycji w paliwie można liczyc tylko w przypadku kiedy pompa paliwa i tak jest do wymiany dlatego własnie wstrzymuje sie z tym przedsiębwzięciem:).

Opublikowano

Moje zdanie jest takie że nic za darmo nie ma każdy się z paliwe liczy bo przy tych cenach to wiadomo ale coś za coś ciągnik wypije ciągnik zrobi ciągnik nie wypije ciągnik nie zrobi noj co ..ustawiać zgrywać to wszystko z wtryskiem obrotami nie wiem czy sens jest jakiś lepiej cały silnik może Perkinsa zamontować i szlus a licząc koszty to policz ile za to paliwa już kupisz kiedy ci sie to wrzuci a 1012 ile może spalić koło 10 l na godzinę?? ja mam 912 to nie spali tyle w życiu ale turbo dołożona dawka to może łyknąć koło 10 znajomy miał jako główny ciągnik 355 kupił 11245 to mówił ze chyba zaoszczędził na paliwie bo ten większy wypije mniej niż mniejszy to moje zdanie ale nie potępiam pomysłu bo jesli sie zdecydujesz na taką podmianke to życie ci owocnej pracy i żeby to chodziło ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Godzio
      witam gdzie się znajduje pompa wspomagająca hydrauliki w ciągniku 1222/1224 poprostu w ciężkiej serii. pulsuje mi podnośnik i niby można ta pompę wyjąć i zaslepic i przestaje pulsować ma ktoś jakieś zdj gdzie to jest? i czy ktoś to robił?
    • Przez Rafał2222
      Dzień dobry. Mam problem z podnoszeniem ramion w traktorze Zetor 5011. Gdy chce podnieść to zero reakcji nic nie reaguję. Na wolnych obrotach jak włącze kiper to obrotu spadają to znaczy że pompa sprawna i trzebaby przyjrzeć się rozdzielaczowi? 
    • Przez ursusikc330m
      Witam mam problem z podnośnikiem w moim Ursusie 1634 problem polega na tym że jak podepne maszynę to podnośnik po podniesieniu opada jak zakręcę ten zawór pod siedzeniem to wtedy trzyma i nie opadnie wie może ktoś co trzeba wymienić uszczelniacze w siłownikach wymieniłem i trochę się polepszyło ale jeszcze nie do końca 
    • Przez mateunia19
      założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez piotrk1113
      Witam. Mam problem tego typu że przestaje mi działać układ hydrauliczny w c385 wtedy muszę go zgasić i ponownie zapalić i pewną chwile dalej podnosi oraz kipruje co może się dziać dodam    że 2 zawory w plecaku są wymienione i nie pomogło, zachowuje się tak jakby tracił ciśnienie między pompą hydrauliczną a podnośnikiem proszę o pomoc w diagnostyce usterki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v