Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Taniej będzie zmienić olej na nowy - to nie ursus gdzie możesz mieszać oleje Pamiętaj podstawą nie tylko dla MF ale i dla innych zachodnich marek by unikac drogich napraw nie mieszaj olejów jesli nie jesteś pewien co było wlane zmień olej na nowy bedzie taniej . Znajomy w taki sposób dolał olej w tym roku kosztowało go wymiana podzespołów w skrzyni + i tak musiał kupić nowy olej koszt tej zabawy zamknął sie w sumie 26tys zł.

Ps miałem wlany agrol w moim ale tylko przez chwile okazuje sie że parametry tego oleju pasują do skrzyni MF 255 a nie do MF 3125 w tej chwili jest zalany FUSCH-em .

Edytowane przez wlkpmder
Opublikowano

Agrol 10w30 pewnie ma oznanaczenie STUO i Fusch to samo, a oznacza to tylko jedno Super Tractor Uniwersal Oil co świadczy o tym że można go lać do przekładni i do silnika. W każdym razie zawsze taki był zalecany. Natomiast UTTO Uniwersal Tractor Transmission Oil stosujemy do przekładni. To są oleje uniwersalne a następną działką są przekładniowe potocznie zwane hipolami. Nie zalecane do hamulców w kąpieli olejowej.

A jakie parametry Agrolu 10w-30 STOU nie pasują do 3125 skoro producent zaleca olej uniwersalny?

Opublikowano

przecież agro utto spelnia normę MF 1135 a agro stou MF 1143 albo odwrotnie najlepiej jakbyś miał zalecenia od ciągnika jakie normy ma spelniać olej

 

Wiadomą rzeczą jest że te nasze oleje są słabszej jakości niż zachodnie ale jak ktos kupił używany ciągnik i będzie robil ok 200 mth to nie ma potrzeby wydawać pieniędzy na drozsze oleje

 

A to że przez ten olej ciągnik się zepsuł to można dzieciom zamiast bajek opowiadac te ciągniki swoje przerobiły a oni zawsze dokładnie wiedzą kiedy sprzedać by jeszcze troche pochodziły . Sam mam zachodniego i co po 400 mth tarcza sprzęgła do wymiany przy następnej docisk i oby łozysko nie wysiadło i co przez to że tam słabe powietrze było :lol:

Opublikowano

Panowie mam takie pytanie , otóż w moim 3085 siedzenie gramera nie zapewnia już amortyzacji , po prostu zużyło się , czy dałoby się jakoś zregenerować amortyzator czy lepiej kupić nowego grammera ?

Opublikowano

Panowie mam takie pytanie , otóż w moim 3085 siedzenie gramera nie zapewnia już amortyzacji , po prostu zużyło się , czy dałoby się jakoś zregenerować amortyzator czy lepiej kupić nowego grammera ?

Nad zakupem nowego siedzenia poważnie bym się zastanowił , jest napewno o wiele droższe od amortyzatora . Poszukaj w dobrych sklepach motoryzacyjnych lub serwisach AGD . W pralkach automatycznych występują różne amortyzatory , może coś dobierzesz . Czasem trzeba trochę przerobić uchwyty lub je przesunąć .

Opublikowano

W moim MF 3080 znikają a czasem są ponownie biegi żółwie ,są coraz żadziej . Nie ma różnicy czy olej jest ciepły czy zimny . Co może być przyczyną - przerwy w dopływie zasilania do któregoś zaworu czy szykuje się jakiś większy problem ? Proszę o podpowiedż .

Opublikowano

Już ktoś pytał o to na naszym forum. Najpierw sprawdz kable co ida do elektrozaworu a jesli nie bedzie roznicy to cos pewnie grubszego bedzie. Nie pamietam komu ale wiem ze jednej osobie sprawdzenie kabli pomoglo :)

Opublikowano

Ostatnio w MF 3095 zaginęły mi półbiegi. Ktoś wie który elektrozawór jest od półbiegów. Czy to jest któryś z tych chyba 5 w rzędzie? Czy jeden z tych dwóch (ale to chyba są żółw/zając bo są blisko biegów).

Proszę o odp po bez półbiegów to już troche lipa.

Opublikowano

Mam małe pytanie. Czy w waszych MF'ach tez nawiew daje gorącym powietrzem jak sie nagrzeje silnik ? :mellow: Bo teraz w te upalne dni przy ciągłej pracy w wysokiej temperaturze przydało by się żeby wiało chłodem a nie pogarszało sytuację <_< Wina to chyba to, że biegną tam te przewody z płynem chłodniczym i jak sie nagrzeje to i powietrze ciepłe daje . Dało by się jakos to odciąć czy zrobić żeby było w miarę " normalnie"?

Opublikowano

a od czego masz dzwigienke cieplo zimno? jak masz nastawione na cieplo nie licz na to ze po nagrzaniu sie nagrzewnicy w 5s bedzie chlodzik trzeba poczekac pare minut najlepiej przestaw na zimne i niech tak bedzie w lato jezeli nie dziala ta dzwigienka u cb wejdz na dach otworz klape i tam masz dostep do nagrzewnicy i recznie przesun dzwignie (czasami spada ciegienko od tego i z kabiny ta regulacja nie dziala wiec trzebawejsc na ciagnik i je zalozyc)

Opublikowano

Wiem o tym ale mam już przestawione na zimne i to samo. Włażę na dach i próbuję jeszcze podciągnąć te cięgiełko może to coś da.

Kombinowałem już z tym kiedyś ale nic nie wskórałem teraz może coś poradzę a jak nie to zostaje kupić wiatrak na zasilanie z zapalniczki :)

Opublikowano

Panowie jak zdemontować bak zeby go wyczyscic w mf 3090?? Bardzo pilne..

Prosze o pomoc :)

 

Wystarczy zdjąć kabinę :) Ale poco demontować bak. Wystarczy go przepłukać. Korek spustowy masz od dołu po lewej stronie.

Opublikowano

Mam duży problem z podnośnikiem a mianowicie na panelu EHR pojawił sie błąd 2-4 problem z potencjanometrem wysokości czy cos takiego i teraz pytanie jak to naprawic gdzie to jest bo ciagnik potrzebny w trybie natychmiastowym

Opublikowano

Potencjometr wysokości to te duże pokrętło na dole z prawej strony na panelu EHR. Najlepiej odkręcić panel i zobaczyć jak to tam wygląda. Może bezpiecznik się spalił albo coś nie łączy.

Opublikowano

Aha dobra zaraz zobaczę. dzieje sie tak ze czasem działa a czasem nie odpaliłem ciagnik nie działa po chwili jest wszystko dobrze no to pojechałem na pole a na polu znowu kicha.

Opublikowano

Sprawdź napięcie ładowania na alternatorze oraz czy masy wszędzie łączą.

Opublikowano

Hej wie ktoś czy da się jakoś zrobić bieg ten który działa na przycisk jakoś z zewnątrz przez któreś okienko (a konkretnie chodzi mi o uszczelnienie hydrauliki na tym biegu) czy trzeba rozjeżdżać przodem. I jaki jest orientacyjnie koszt takiej naprawy.

Opublikowano (edytowane)

Ale nie chodzi Ci wgl czy jak sie rozgrzeje olej to na malych obrotach sam sie wylacza? opisz to mniej wiecej. A patrzyles czy jak wlaczasz przedni to Ci polbieg wraca?? u kolegi w 3050 bylo cos podobnego na tej zasadzie ze jak sie rozgrzal to polbiegu nie bylo na niskich obrotach a jak sie wlaczalo przedni to byl spowrotem nawet na niskich. Okazalo sie ze trzeba bylo dostac sie do sprzegla przedniego napedu i wymienic taka tulejke co ma na sobie dwa pierscienie metalowe.To jak zmienil koszt 300 400 zl u korbankow za te czesci. Po zlozeniu do tej pory jest spokoj i polbieg dziala jak nalezy:)

Edytowane przez micro16
Opublikowano

Już kolego to wymieniłem bo też na tym troche gubił ciśnienie a teraz jeszcze został mi ten półbieg. A przy okazji trzeba by jeszcze zrobić widełki bo tez powoli się kończą a z tego co patrzałem to chyba też można się do nich dostać tylko od przodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v