Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@massey11 już wie o co chodzi. A więc potrzebuje główne koło zębate, które napędza kosz z tarczkami przedniego napędu. Niestety jeden ząb jest ubity. Mogło się to stać już dawno, nawet u poprzedniego właściciela. Czy przyczyną mogła być pęknięta tarcza od hamulca ręcznego?

 

A co do braku napędu, to wyjąłem cały kosz z tarczkami i brakowało tam segera. Znalazłem go pękniętego. Poza tym 2 tarczki mają ubite "łopatki".

Opublikowano

W moim mf 3080 po długim postoju, przy pierwszym odpaleniu długo świeci się kontrolka ciśnienia oleju (ok. 5s), przy kolejnych uruchomieniach gaśnie od razu, natomiast po zgaszeniu zapala się po jakimś czasie(dobre ciśnienie). Co może być tego przyczyną?

Opublikowano

Ostatnio w moim MF 6170 jak nacisnę przycisk od blokady to tylko mignie kontrolka od przedniego napędu i jest tylko blokada na tył włączona a jak jeszcze raz wcisnę to się wyłącza blokada ale za to przedni napęd się włącza i tak na zmianę się włączają i można to wyłączyć tylko przyciskiem od przedniego napędu. Napiszcie proszę jak powinno być dobrze co ma się włączać i czym wyłączać.

Opublikowano

Znalazłem ten odpowietrznik po prawej stronie wcisnołem go to olej od razu poleciał a sprzęgła jak nie było tak nie ma. A ten olej to leje mi się z tego cylinderka czy to pompka jest, tego nie wiem jutro spróbuje dodać jakieś zdjęcia. Czy to zależy też od oleju?

Opublikowano

Najpierw musi wylecieć olej z przewodu między wysprzęglikiem a odpowietrznikiem potem powietrze począwszy od pompki aż do odpowietrznika i znowu olej. To musi potrwać dłuższą chwilę. Dobrze byłoby nazywać części w sposób zrozumiały albo opisowy tak aby można było zrozumieć czy mają być to uszcelniacze do pompki sprzęgłowej czy cylidra wysprzęglika.

Opublikowano

Dzisiaj był u mnie mechanik i zastanawiał się co z tym fantem zrobić. Coś jest nie tak z elektryką na pewno. Chyba będzie trzeba go rozpoławiać i szukać chyba tej pompki, ale nie mogę dojść dlaczego pedał sprzęgła wpada i nie jest nic ulane, a wciskając hamulec czuć trochę opór tak jak zawsze a te cylinderki hamulcowe sa całe w oleju i pod skrzynią jest rozlane trochę oleju.

Opublikowano

Jak mnie wku..ją tacy mechanicy. Weź innego mechanika a temu nie pozwól grzebac w instalacji to jest problem związany z hydrauliką ,układ nie dopełnia pompki, wytwarza podciśnienie a wręcz wysysa z niej olej .Gustlik miał podobny problem. Okazało sie że kawałek silikonu zatkał metalowy przewód w zaworze trójdzielnym. Zawór znajduje sie na wieszaku pod maską i przychodzi do niego kilka przewodów hydraulicznychNależy rozebrać ten zawór i przedmuchać wszystke kanały. Przypominam tylko że to ustrojstwo to tak naprawdę trzy zawory maksymalne w jednym korpusie. Szczególną uwagę zwróć na dolny cienki metalowy przewód bo to on jest prawdopodobnie przyczyną awarii. Nie ma potrzeby rozpoławiać ciągnika.

Opublikowano (edytowane)

Kilka stron wcześniej ten temat rzucił mi się w oczy. Przejrzyj od 25 str. i powinieneś znaleźć odpowiedź. :)

 

Ja mam kolejne pytanie do znawców modeli 3080. Otóż, na zimnym oleju nie chodzi mi wspomaganie, a i podnosnik dziwnie szarpie podczas podnoszenia. Gdy olej się już rozgrzeje wszystko działa NIECO lepiej, ale i tak nie jest to prawidłowa praca tych podzespołów. Czy to przyszła pora na wymianę pompy, czy może byc inna przyczyna tego defektu?

Edytowane przez lukkar37
Opublikowano

Olej z czasem raczej by tak się nie zgętniał, ale z kolei trochę mi się oleje z innymi pomieszały przez rozrzutnik i prasę. Dolewałem też 5l nie takiego jak mam tylko AGROL UTTO bo juz BP terrak-a nie produkują.

A może jest gdzieś jakiś rozdzielacz,w pokrywie z elektrozaworami, który też mógł w tym maczać palce?

Opublikowano

no jak kolega wyżej napisał.. musisz zacząć od oleju najpierw... pewnie się wymieszał i już nie ma swoich właściwość a co za tym idzie wspomaganie nie jak powinno i podnośnik szarpie, jakby pompa była do wymiany to sytuacja była by odwrotna..

Opublikowano

Skoro tak panowie twierdzicie to zacznę od filtra a następnie oleju. Jak się sprawa wyjaśni to dam znać co było na rzeczy, może komuś to się przyda. Dzięki za radę :)

Opublikowano

Olej z czasem raczej by tak się nie zgętniał, ale z kolei trochę mi się oleje z innymi pomieszały przez rozrzutnik i prasę. Dolewałem też 5l nie takiego jak mam tylko AGROL UTTO bo juz BP terrak-a nie produkują.

A może jest gdzieś jakiś rozdzielacz,w pokrywie z elektrozaworami, który też mógł w tym maczać palce?

BP produkuja dalej tylko pod nazwa Castrol Agri MP+ cos takiego bo ja w zniwa kupowałem po ok 17 zł/l.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v