Skocz do zawartości

wspomaganie renault 95-14


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

witam jak to jest z tym cięzko działającym wspomaganiem na wolnych obrotach przy rozgrzanym ciągniku?jakie są tego przyczyny? i jakich dalszych konsekwencji moge się spodziewac?

Edytowane przez janzda
Opublikowano

Zależy jaki olej masz i czy jest odpowiedni stan, gdy miałem zalany agrolem takie przypadki mi się zdarzały ostry zakręt noga z gazu i nagle brak wspomagania, po wymianie oleju zapomniałem o takich przypadkach, pewnie jedyną konsekwencją może być wbicie się w kogoś ogrodzenie

Opublikowano

witam. temat wspomagania w renault to dość powszechny problem w tych seriach. ja miałem i w zasadzie nadal mam i wielu innych uzytkowników też. W gre wchodzi pompa siłownik lub orbitrol lecz ciężko to jednoznacznie stwierdzić. ja wymieniłem pompe , uszczelnilem siłownik lecz nadal duzo brakuje do zadowolenia. W moim wrecz pompa trzymala kierownice czyli nie pozwalala skrecic . po wymianie jak jade to spoko skrece szybko ale na postoju nie zbyt. Radzę zacząć od sprawdzenia ciśnienia w układzie lub od rzeczy najtanszych czyli siłownik . Kolega z AF zmienil silownik na większy i problem minal skręca wolniej ale bez problemu. pozdrawiam

Opublikowano

przyczyne juz mi podpowiedzieliscie i raczej to napewno bedzie brak stanu oleju w skrzyni... a jesli chodzi o wymiane całości to ciężka sprawa (kryzys)... nie mam pojęcia jaki jest obecnie, nie wygląda najgorzej ale podobno to o niczym nie świadczy.... jaki uniwersalny olej polecacie na dolewke?? a moze stanowczo to odradzacie skoro nie wiem jaki jest olej w skrzyni??

Opublikowano

to zależy jak długo chcesz renie użytkować ja przez 1 rok dolałem z 15 l hl 68 bo mi gubił przez odpowietrznik z tyłu był do wymiany maczet na tłoczysku głównym i było git handlarz z wielkopolski u którego kupywałem renię takie dolewa gdy są braki w reniach i mówi że jest to olej w sam raz na te skrzynie a sprowadza renie ponad 10 lat

Opublikowano

co prawda mam inny ciągniki ale jeśli jest to olej tagże do skrzyni to stanowczo odradzam hydrauliczny gdyż nie zapewni smarowania i skrzynia pójdzie . A że handlarzowi starcza ale jak on jeździ tylko do bramy

Sam stosuje AGRO UTTO ok 10-12 zł/l

Opublikowano

stary chyba krótko żyjesz albo bajek się na słuchałeś fusch lepszy ale i droższy w 20 lat temu nie było takich olejów a jak skrzynie owe wyglądająto nie ursus żę musi hipol ale też nie johny czy massey

po pierwsze handlarzowi dobrze starcza od40 do 100 traktorów rocznie

po drugie uprawia ok 85ha swoich i dzierżawionych

po 3 agrol jak się dobrze rozgrzeje w starszych ciągnikach to pokaże wszystkie nieszczelności

po 4 hydrauliczny w hydraulice sie sprawdza a do smarowania się nie nadaje? :D

Opublikowano

też mam trochę mało oleju ale na wiosnę mam zamiar dolać Fuchs Agrifarm 10W-40... Chociaż ostatnio rozmawiałem z moim kuzynem (dyr. handlowy Orlen oil) i mówił mi żebym nie przepłacał oraz zaproponował coś takiego (część maila między oddziałami handlowymi)

 

 

Witam

 

W kwietniu tego roku do oferty wprowadziliśmy nowy produkt Platinum Multi STOU 10W-40.

Platinum Multi STOU 10W-40 jest alternatywą dla oleju Fuchs Agrifarm STOU MC 10W-40 - najbardziej znanego (dawniej Hydramot MC 10W-40) i najlepiej sprzedającego się oleju Fuchs na polskim rynku rolniczym.

 

W związku z pytaniami o mieszalność w/w produktów w załączeniu przesyłam pozytywne wyniki badań laboratoryjnych.

 

Mam nadzieję, że przydadzą się jako pomoc w sprzedaży.

 

 

Pozdrawiam

 

 

oraz link:

http://www.orlenoil.pl/oleje-dla-motoryzacji/oleje-dla-rolnictwa/idp:430/oleje-wielofunkcyjne-PLATINUM-MULTI-STOU-10W-40.html

 

przesłał mi też świadectwo całkowitej mieszalności tego oleju z Fuchs Agrifarm 10W-40...

Oczywiście cena niższa. Na 20L 100zł taniej w porównaniu do Fuchs

co o tym myślicie????

Opublikowano

troszkę odgrzeję.

W swojej 75.14 po jakimś czasie ciężko działa wspomaganie.

Jest tak że działa ale bardzo powoli albo zrobi się z pół obrotu kierownicą i stop.

To co zrobiłem:

Wymiana wszystkich filtrów (prawie bo nie mogę jednego zlokalizować) i zalany olejem stou.

To co ja mogę na tą chwile zrobić to pomierzyć ciśnienia .

Opublikowano

Witam, koledzy potrzebuję pomocy, niedawno wspomaganie w mojej renówce 145.14 zaczęło przerywać i słychać specyficzne buczenie podczas przerywania ( coś jakby zawór bądź powietrze w układzie), kupiłem nowy orbitrol ale bez efektu, mierzyłem ciśnienie na siłowniku wyszło około 142 atm. siłownik na 100% jest ok. Zauważyłem również że podczas gdy wciskam hamulec i pompa podaje olej na wyjście z tyłu przestaje przerywać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v