Skocz do zawartości

Renault 77-14 zablokowany reduktor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zamiaruje kupić Renault 77-14 1987r. chciał bym się dowiedzieć jak się ten ciągnik sprawuje w gospodarstwie .

Jednym mankamentem tego ciągnika jest zablokowana skrzynia ''reduktor '' . Czy odblokowanie tej skrzyni wystarczy podnieść dekiel i stuknąć w wodzik i po robocie . Skrzynia jest z półbiegami .

Opublikowano

Kumpel kupił Renie ale nie wiem jaki model coś około 100-120 koni 2 razy robił skrzynię i za każdym razem było coś nie tak. Może tacy mechanicy tego nie wiem ale zabawa w dłubaniu przy skrzyniach w zachodnich ciągnikach nigdy nie jest tania chyba ze tylko łożyska ale przeważnie coś poważniejszego zawsze nawali.

Opublikowano

sąsiadowi padła skrzynia w Reno i miał dużo problemów z dostaniem części. Mechanik mówił ze niby taka sama Renia, a inna skrzynia. I jakoś poskładał skrzynie, ale nie ma napędu. Ja bym sie zastanowił poważnie bo Reno mają podobno okropnie skopane skrzynie. Ale znajomy kiedyś kupił za grosze Case IH 745XL i też miał zablokowaną skrzynie, ale raz dwa to zrobił i traktor hulał aż miło. Musiałbyś poszukać kogoś kto grzebał w takiej skrzyni żeby mniej więcej mógł stwierdzić co tam jest nie tak.

Opublikowano

NIE SŁUCHAJ SKRZYNIE OD RENI SĄ DOBRE

ALE ZASADA jest taka że nie kupuje się ciągnika zachodniego nie sprawnego bo to może drogo kosztować

pytanie skąd jesteś

choć kuzyn zajmuje się naprawą ciągników i maszyn i mówi że Renia jest prościejsza od ursusów

mogę ewentualnie dać ci namiar do niego

Opublikowano

Tyle tylko z tego co się orientuje są dwa rodzaje skrzyni w Reniach (chodzi mi o producenta) i z jedną nie ma problemu o części a z drugą są duże problemy z częściami. U znajomego stoi Renia już kilka lat na klockach bo naprawa skrzyni była po prostu nieopłacalna. A po za tym na pewno bym nie kupił zachodniego ciągnika nie na chodzie bo może być kilka usterek ukrytych a to na pewno walnie po kieszeni bo to nie Ursus czy Zetor.

Opublikowano

skrzynia 16x16 ???

wydaje mi sie, ze moze to byc wina uzytkowania ciagnika, po prostu ktos mial za duzo sily i wbil reduktor za daleko

bez zdjecia pokrywy sie nie obedzie, ale wydaje mi sie, ze naprawa nie bedzie kosztowna, jak pisales wyzej wystarczy ustawic wszystko na swoim miejscu

w tych ciagnikach, jak wiekszosci zachodnich, nie nalezy wbijac biegow na sile, to nie jakis MTZ czy ursus gdzie biegi wchodza ciezko i ze zgrzytem

co do skrzyn stosowanych w renault, bardziej awaryjne sa 24x8, czyli te z elektro-hydraulicznym sterowaniem, 12 i 16 w pelnej mechanice sa malo awaryjne, jesli juz to sa to problemy z rewersem

Opublikowano

Kolega pisze że reduktor zepsuty, moje zdanie jest takie ze ktoś zmieniał zakresy przy jadącym ciągniku a reduktor w tych ciągnikach można używać jak ciągnik stoi,prawdą jest ze da się zmienić podczas jazdy ale wtedy skrzynia dostaje,reduktor jest nie zsynchronizowany i jestem pewny że ktoś redukował z zająca na żółwia.Rewers i półbieg jest w skrzyni pośredniej między silnikiem a główną skrzynią biegów więc tam jest ok.

Opublikowano

Może źle to opisałem chodziło mi o to że ten półbieg przy kierownicy można zapodawać bez zatrzymania się.rewers można dawać jak ciągnik toczy się lekko do przodu bo jest zsynchronizowany.natomiast reduktor ten trzy zakresowy tylko i wyłącznie na postoju.tak jest w instrukcji.Biegi od 1 do 4 sązsynchronizowane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v