Skocz do zawartości

Przedni TUZ/WOM w ciągnikach, czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja sobię nie wyobrażam nowego ciągnika bez przedniego tuza

mam 120 koni z przednim i to był najleprzy zakup

ale jesli bednę kupywał jaiegos pomocnika to też bende szukał z przednim tuz

Opublikowano

co do ceny przedniego TUZ'u to troszkę nie tak liczycie. Kupując Zetora wziąłem przedni TUZ dlatego, że do porządnego dociążenia przodu trzeba było wybrać albo TUZ, który kosztował 8600 brutto albo obciążniki przednie za 4000 brutto. Więc za dodatek pozwalający tak rozszerzyć zastosowanie ciągnika warto dopłacić 4600.

Dorobienie balastu na TUZ- kilka worków cementu, troszkę stali i odrobina wyobraźni:)

My nie wzięliśmy obciążników bo wydawało się że nie będą potrzebne ale jednak przydałoby się coś na przód i tak pomyślałem o przednim tuzie i betonowy obciążnik. Co powiecie o tym tuzie do Zetora 11441? http://allegro.pl/tuz-przedni-ursus-zetor-bielarus-inne-912-914-1224-i1261366235.html

Obciążniki kosztują 3900 chyba.

Opublikowano

A czy ktoś może wstawić dokładne fotki jak jest zamocowany przedni tuz. A robił ktoś sam takie cudo????? No bo dac 5 tys to troche dużo na nowy kupić same obciążnii to ze 2 tys to za tyle może zrobie tuza sam :blink: mam taką nadzieje

Opublikowano

Ja niedawno też byłem przed dylematem TUZ czy TUR i wybrałem TURa. Polski TUR z osprzętem typu szufla, paleciak, krokodyl i tarcza do śniegu, sprawdza się rewelacyjnie. Łąkę mam dosyć daleko więc kosiarka składana do góry i przyczepa na dolny zaczep, tak samo z grabiarką.

 

Nie wiem o jakim TUZie jest tutaj mowa bo do mojego kosztował 5 tys ale euro + kolejne 5 tys euro WOM. Więc zdecydowałem się jednak na TURa też za 5 tys, euro, netto. Oczywiście jest to przelicznik ze złotówki.

Opublikowano

co do ceny przedniego TUZ'u to troszkę nie tak liczycie. Kupując Zetora wziąłem przedni TUZ dlatego, że do porządnego dociążenia przodu trzeba było wybrać albo TUZ, który kosztował 8600 brutto albo obciążniki przednie za 4000 brutto. Więc za dodatek pozwalający tak rozszerzyć zastosowanie ciągnika warto dopłacić 4600.

Dorobienie balastu na TUZ- kilka worków cementu, troszkę stali i odrobina wyobraźni:)

 

ja podjołem dokładnie taką samą decyzję przy zakupie mojego zetora a balast wygląda tak

 

Zakup ciągnika z przednim TUZ-em był bardzo trafną decyzją. <_<

Opublikowano

Właśnie o tym samym myślę do Zetora, tylko że tacie nie przetłumaczysz. Woli kupić obciążniki niż przedni Tuz. Maszyn żadnych czepiać się na przód nie będzie ale zimą można by odśnieżać podwórko. Argument jest taki że "Po co ma tak z przodu wystawać"

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W pewnej gazecie napisali, że jeżeli TUZ ma służyć tylko, do obciążników, to można sobie darować... Osobiście uważam, że jak już się kupuje ciągnik o mocy +120, to warto przedni podnośnik wziąć również dla łatwiejszej odprzedaży ciągnika, jak również jako zabezpieczenie na przyszłość, bo nie znamy dnia, a ni godziny, kiedy zapragniemy uwieść na przodku jakąś maszynę. wink.gif

Opublikowano

 

Witam ma ktoś zrobioną jakąś przejściówkę na przedni tuz żeby zwykłe maszyny pasowały ? Chodzi mi o szerokość ramion mam zamiar coś takiego zrobić tylko jakoś jak na razie brak pomysłu  :)

 

 

Opublikowano

Kolego a możesz mi podać rozestaw zwykłego przedniego tuza ? Np: Twoim zdaniem na przedni tuz pasował by rozestaw kultywatora grudziądz ? U mnie jest sporo za szeroki rozestaw ramion 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v