Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja na Tuchole nie narzekam tata pracuje w Hydrotorze naprawiają dobrze, szybko i tanio

Opublikowano

A regeneracja serwa ile w ogóle kosztuje? Bo ja też mam w 904 że po jakimś czasie jazdy ja chcę odstawić to nie idzie skręcić w miejscu...

 

I dobrze jest przy wymianie (jak ma się luzy)krzyżaki sprawdzić na wałku kierowniczym bo to od tego się biorą.Bo to się cały czas hebluje na lewo prawo.Najbardziej to się w polu zużywa.

Opublikowano

a jaka może być przyczyna, żę na zimnym oleju lekko się kręci a jak się rozgrzeje to czasami tak się przytnie, że dwoma rękami nie można ukręcić. Dodam, że jest to ursus 902 z 83roku z turem 5 trzysekcyjnym z samopoziomowanie i szczególnie używam go do wożenia balotów gdzie często trzeba kręcić prawie w miejscu. Ciągnik jest na kołach 20. Kolega oddał serwo do regeneracji to zapłacił 370zł i na rok gwarancja.

Opublikowano

Nie, nic nie przeskrobali, ale chcemy sprawdzić czy poza Hydrotorem coś jeszcze jest ; ) Dlatego pytałam poza Tucholą, bo tę firmę znam :)

Opublikowano (edytowane)

a jak można sprawdzić czy pompa szwankuje i jaki olej polecacie do wspomagania bo ja wlałem hydrauliczny ten zółty podobno rzadszy to niby lepszy ale czy to prawda ?

Edytowane przez Marcin91
ortografia
Opublikowano

Już nie mów że częsci do tych ciagników są gorszej jakości.....Do tych ciągników są częsci dobrej jakości - rzadko import. to nie 360 że tżeba uważać co się kupuje

Opublikowano

oj nie powiedziałbym... nie dawno kupiłem nowy cyklon do filtra powietrza do 385.... po 10 godzinach rozleciał się... a niby oryginalny słowacki lub czeski..

Opublikowano

@FINN No własnie, Polska konstrukcja to i polskie części trzeba.Tak jak z pompkami do hamulców, Fragokov były dobre, ale kiedyś.Pozakładałem w 1214 polskie i spokój ;)

 

No możesz pospawać, ale najpierw dobrze by było abyś sfazował krawędzie i duży amperaż i jazda :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co, pół ciągnika rozebrać do wyjęcia serwa? to chyba od tyłu rozbierasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v