Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Maniaa

serwomechanizm układu kierowniczego U1014

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Serwomechanizm
Maniaa    0

Znacie może miejsca regeneracji serwomechanizmów w Kujawsko- pomorskim prócz Tucholi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Nie lepiej zainwestować w orbitrol? http://allegro.pl/wspomaganie-do-ursusa-904-914-1014-1004-1014-1214-i2808305860.html taki zestawik, regeneracja też chyba tyle samo kosztuje, a też za jakiś czas leci, przerabiam ten sam temat w 902, zawsze po jakimś czasie leci, albo taki serwomechanizm że nie idzie ukręcić kierownicą albo od razu leci po montażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja na Tuchole nie narzekam tata pracuje w Hydrotorze naprawiają dobrze, szybko i tanio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

A regeneracja serwa ile w ogóle kosztuje? Bo ja też mam w 904 że po jakimś czasie jazdy ja chcę odstawić to nie idzie skręcić w miejscu...

 

I dobrze jest przy wymianie (jak ma się luzy)krzyżaki sprawdzić na wałku kierowniczym bo to od tego się biorą.Bo to się cały czas hebluje na lewo prawo.Najbardziej to się w polu zużywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin2057    20

a jaka może być przyczyna, żę na zimnym oleju lekko się kręci a jak się rozgrzeje to czasami tak się przytnie, że dwoma rękami nie można ukręcić. Dodam, że jest to ursus 902 z 83roku z turem 5 trzysekcyjnym z samopoziomowanie i szczególnie używam go do wożenia balotów gdzie często trzeba kręcić prawie w miejscu. Ciągnik jest na kołach 20. Kolega oddał serwo do regeneracji to zapłacił 370zł i na rok gwarancja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniaa    0

Nie, nic nie przeskrobali, ale chcemy sprawdzić czy poza Hydrotorem coś jeszcze jest ; ) Dlatego pytałam poza Tucholą, bo tę firmę znam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin2057    20

a jak można sprawdzić czy pompa szwankuje i jaki olej polecacie do wspomagania bo ja wlałem hydrauliczny ten zółty podobno rzadszy to niby lepszy ale czy to prawda ?

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

odkopuję temat, czy idzie dostać wąs serwa?

Pękł mi przy drążku.

Patrząc po katalogu jest to nr: 88276020 (jeden otwór).

Nie bardzo widzi mi się oddawać dobre serwo do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    988

osobiście szukałbym używki... na pewno dłużej pochodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Już nie mów że częsci do tych ciagników są gorszej jakości.....Do tych ciągników są częsci dobrej jakości - rzadko import. to nie 360 że tżeba uważać co się kupuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    988

oj nie powiedziałbym... nie dawno kupiłem nowy cyklon do filtra powietrza do 385.... po 10 godzinach rozleciał się... a niby oryginalny słowacki lub czeski..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

dlatego skłaniam się nawet ku spawaniu ;)

Ogólnie podejdę do tematu w przyszłym tygodniu bo w tym robotę zrobi MTZ952.3 ;)

A tego wąsa na spokojnie, albo nowy albo spawanie (w C330M pospawane trzyma już z 15 lat).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

@FINN No własnie, Polska konstrukcja to i polskie części trzeba.Tak jak z pompkami do hamulców, Fragokov były dobre, ale kiedyś.Pozakładałem w 1214 polskie i spokój ;)

 

No możesz pospawać, ale najpierw dobrze by było abyś sfazował krawędzie i duży amperaż i jazda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

spawarka 2 fazowa, odpowiednie sfazowanie, niebieskie elektrody 4-5mm (coś ala tych od haków CBM) i po temacie.

Jedynie nie mam czasu tego porozbierać (2 chłodnice muszę zdjąć).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No no bo to musisz pół ciągnika rozbierać żeby to wyciągnąć :P Tak jak ja wyciągałem serwo w 904 bo ciekło, nowe uszczelniacze pozakładane i dalej cieknie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co, pół ciągnika rozebrać do wyjęcia serwa? to chyba od tyłu rozbierasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×