Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
casejx80

Usterki w TD

Polecane posty

casejx80    33

Witam mam problem z td 5030 mianowicie od pewnego czasu zaczął opadać hamulec jak wcisnąłem pedał i trzymałem opadł do końca ... 2 dni temu zaczął palić się stop i pali się nieustannie ... a gdy zaciągnę ręczny i później puszczę to napęd piszczy tak jak przy właczonym przednim napędzie dopiero jak zgaszę to to puszcza .... jakieś sugestię prosze pilnie o pomoc bo mam jeszcze robotę w polu. Dodam jeszcze że ciągnik ma 3 lata

Edytowano przez casejx80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    33

Polecam serwis nh albo serwisanta z nh na "lewo" bo to nie ursus,mtz ani zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jakub667    72

albo coś z pompą hamulcową

a co do serwisu nie musisz tylko do mechanika jak sam nie chcesz się bawić

bo pytałem się serwisanta czy tak ciężko jest coś naprawić w new hollandach to powiedział jeżeli nie chodzi o elektronikę to nie tylko fakt jest gorszy dostęp do niektórych podzespołów niż np w 60-ce ^^

Edytowano przez Jakub667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    376

Polecam serwis nh albo serwisanta z nh na "lewo" bo to nie ursus,mtz ani zetor

A widziałeś kiedyś hamulce w ursusie czy zetorze ? :) jeśli nie masz widocznych przecieków to albo pompa albo nieszczelny tłoczek najprędzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

bobek napisał ze miał tak samo i ze to uszczelniacze na pompce hamulcowej do zbiorniczka od płynu jest taki dostep ze nawet głowu nie mogę wstadzić bo maska przeszkadza odkręciłem tą zakrętkę od zbiorniczka i zakręciłem to hamulce przestały się świecić non stoper a jak wciskam hamulec to się teraz wogóle nie świecą teraz jestem chory ale jak dojdę do zdrowia to sie zainteresuje co tam naprawde jest grane ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    3

Witam.Mam problem w NH 5040 ,a mianowicie z tymi bocznymi szybkami co się powinny uchylać a teraz nie moge ich otworzyć. Najpierw z jednej a teraz z drugiej nie moge nawet przez siłe ,choć boje się o szybe. Może miał ktoś taki przypadek z tymi szybkami co z tym zrobic.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    1

Pewnie przymarzły ci uszczelki gumowe do ramy stalowej kabiny .

 

Albo wstawić do ciepłego ciągnik albo delikatnie opalarką/suszarką podgrzać uszczelkę dookoła szyby .

 

Jak juz otworzysz polecam wytrzeć do sucha i spryskać smarem sylikonowym do uszczelek

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    3

Witam.NIestety problem tkwi w tych zamkach ,tj, sprężyna zacieła się z tym sworzniem i koniec nie idzie otworzyć. Trzeba chyba nowe zakupić ale spróbuje to rozebrać........ Ale mam jeszcze jeden problem ,mianowicie parują mi szyby przy zamknietej tylnej szybie. Ciągnik bez klimy, próbowałem już wszystkiego ,dmuchawa na ful ,ciepłe i zimne powietrze i parują.Jedyny sposób to otwarcie tylnej szybie ale przy tej pogodzie to mi śnieg kurzy do środka. Czy też tak macie w swoich TD, może da sie coś z tym zrobić ? POZDRAWIAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

z tyłu za głową masz takie dwie kratki jak nawiewy, to jest wentylacja, otwórz je, a nawiewy skieruj na szyby,

od środka umyj dobrze szyby i później zastosuj http://showcarshine.pl/5-pielegnacja-szyb/895-rain-x-anti-fog-200ml-zapobiega-zaparowaniu.html tylko jedną szybę musisz zostawić bez specyfiku, ona będzie parowała i zbierała wilgoć z powietrza, ten specyfik powinieneś dostać i w większych supermarketach typu tesco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

jak te kratki z tyłu otworzysz to będzie pobierało powietrze z kabiny i jeszcze bardziej szyby będą parować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8piotrek6    110

z tyłu za głową masz takie dwie kratki jak nawiewy, to jest wentylacja, otwórz je, a nawiewy skieruj na szyby,

od środka umyj dobrze szyby i później zastosuj http://showcarshine....niu.html��tylko jedną szybę musisz zostawić bez specyfiku, ona będzie parowała i zbierała wilgoć z powietrza, ten specyfik powinieneś dostać i w większych supermarketach typu tesco

 

 

Szkoda kasy na specyfiki, trzeba stosować metody naszych babć :) Najlepiej umyć szyby z zewnątrz i w wewnątrz chłodną przygotowaną wodą z octem w proporcji pół na pół i użyć do tego miękkich szmatek, albo papieru, a potem zrobić miksturę z wody 0,5l i 5 kropli gliceryny (dostępne w aptece) delikatnie spryskać szyby przetrzeć szmatką, papierem, a na koniec zwinąć mamie albo siostrze pończochę i wypolerować szyby. Efekt jest taki że są jak nowe i zabezpieczone przed parowaniem, no a dodatkowo skieruj wszystkie nadmuchy na przednią szybę i puść letnie, lub zimne powietrze nie gorące i otwórz kratki wentylatorów nad tylną szybą na maksa, jak zadziała to spróbuj cieplejsze powietrze i nagrzej porządnie kabinę by osuszyć maksymalnie powietrze wewnątrz.

 

te kratki otwarte to obieg zamknięty powietrza, a jak je zamkniesz to wentylator "na siłę" przez filtry wciąga powietrze zewnętrzne.

Edytowano przez 8piotrek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

No więc to przecie o to chodzi żeby brał świeże powietrze z zewnątrz, a nie mieć duchotę w środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    3

Dzisiaj sprawdziłem te otwory wentylacyjne i powiem że z tyłu były otwarte a z przodu dwa otwarte a dwa zamknięte. Odkopałem instrukcje obsł. od TD ale niema słowa o parowaniu szyb. Po zamknięciu tylnych i otwarciu i skierowaniu nadmuchu na szybe przednią wydaje się że będzie ok ale to w krótkiej próbie na postoju .Pozostaje mi jeszcze dokładne umycie szyb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    12

@casejx80 jak rozwiązałeś problem z hamulcami ? mam właśnie też taki problem w td5030... wymieniałeś pompki czy może same uszczelniacze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×