Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najgorsze co może być przy zakładaniu tematu to niesprecyzowanie swojego problem i liczenie że wszyscy wiedzą o co chodzi...

 

Może skończyło się paliwo i wyciągnął do końca ze zbiornika, a do domu dojechałeś na tym co zostało w filtrach.

Opublikowano

a co tu precyzowac jakies gówno nie łączy bo paliwo jest wszędzie na zaciąg nie moge bo pług podzepiony, jak chodził do końca to ani pompa ani pompka nie powinna nawalic, może jakiś styk od sprzęgła, womu itp. tu nie ma co radzic jak ktoś miał taki przypadek to wie o co chodzi i myślę że mi pomoże

Opublikowano

To źle myślisz... ostatnia wróżka na AF odfruneła, Jin uciekł, a jesli Ty nam nie powiesz czy silnik kreci, czy jakis dym idzie z tłumika, czy coś klika jak przekręcasz kluczykiem, to zapomnij że ktokolwiek wywróży z fusów rozwiązanie twojego problemu...

Opublikowano (edytowane)

marcin właśnie mi o to chodziło i tak jutro zrobie, bo uważam że jakiś gówniany przewód nie łaczy . rozrusznik kręci, wybaczcie mi jeżeli nie precyzuje dokładnie ale jestem troche wku....

Edytowane przez pawelek98
Opublikowano (edytowane)

mi tez kiedyś kręciła i nie chciała zapalic....nie odbiła mi linka od gaszenia silnika i po prostu dawka paliwa była odcięta i koniec...

Edytowane przez MarcoWzu
Opublikowano (edytowane)

Taka moja rada na przyszłość jak byś chciał pług odpiąć przy zgaszonym silniku. Ściągnij kabel z czujnika ciśnienia oleju silnikowego, przekręć kluczyk i ustaw EHR na opuszczanie. Wtedy ramiona podnośnika pójdą na dół.

PS Blokadę elektryczną zapalania robi tylko pedał sprzęgła i włącznik wom-u.

Edytowane przez stajniaomega
Opublikowano

dzięki panowie problem zdiagnozowany, jakiś regultor do pompy paliwowej do elektromagnesu za mało prądu dawał i jak dałem bezpośrednio od akumulatora to odpalił, teraz musze znaleźc gdzie on jest i go wymienic

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich pozwolę się podczepić mam podobny problem z Proximą Plus105, Wczoraj po pracy zgasiłem a z rana nic a nic jakby właśnie linka od gaszenia zaciądnięta była masakra dodam że Proximka z 2010r i koło 6000mth zaczęła też mi jakiś miesiąc temu delikatnie chwilami falować na wolnych obrotach ale tak bez żadnej reguły po prostu czasem jej się zdaża ale z odpaleniem nigdy nie miałem problemu pali na strzał czy to rano czy jak ciepły

Kolego pawełek98 podpowiedz jak rozwiązałeś problem..? A może ktoś inny miał podobny problem proszę o kontakt 696457216 Pilnie bo moja Gwiazdeczka jest mega potrzebna.

Proszę o pomoc bo już za pompą się rozglądam a nie jest tania:/

Edytowane przez GloryMU
Opublikowano (edytowane)

Liczyłem na głębsza podpowiedź bo to co zaproponowałes zetores to raczej podstawy które każdy sprawdzi przed napisaniem postu...;-) a podkładki to się wygrzewalo chyba w minionej epoce przed metalowo-gumowymi...

Edytowane przez GloryMU

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v