Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam wielki problem kupilem agrotrona m610 mam teraz 130mtg wszystko bylo dobrze dopuki nie zaczal wyskakiwac blad A7 i A5 po pojawieniu sie bledu A7 podczas pracy WOM natychmiast sie rozlacza , ostatni czas praktycznie co 10 minut sie rozlacza nie da sie tak pracowac . ciagnik jest na gwarancji ale sam dealer nie moze dojsc co moze byc przyczyna moze ktos mial taki przypadek z gory dziekuje za pomoc.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolego jeśli masz go na gwarancji to go oddaj do serwisu i cie g obchodzi powiedz, że ciagnik potrzebny na wczoraj i ma być zrobiony. Co to za marka, serwis, który nie potrafi naprawiać maszyn własnych. Żeby kosztował 5 zl ale taką kase bulić i takie jaja odwalaja ??? postrasz ich. Powodzenia

Opublikowano

dokladnie jak powiedzial kolega wczesniej niech go zabieraja i naprawiaja mozesz im dodac ze na ten czas naprawy niech dadza ciagnik zastepczy a jesli beda mieli wonty to ich postrasz ze wynajmiesz kogos do prac a serwis niech zaplaci fakturke

Opublikowano

rozumiem wszystko :) i sie nie boje o ciagnik, tyle ze mnie to bardzo ciekawi . od czego to moze byc , i sie pytalem czy mial ktos moze podobna sytuacje albo naprawia takie ciagniki i moze wiedziec co tam sie moglo stac :)

Opublikowano

@Sikor90 zobaczysz ze jak będziesz pobłażał to Cię wykołują jak mnie chcą wykołować.Serwisanci obiecują że będzie ok,że się naprawi że DEUTZ-FAHR nie zapomina o klientach-NIEWIERZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Podstawiajcie papier przy każdej naprawie,żeby wpisywali wszystko co robili.Spytacie dlaczego takie rzeczy piszę?-bo sam doświadczyłem.U mnie pojawia się błąd T64-to jest od potencjometru od sprzęgła elektrohydraulicznego.Nie dali rady naprawić w czasie trwania gwarancji.Z 15 razy u niego byli także główniejszy serwisant z Lublina był kilka razy i nic nie naprawili.Właśnie kilka dni temu wysłałem na piśmie żądanie wymiany w ramach rękojmi i czekam na decyzję.Później ewentualnie sprawę w sądzie rejonowym założę bo nie odpuszczę.SZROT i tyle.Błąd zaświecił się już ok 280-300 w ciągu roku od zakupu.Więc piszę dużymi literami AGROFARM 410GS SZROT-NIGDY JUŻ NIE KUPIĘ DEUTZA bo i żal jest ogromny a sprzęt za duże pieniądze.Z resztą pisałem już o tym na AF tylko w innym dziale.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie nie... rolnika mają za nic jeszcze trochę to polska gospodarka padnie na zbity !@#

Opublikowano (edytowane)

kolego zizuza nie trzymaj nogi na pedale sprzęgła podczas jazdy to ten alarm nie będzie ci się pojawiał to nie jest wina sprzętu a raczej jego kalibracji serwis moim zdaniem powinien ci zmienić tzw. statyzm pedału sprzęgła czyli jego położenie podczas załączania.Jest taka możliwość.Pozdrawiam i powtarzam to nie jest wina ciągnika a raczej naprawiających ten ciągnik.A co do M610 nie będe sie rozpisywał bo serwis pewnie ci i tak go naprawi.

Edytowane przez Grzesiek82
Opublikowano (edytowane)

kol.@Grzesiek82 zdziwisz się pewnie bo myślisz ze cały czas nogę na sprzęgle trzymam ale Ci powiem ze NIE. Choć ciągnik z ładowaczem czołowym pracuje to staram się jak najkrócej trzymać pedał wciśnięty.Ale błąd pojawia się najczęściej nie podczas wciśnię tego na dłuższy moment tylko podczas wciskania lub podczas wysprzęglania -nie ma reguły.Potrafi się 5 razy w ciągu dnia pracy zaświecić a później ze 3 dni spokój.Serwis wymieniał 4 razy potencjometr pedału sprzęgła,łopatkę sprzęgła-rewesu,kawałek instalacji,skracali króciec miedzy pedałem a potencjometrem.Kalibracja przy każdej wizycie.Chyba jak 4 mądrych naprawiało to chyba prawidłowo i to jeden serwisant z same-deutz z Lublina to wniosek tylko jeden wadliwa sztuka.Statyzm też zmieniali, a ten błąd pokazuje się od nowości jak tylko pierwszy raz do niego wsiadłem.Nawet kierowca jak zjeżdżał z lawety to mu się zaświecił.Kolejną wadą jest to że rozłącza napęd podczas jazdy czy pracy np.podczas orki.Pisałem wcześniej już o tym na AF w innym dziale.

Edytowane przez zizuza
Opublikowano

witam przeczytałem to co wcześniej napisałeś i nie dziwi mnie twoje zirytowanie myśle też że cuda to tylko w Częstochowie w tym konkretnym przypadku to zostaje sprawdzenie kołków trzymających zakres położenia pedału sprzęgła czy się nie wyginają podzczas jego wciskania i tego komputer może nie pokazać ewentualnie wina wiązki i tu też obejścia mogą nie pomóc i to się tyczy rozłączania napędu oraz włacznik krańcowy bo centralka musi widzieć w jakim stanie się znajduje a jeśli chodzi o podnośnik to warto byłoby sprawdzić ciśnienie rozdzielacza tura (jeśli masz go podpiętego pod pompę) może być za niskie i ciśnienie będzie spuszczał jako pierwszy w obwodzie a jeśli nie to też jest metoda żeby podnosił.Myśle jednak że serwis tak cię nie zostawi i jakiś sposób sprawę załatwią.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Vroobel
      Witam! 
      Prawdopodobnie padł rozdzielacz WOM/żółw-zając, rozbieral go ktoś? bo nie wiem czy szukać nowego czy rozbierać ten 
    • Przez zacx18
      Witam mam następujące pytanie  dotyczące obrotów WOM w ciągniku deutz agroplus 100 otóż jeśli mam wybrany wałek 540 eco  to ze wskazań deski rozdzielczej wynika że 540 obrotów osiąga przy około 1500 obrotów silnika  ,ostatnio zauważyłem w instrukcji  że 540 eco powinien osiągnąć przy 1721 obrotów silnika na minutę  i nie wiem czy instrukcja źle podaje ,czy traktor źle liczy obroty wom .
    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v