Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Sikor90

Agrotron m610

Polecane posty

Sikor90    0

Witam mam wielki problem kupilem agrotrona m610 mam teraz 130mtg wszystko bylo dobrze dopuki nie zaczal wyskakiwac blad A7 i A5 po pojawieniu sie bledu A7 podczas pracy WOM natychmiast sie rozlacza , ostatni czas praktycznie co 10 minut sie rozlacza nie da sie tak pracowac . ciagnik jest na gwarancji ale sam dealer nie moze dojsc co moze byc przyczyna moze ktos mial taki przypadek z gory dziekuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego jeśli masz go na gwarancji to go oddaj do serwisu i cie g obchodzi powiedz, że ciagnik potrzebny na wczoraj i ma być zrobiony. Co to za marka, serwis, który nie potrafi naprawiać maszyn własnych. Żeby kosztował 5 zl ale taką kase bulić i takie jaja odwalaja ??? postrasz ich. Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAPRAL1    0

dokladnie jak powiedzial kolega wczesniej niech go zabieraja i naprawiaja mozesz im dodac ze na ten czas naprawy niech dadza ciagnik zastepczy a jesli beda mieli wonty to ich postrasz ze wynajmiesz kogos do prac a serwis niech zaplaci fakturke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sikor90    0

rozumiem wszystko :) i sie nie boje o ciagnik, tyle ze mnie to bardzo ciekawi . od czego to moze byc , i sie pytalem czy mial ktos moze podobna sytuacje albo naprawia takie ciagniki i moze wiedziec co tam sie moglo stac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

@Sikor90 zobaczysz ze jak będziesz pobłażał to Cię wykołują jak mnie chcą wykołować.Serwisanci obiecują że będzie ok,że się naprawi że DEUTZ-FAHR nie zapomina o klientach-NIEWIERZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Podstawiajcie papier przy każdej naprawie,żeby wpisywali wszystko co robili.Spytacie dlaczego takie rzeczy piszę?-bo sam doświadczyłem.U mnie pojawia się błąd T64-to jest od potencjometru od sprzęgła elektrohydraulicznego.Nie dali rady naprawić w czasie trwania gwarancji.Z 15 razy u niego byli także główniejszy serwisant z Lublina był kilka razy i nic nie naprawili.Właśnie kilka dni temu wysłałem na piśmie żądanie wymiany w ramach rękojmi i czekam na decyzję.Później ewentualnie sprawę w sądzie rejonowym założę bo nie odpuszczę.SZROT i tyle.Błąd zaświecił się już ok 280-300 w ciągu roku od zakupu.Więc piszę dużymi literami AGROFARM 410GS SZROT-NIGDY JUŻ NIE KUPIĘ DEUTZA bo i żal jest ogromny a sprzęt za duże pieniądze.Z resztą pisałem już o tym na AF tylko w innym dziale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie nie... rolnika mają za nic jeszcze trochę to polska gospodarka padnie na zbity !@#

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek82    0

kolego zizuza nie trzymaj nogi na pedale sprzęgła podczas jazdy to ten alarm nie będzie ci się pojawiał to nie jest wina sprzętu a raczej jego kalibracji serwis moim zdaniem powinien ci zmienić tzw. statyzm pedału sprzęgła czyli jego położenie podczas załączania.Jest taka możliwość.Pozdrawiam i powtarzam to nie jest wina ciągnika a raczej naprawiających ten ciągnik.A co do M610 nie będe sie rozpisywał bo serwis pewnie ci i tak go naprawi.

Edytowano przez Grzesiek82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

kol.@Grzesiek82 zdziwisz się pewnie bo myślisz ze cały czas nogę na sprzęgle trzymam ale Ci powiem ze NIE. Choć ciągnik z ładowaczem czołowym pracuje to staram się jak najkrócej trzymać pedał wciśnięty.Ale błąd pojawia się najczęściej nie podczas wciśnię tego na dłuższy moment tylko podczas wciskania lub podczas wysprzęglania -nie ma reguły.Potrafi się 5 razy w ciągu dnia pracy zaświecić a później ze 3 dni spokój.Serwis wymieniał 4 razy potencjometr pedału sprzęgła,łopatkę sprzęgła-rewesu,kawałek instalacji,skracali króciec miedzy pedałem a potencjometrem.Kalibracja przy każdej wizycie.Chyba jak 4 mądrych naprawiało to chyba prawidłowo i to jeden serwisant z same-deutz z Lublina to wniosek tylko jeden wadliwa sztuka.Statyzm też zmieniali, a ten błąd pokazuje się od nowości jak tylko pierwszy raz do niego wsiadłem.Nawet kierowca jak zjeżdżał z lawety to mu się zaświecił.Kolejną wadą jest to że rozłącza napęd podczas jazdy czy pracy np.podczas orki.Pisałem wcześniej już o tym na AF w innym dziale.

Edytowano przez zizuza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek82    0

witam przeczytałem to co wcześniej napisałeś i nie dziwi mnie twoje zirytowanie myśle też że cuda to tylko w Częstochowie w tym konkretnym przypadku to zostaje sprawdzenie kołków trzymających zakres położenia pedału sprzęgła czy się nie wyginają podzczas jego wciskania i tego komputer może nie pokazać ewentualnie wina wiązki i tu też obejścia mogą nie pomóc i to się tyczy rozłączania napędu oraz włacznik krańcowy bo centralka musi widzieć w jakim stanie się znajduje a jeśli chodzi o podnośnik to warto byłoby sprawdzić ciśnienie rozdzielacza tura (jeśli masz go podpiętego pod pompę) może być za niskie i ciśnienie będzie spuszczał jako pierwszy w obwodzie a jeśli nie to też jest metoda żeby podnosił.Myśle jednak że serwis tak cię nie zostawi i jakiś sposób sprawę załatwią.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×