Polecane posty

JD1052    89

Jak masz Fendta to ja już bym przy nim został bo DF bedziesz na nowo wszystko poznawał a tak Fendta znasz i wiesz o co w nim lata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    393

Też rozmyślam właśnie nad fendtem lecz troche młodszym i większym 311 albo 512 ale trafiają się właśnie takie DF w dość przyzwoitym stanie i mądrych pieniądzach a wyposażenie jest też dość, dość i dlatego jestem ciekaw jak to z tymi modelami jest czy skrzynie z połówkami i rewersem EH są słabym punktem tych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fajne ciągniki, dobre do tura. Czytałem, że w wielu przypadkach psują się czujniki położenia pozycji pedału sprzęgła co skutkuje pojawianiem się błędu EB przy wciskaniu sprzęgła oraz brakiem możliwości przełączenia rewersu i zmiany półbiegu. Mój ma taką przypadłość, że przy przerzucaniu półbiegu z M na H i z powrotem mocno szarpnie (nie wiem o co tam chodzi). Mocna hydraulika, komfortowa i o dużym polu widzenia kabina i inne szmery bajery :D Jak coś więcej to pytaj ;)

Pozdrawiam.

 

Edit:

Wersje "s" mają jeszcze biegi pełzające, niektóre miały blokowany 6 bieg.

Myślę, że są to ciągniki warte swojej ceny.

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Silnik deutz, skrzynia i mosty zf, hydraulika bosch/rexroth, sprawdzone markowe podzespoły. Nie mają jakiś typowych kosztownych awarii. Mniejsze i większe awarie wiadomo zdarzają się jak w każdym używanym sprzęcie. W agrotronach z początku produkcji kabina jest trochę niedopracowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Posiadam DF-a agrotrona 6.00s i sprawuje się bdb :) , jest z 1996, ma 6500mth, mam go już 3 lata i wymieniłem w nim tulejki w rozruszniku, uszczelniacz od pompeczki wspomagającej sprzęgło i naprawa komputera EHR (ok 1200-1500zł), ale teraz jest wszystko ok. Mam w nim skrzynię 6. bez półbiegów, jak wrzucę pełzające to na każdym zakresie (H,M,L i R) mam tylko po 3. biegi, czyli razem mam 27/9 zamiast 18/6 :D. Tak jak kolega @Dami615 wspomniał, widoczność z kabiny super ( w lato zbiłem szybę tylną-700zł :(, na dodatek miałem ją pełną, bo przeważnie agrotrony mają z prawej strony trójkącik na przewody, kable; niestety nie znalazłem tak owej i kupiłem z ,,wcięciem" w rogu, dorobiłem trójkącik z plastiku i jest git), cicho jak w busiku, dobrze działa ogrzewanie, ogólnie prosta obsługa, spalanie na przyzwoitym poziomie, ale drastycznie rośnie jak mu damy wysokie obroty, np w kosiarce, dobra dynamika, prędkość 50km/h, lubi wyższe obroty, gdyż na niższych już tak nie ciągnie do przodu, MTZ, którego posiadam, ciągnie od dołu, ale to inny silnik :) Ogólnie jeżeli trafisz na zadbany egzemplarz z autentycznym przebiegiem to warto. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Pokazuje mi maksymalnie 49km/h na prostej więc 50 z góreczki pociśnie :D Chińskie odkurzacze itp połyka w trasie :D

Edytowano przez Luc826421

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lech04tr    1

Fajne ciągniki, dobre do tura. Czytałem, że w wielu przypadkach psują się czujniki położenia pozycji pedału sprzęgła co skutkuje pojawianiem się błędu EB przy wciskaniu sprzęgła oraz brakiem możliwości przełączenia rewersu i zmiany półbiegu. Mój ma taką przypadłość, że przy przerzucaniu półbiegu z M na H i z powrotem mocno szarpnie (nie wiem o co tam chodzi). Mocna hydraulika, komfortowa i o dużym polu widzenia kabina i inne szmery bajery :D Jak coś więcej to pytaj ;)

Pozdrawiam.

 

Edit:

Wersje "s" mają jeszcze biegi pełzające, niektóre miały blokowany 6 bieg.

Myślę, że są to ciągniki warte swojej ceny.

 

Potwierdzam te ciągniki są dobre.U mnie też najbardziej szarpie głównie z M na H, i właśnie mam tą wersje S i 5 BIEGÓW szósty właśnie chyba zablokowany, wiesz może jak go odblokować albo napisać w jakim celu został on wyłączony, dla mnie to nonsens skoro zostały zaprojektowane te ciągniki na 6 biegów to poco je blokować, i śmigam max 32km/h, na krótkie trasy jest bardzo żwawy do przyspieszania ,ale gdzieś dalej to z 40km/h by się przydało, czy to jest blokada mechaniczna czy to da się może elektronicznie odblokować po podłączeniu do kompa z góry dzieki ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Posiadam DF-a agrotrona 6.00s i sprawuje się bdb :) , jest z 1996, ma 6500mth, mam go już 3 lata i wymieniłem w nim tulejki w rozruszniku, uszczelniacz od pompeczki wspomagającej sprzęgło i naprawa komputera EHR (ok 1200-1500zł), ale teraz jest wszystko ok. Mam w nim skrzynię 6. bez półbiegów, jak wrzucę pełzające to na każdym zakresie (H,M,L i R) mam tylko po 3. biegi, czyli razem mam 27/9 zamiast 18/6 :D. Tak jak kolega @Dami615 wspomniał, widoczność z kabiny super ( w lato zbiłem szybę tylną-700zł :(, na dodatek miałem ją pełną, bo przeważnie agrotrony mają z prawej strony trójkącik na przewody, kable; niestety nie znalazłem tak owej i kupiłem z ,,wcięciem" w rogu, dorobiłem trójkącik z plastiku i jest git), cicho jak w busiku, dobrze działa ogrzewanie, ogólnie prosta obsługa, spalanie na przyzwoitym poziomie, ale drastycznie rośnie jak mu damy wysokie obroty, np w kosiarce, dobra dynamika, prędkość 50km/h, lubi wyższe obroty, gdyż na niższych już tak nie ciągnie do przodu, MTZ, którego posiadam, ciągnie od dołu, ale to inny silnik :) Ogólnie jeżeli trafisz na zadbany egzemplarz z autentycznym przebiegiem to warto. Pozdrawiam.

 

 

Odgrzewanie starego kotleta....

 

 

@Luc826421

W 1996r nie było opcji 50km/h, masz źle skalibrowany licznik :P

Opcja 50km/h weszła dopiero 97/98r. i tylko z amortyzowaną przednia osią. http://www.archiviostoricosamedeutz-fahr.com/wp-content/digital_objects/31344b233dae585a499c7743335177973456df29/large.jpg

W modelach po 99r można było programowo odblokować 50km/h nawet jeśli nie było miękkiej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

Arek, widzę z tego co tutaj piszesz, że masz dużą wiedzę na temat tego modelu, czy masz jakieś materiały typu instrukcje obsługi, lub cokolwiek np. jakieś prospekty w wersji elektronicznej ? Chciałbym też, dowiedzieć się co oznacza wersja tt ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patrykxd
      Witam potrzebuje takie ślizgi bądź odbojniki, które są przykręcone do ramion podnośnika. Działa to na zasadzie łańcuchów bocznych, które odciągają ramiona. Jeśli ktoś miał coś podobnego to proszę o pomoc, ponieważ moje się już wytarły i nw jak je zregenerować.
    • Przez PawelChelm
      Witam. Zwracam się do Panów z pytaniem odnośnie silnika DEUTZ F4L912 49,5kW. Moje pytanie odnosi się do turbosprężarki w takim silniku, a w zasadzie czy jest możliwość montażu takiego osprzętu i jeżeli tak to czy jest to bezpieczne? Mam na myśli czy silnik jest na tyle przystosowany aby współpracował z turbosprężarką i jeżeli tak czy jest to dużo większe obciążenie dla takiego silnika jak np w silnikach DEUTZ BF4L913T?
      Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
    • Przez dawidx
      Witam szukam opinii tego modelu L730, Awaryjność, spalanie, trwałość skrzyni biegów.
      Pozdrawiam  
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
    • Przez massey3075
      Witam ! Posiadam Deutza 120 i z tyłu założone mam opony o rozmiarze 540 65 r38.  Jakie opon założyć do przodu ? 380 70 r28 ? Może ktoś ma Deutza na takich oponach ? Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.