Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JD1052    87

Jak masz Fendta to ja już bym przy nim został bo DF bedziesz na nowo wszystko poznawał a tak Fendta znasz i wiesz o co w nim lata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    393

Też rozmyślam właśnie nad fendtem lecz troche młodszym i większym 311 albo 512 ale trafiają się właśnie takie DF w dość przyzwoitym stanie i mądrych pieniądzach a wyposażenie jest też dość, dość i dlatego jestem ciekaw jak to z tymi modelami jest czy skrzynie z połówkami i rewersem EH są słabym punktem tych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fajne ciągniki, dobre do tura. Czytałem, że w wielu przypadkach psują się czujniki położenia pozycji pedału sprzęgła co skutkuje pojawianiem się błędu EB przy wciskaniu sprzęgła oraz brakiem możliwości przełączenia rewersu i zmiany półbiegu. Mój ma taką przypadłość, że przy przerzucaniu półbiegu z M na H i z powrotem mocno szarpnie (nie wiem o co tam chodzi). Mocna hydraulika, komfortowa i o dużym polu widzenia kabina i inne szmery bajery :D Jak coś więcej to pytaj ;)

Pozdrawiam.

 

Edit:

Wersje "s" mają jeszcze biegi pełzające, niektóre miały blokowany 6 bieg.

Myślę, że są to ciągniki warte swojej ceny.

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Silnik deutz, skrzynia i mosty zf, hydraulika bosch/rexroth, sprawdzone markowe podzespoły. Nie mają jakiś typowych kosztownych awarii. Mniejsze i większe awarie wiadomo zdarzają się jak w każdym używanym sprzęcie. W agrotronach z początku produkcji kabina jest trochę niedopracowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Posiadam DF-a agrotrona 6.00s i sprawuje się bdb :) , jest z 1996, ma 6500mth, mam go już 3 lata i wymieniłem w nim tulejki w rozruszniku, uszczelniacz od pompeczki wspomagającej sprzęgło i naprawa komputera EHR (ok 1200-1500zł), ale teraz jest wszystko ok. Mam w nim skrzynię 6. bez półbiegów, jak wrzucę pełzające to na każdym zakresie (H,M,L i R) mam tylko po 3. biegi, czyli razem mam 27/9 zamiast 18/6 :D. Tak jak kolega @Dami615 wspomniał, widoczność z kabiny super ( w lato zbiłem szybę tylną-700zł :(, na dodatek miałem ją pełną, bo przeważnie agrotrony mają z prawej strony trójkącik na przewody, kable; niestety nie znalazłem tak owej i kupiłem z ,,wcięciem" w rogu, dorobiłem trójkącik z plastiku i jest git), cicho jak w busiku, dobrze działa ogrzewanie, ogólnie prosta obsługa, spalanie na przyzwoitym poziomie, ale drastycznie rośnie jak mu damy wysokie obroty, np w kosiarce, dobra dynamika, prędkość 50km/h, lubi wyższe obroty, gdyż na niższych już tak nie ciągnie do przodu, MTZ, którego posiadam, ciągnie od dołu, ale to inny silnik :) Ogólnie jeżeli trafisz na zadbany egzemplarz z autentycznym przebiegiem to warto. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Pokazuje mi maksymalnie 49km/h na prostej więc 50 z góreczki pociśnie :D Chińskie odkurzacze itp połyka w trasie :D

Edytowano przez Luc826421

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lech04tr    0

Fajne ciągniki, dobre do tura. Czytałem, że w wielu przypadkach psują się czujniki położenia pozycji pedału sprzęgła co skutkuje pojawianiem się błędu EB przy wciskaniu sprzęgła oraz brakiem możliwości przełączenia rewersu i zmiany półbiegu. Mój ma taką przypadłość, że przy przerzucaniu półbiegu z M na H i z powrotem mocno szarpnie (nie wiem o co tam chodzi). Mocna hydraulika, komfortowa i o dużym polu widzenia kabina i inne szmery bajery :D Jak coś więcej to pytaj ;)

Pozdrawiam.

 

Edit:

Wersje "s" mają jeszcze biegi pełzające, niektóre miały blokowany 6 bieg.

Myślę, że są to ciągniki warte swojej ceny.

 

Potwierdzam te ciągniki są dobre.U mnie też najbardziej szarpie głównie z M na H, i właśnie mam tą wersje S i 5 BIEGÓW szósty właśnie chyba zablokowany, wiesz może jak go odblokować albo napisać w jakim celu został on wyłączony, dla mnie to nonsens skoro zostały zaprojektowane te ciągniki na 6 biegów to poco je blokować, i śmigam max 32km/h, na krótkie trasy jest bardzo żwawy do przyspieszania ,ale gdzieś dalej to z 40km/h by się przydało, czy to jest blokada mechaniczna czy to da się może elektronicznie odblokować po podłączeniu do kompa z góry dzieki ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Posiadam DF-a agrotrona 6.00s i sprawuje się bdb :) , jest z 1996, ma 6500mth, mam go już 3 lata i wymieniłem w nim tulejki w rozruszniku, uszczelniacz od pompeczki wspomagającej sprzęgło i naprawa komputera EHR (ok 1200-1500zł), ale teraz jest wszystko ok. Mam w nim skrzynię 6. bez półbiegów, jak wrzucę pełzające to na każdym zakresie (H,M,L i R) mam tylko po 3. biegi, czyli razem mam 27/9 zamiast 18/6 :D. Tak jak kolega @Dami615 wspomniał, widoczność z kabiny super ( w lato zbiłem szybę tylną-700zł :(, na dodatek miałem ją pełną, bo przeważnie agrotrony mają z prawej strony trójkącik na przewody, kable; niestety nie znalazłem tak owej i kupiłem z ,,wcięciem" w rogu, dorobiłem trójkącik z plastiku i jest git), cicho jak w busiku, dobrze działa ogrzewanie, ogólnie prosta obsługa, spalanie na przyzwoitym poziomie, ale drastycznie rośnie jak mu damy wysokie obroty, np w kosiarce, dobra dynamika, prędkość 50km/h, lubi wyższe obroty, gdyż na niższych już tak nie ciągnie do przodu, MTZ, którego posiadam, ciągnie od dołu, ale to inny silnik :) Ogólnie jeżeli trafisz na zadbany egzemplarz z autentycznym przebiegiem to warto. Pozdrawiam.

 

 

Odgrzewanie starego kotleta....

 

 

@Luc826421

W 1996r nie było opcji 50km/h, masz źle skalibrowany licznik :P

Opcja 50km/h weszła dopiero 97/98r. i tylko z amortyzowaną przednia osią. http://www.archiviostoricosamedeutz-fahr.com/wp-content/digital_objects/31344b233dae585a499c7743335177973456df29/large.jpg

W modelach po 99r można było programowo odblokować 50km/h nawet jeśli nie było miękkiej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

Arek, widzę z tego co tutaj piszesz, że masz dużą wiedzę na temat tego modelu, czy masz jakieś materiały typu instrukcje obsługi, lub cokolwiek np. jakieś prospekty w wersji elektronicznej ? Chciałbym też, dowiedzieć się co oznacza wersja tt ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Przez zacx18
      Witam pisze ponieważ  nie wiem jaki olej zalać do skrzyni na każdej stronie internetowej są inne dane dotyczące oleju  na jednej jest stou na innej utto tak samo z parametrami 10w30 ,10w40  jaki jest prawidłowy ?
    • Przez tepe71
      Witam
      Czasem nie można wyłączyć świateł, świecą nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Dodatkowo czasem też włącza się alarm na słupku, miga jakiś nie zrozumiały komunikat. Po włączeniu świateł gaśnie cały wyświetlacz i cichnie brzęczyk.
      Może ktoś ma pomysł co to się wyrabia?

      p.s. Chętnie kupię schemat elektryczny do tego ciągnika.
    • Przez DEJWIT
      Witam jestem posiadaczem fendt 311 lsa. Chwale sobie jego komfort, zwrotnosc i spalanie. Jednak swoje najlepsze lata ma już za sobą i wymaga sporych nakładów aby dalej jakoś wmiare funkcjonował. I tu się zrodziła myśl czy nie wymienić na innego bardziej zadbanego 311 lub jeśli trafił y się to 312. Znajomy mechanik namawia mnie na coś ze stajni deutz. W oko mi wpadł agrostar 6.11. Jak ma się jego eksploatacja, koszty oraz awaryjność wstosunku do fendta? Szukam ciągnika za 55/60tys zł, ok 100-120km ale zależy mi na prostocie temu chciałbym ciągnik bez turbo (jeden już mam turbo i jakoś to do mnie nie przemawia) 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.