Skocz do zawartości

Polecane posty

JD1052    79

Jak masz Fendta to ja już bym przy nim został bo DF bedziesz na nowo wszystko poznawał a tak Fendta znasz i wiesz o co w nim lata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    392

Też rozmyślam właśnie nad fendtem lecz troche młodszym i większym 311 albo 512 ale trafiają się właśnie takie DF w dość przyzwoitym stanie i mądrych pieniądzach a wyposażenie jest też dość, dość i dlatego jestem ciekaw jak to z tymi modelami jest czy skrzynie z połówkami i rewersem EH są słabym punktem tych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fajne ciągniki, dobre do tura. Czytałem, że w wielu przypadkach psują się czujniki położenia pozycji pedału sprzęgła co skutkuje pojawianiem się błędu EB przy wciskaniu sprzęgła oraz brakiem możliwości przełączenia rewersu i zmiany półbiegu. Mój ma taką przypadłość, że przy przerzucaniu półbiegu z M na H i z powrotem mocno szarpnie (nie wiem o co tam chodzi). Mocna hydraulika, komfortowa i o dużym polu widzenia kabina i inne szmery bajery :D Jak coś więcej to pytaj ;)

Pozdrawiam.

 

Edit:

Wersje "s" mają jeszcze biegi pełzające, niektóre miały blokowany 6 bieg.

Myślę, że są to ciągniki warte swojej ceny.

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

Silnik deutz, skrzynia i mosty zf, hydraulika bosch/rexroth, sprawdzone markowe podzespoły. Nie mają jakiś typowych kosztownych awarii. Mniejsze i większe awarie wiadomo zdarzają się jak w każdym używanym sprzęcie. W agrotronach z początku produkcji kabina jest trochę niedopracowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Posiadam DF-a agrotrona 6.00s i sprawuje się bdb :) , jest z 1996, ma 6500mth, mam go już 3 lata i wymieniłem w nim tulejki w rozruszniku, uszczelniacz od pompeczki wspomagającej sprzęgło i naprawa komputera EHR (ok 1200-1500zł), ale teraz jest wszystko ok. Mam w nim skrzynię 6. bez półbiegów, jak wrzucę pełzające to na każdym zakresie (H,M,L i R) mam tylko po 3. biegi, czyli razem mam 27/9 zamiast 18/6 :D. Tak jak kolega @Dami615 wspomniał, widoczność z kabiny super ( w lato zbiłem szybę tylną-700zł :(, na dodatek miałem ją pełną, bo przeważnie agrotrony mają z prawej strony trójkącik na przewody, kable; niestety nie znalazłem tak owej i kupiłem z ,,wcięciem" w rogu, dorobiłem trójkącik z plastiku i jest git), cicho jak w busiku, dobrze działa ogrzewanie, ogólnie prosta obsługa, spalanie na przyzwoitym poziomie, ale drastycznie rośnie jak mu damy wysokie obroty, np w kosiarce, dobra dynamika, prędkość 50km/h, lubi wyższe obroty, gdyż na niższych już tak nie ciągnie do przodu, MTZ, którego posiadam, ciągnie od dołu, ale to inny silnik :) Ogólnie jeżeli trafisz na zadbany egzemplarz z autentycznym przebiegiem to warto. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Pokazuje mi maksymalnie 49km/h na prostej więc 50 z góreczki pociśnie :D Chińskie odkurzacze itp połyka w trasie :D

Edytowano przez Luc826421

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lech04tr    0

Fajne ciągniki, dobre do tura. Czytałem, że w wielu przypadkach psują się czujniki położenia pozycji pedału sprzęgła co skutkuje pojawianiem się błędu EB przy wciskaniu sprzęgła oraz brakiem możliwości przełączenia rewersu i zmiany półbiegu. Mój ma taką przypadłość, że przy przerzucaniu półbiegu z M na H i z powrotem mocno szarpnie (nie wiem o co tam chodzi). Mocna hydraulika, komfortowa i o dużym polu widzenia kabina i inne szmery bajery :D Jak coś więcej to pytaj ;)

Pozdrawiam.

 

Edit:

Wersje "s" mają jeszcze biegi pełzające, niektóre miały blokowany 6 bieg.

Myślę, że są to ciągniki warte swojej ceny.

 

Potwierdzam te ciągniki są dobre.U mnie też najbardziej szarpie głównie z M na H, i właśnie mam tą wersje S i 5 BIEGÓW szósty właśnie chyba zablokowany, wiesz może jak go odblokować albo napisać w jakim celu został on wyłączony, dla mnie to nonsens skoro zostały zaprojektowane te ciągniki na 6 biegów to poco je blokować, i śmigam max 32km/h, na krótkie trasy jest bardzo żwawy do przyspieszania ,ale gdzieś dalej to z 40km/h by się przydało, czy to jest blokada mechaniczna czy to da się może elektronicznie odblokować po podłączeniu do kompa z góry dzieki ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

Posiadam DF-a agrotrona 6.00s i sprawuje się bdb :) , jest z 1996, ma 6500mth, mam go już 3 lata i wymieniłem w nim tulejki w rozruszniku, uszczelniacz od pompeczki wspomagającej sprzęgło i naprawa komputera EHR (ok 1200-1500zł), ale teraz jest wszystko ok. Mam w nim skrzynię 6. bez półbiegów, jak wrzucę pełzające to na każdym zakresie (H,M,L i R) mam tylko po 3. biegi, czyli razem mam 27/9 zamiast 18/6 :D. Tak jak kolega @Dami615 wspomniał, widoczność z kabiny super ( w lato zbiłem szybę tylną-700zł :(, na dodatek miałem ją pełną, bo przeważnie agrotrony mają z prawej strony trójkącik na przewody, kable; niestety nie znalazłem tak owej i kupiłem z ,,wcięciem" w rogu, dorobiłem trójkącik z plastiku i jest git), cicho jak w busiku, dobrze działa ogrzewanie, ogólnie prosta obsługa, spalanie na przyzwoitym poziomie, ale drastycznie rośnie jak mu damy wysokie obroty, np w kosiarce, dobra dynamika, prędkość 50km/h, lubi wyższe obroty, gdyż na niższych już tak nie ciągnie do przodu, MTZ, którego posiadam, ciągnie od dołu, ale to inny silnik :) Ogólnie jeżeli trafisz na zadbany egzemplarz z autentycznym przebiegiem to warto. Pozdrawiam.

 

 

Odgrzewanie starego kotleta....

 

 

@Luc826421

W 1996r nie było opcji 50km/h, masz źle skalibrowany licznik :P

Opcja 50km/h weszła dopiero 97/98r. i tylko z amortyzowaną przednia osią. http://www.archiviostoricosamedeutz-fahr.com/wp-content/digital_objects/31344b233dae585a499c7743335177973456df29/large.jpg

W modelach po 99r można było programowo odblokować 50km/h nawet jeśli nie było miękkiej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

Arek, widzę z tego co tutaj piszesz, że masz dużą wiedzę na temat tego modelu, czy masz jakieś materiały typu instrukcje obsługi, lub cokolwiek np. jakieś prospekty w wersji elektronicznej ? Chciałbym też, dowiedzieć się co oznacza wersja tt ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk01
      Witam poszukaje informacji i opini na temat ciągnika DF 5110c . Chodzi mi głównie o spalanie awarie itd

    • Przez makos2
      Witam posiadam problem związany z ciągnikiem Deutz Fahr Agroton 150. Mianowicie co jakiś czas wyskakuje mi błąd EB który uniemożliwia mi dalszą jazdę ciągnikiem, muszę go zgasić a następnie odpalić aby móc znów jechać. Z tego co wiem błąd EB dotyczy czujnika położenia sprzęgła. Zakupiłem nowy czujnik oraz go zamontowałem lecz błąd nie ustał. Sprawdziłem okablowanie i wszystko jest w porządku - przynajmniej tak mi się zdaję . A więc moje pytanie jest takie, w czym może być problem ? Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje.
       
    • Przez cccepik
      Witam znajomy ma DF Agrotron 90 z 1999roku problem następuje po zmianie profilu przednich opon z 85 na 70 dodam że tylne opony nie były zmieniane i mają 420/85/38. podobo coś tłucze i szarpie podczas włączania przodu. pytanie moje jest następujące czy da się w tym modelu przestawić stałą kół???
    • Przez macius11157
      Wiatm chciałbym sie dowiedzieć gdzie powinien byc podpięty ladowacz czolowy w deutzu dx 4.50 bo nie Bardzo wiem co przedni wlasciciel podpial go pod wyrownywacz cisnienia od hamulcow i nie da sie na hamulcu opuscic ladowacza raczej powinien byc podpiety pod.pompe ale gdzie dokładnie?
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie odnośnie ASM ponieważ na wyświetlaczu nie pokazuje mi w % uślizgu kół chociaż powinno się to wyświetlać a i jeszcze od czego jest EMC na wyświetlaczu
×