Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wajcha

2450 hydraulika nie działa...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wajcha    0

Witam JD. 2450 z turem , po odpaleniu kola same skrecają badz w prawo lub w lewo w zaleznosci w ktorą strone pchnie sie kierownice ,jezeli podnosze tylne ciegna to od razu orbitrol blokuje sie ,tur trzesie sie przy podnoszeniu ,niedziala zółw ,zajac, wałek kreci .CO zrobilem do tej pory =wymienilem filtry ,siatkowy przeczyszczony, w zbiorniku nad pompą sprawdzalem olej na zgaszonym silniku ,byl pelny,mierzylem cisnienie na wyjsciu hydraulicznym 150 ,160 bar na wysokich obrotach, 50 na niskich.Prosze o pomoc ...pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

A stan oleju w skrzyni?

Może być winna pompka doładowująca(zasilająca zbiorniczek) albo jej układ nieszczelny i pompa główna ma za mało oleju i się zapowietrza.

Pompa główna tłoczkowa ma zaworki które mogą się zacinać i pompa nie daje wystarczającego ciśnienia jak i stałej wydajności oleju co będzie się objawiać drżeniem ramion TUZ.

A usterka jak długo trwa? Czy po przegazowaniu albo dłuższej jeździe ustaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wajcha    0

Stan oleju jest , na czerwonej miarce jest centymetr czarnego paska to jest grubo ponad nim.Taki ciagnik juz kupiłem z Niemiec :wacko: ,wiec nie wiem jak dlugo to trwa, jak przygazuje to tur podnosi lepiej ,ale szalu nie ma.

Dzis załozyłem przewody przezroczyste od rurki zasilajacej do chlodnicy oleju z prawej strony i z lewej strony z chłodnicy do zbiornika nad pompą...

Wedlug mnie to olej wlasnie powinien isc z tej rurki niskiego cisnienia do chlodnicy ,nastepnie z chlodnicy do zbiorniczka ,a stamtad do pompy i dopiero pompa pompuje.

A jest tak jak by odwrotnie.

olej ze zbiorniczka idzie do chlodnicy , ,a z drugiej strony z chlodnicy do ukladu sam nie wiem co o tym myslec.

Wazne............ na wolnych obrotach nic sie nie dzieje ,dopiero jak dobrze przygazuje ,to olej pojawia sie w wezach,jak puszcze gas to znowu nie plynie....masakra jakas...

Edytowano przez wajcha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Jeżeli koła się same skręcają to coś jest nie tak z orbitrolem, może spróbuj odłączyć zasilanie oleju do niego i zaślep rurkę (to jest na wierzchu po prawej stronie w okolicach akumulatora). Ciśnienie zarówno na wolnych i wysokich obrotach powinno dochodzić do 190 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

cisnienie na pompie wysokiego cisnienia wynosi 160 bar ,orbitrol wylaczony, jezeli np wlacze tura spada do 60 bar , jezeli wlacze tura i podnosnik z tylu ,spada do 15 , tur staje dpoki podnosnik sie do konca nie podniesie, w zbiorniczku jest caly czas olej , czy to oznacza, ze pompa glowna ma slaba wydajnosc...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys5932    0

kolego sprawdz czy nie masz przecieków wewnętrznych w pompie głównej ja tak miałem , że rurka była luźna a tam idzie największe ciśnienie z pompy głównej aby to sprawdzic musisz ściągnąć blache na podlodze i odkrecic ta plyte sterujaca jak wyciągniesz to bedziesz widzial te rurki . Zycze powodzenia pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

jezeli odlacze orbitrol jest dobrze ,ale nie jestem do konca pewien czy to jego wina.....

zauwazylem jeszcze ,ze przez rozdzielacz nie ma powrotu oleju , tzw. wolnocieku ,filtr oleju jest pusty...czy to moze miec jakis zwiazek...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Zregenerowalem orbitrol i zaczelo dzialac , ale jeszcze jak np podnosze tura i krece kierownica to blokuje ją ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Ryjek1238
      Witam.
      Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem.
      Pozdrawiam
      Tomasz.
    • Przez pawel_rawa
      witam mam problem z biegami w john deere 1640 kabina sg2 gdy włączam szybki zakres to ciągnik nie jedzie czasem uda sie i wskoczy może 1 raz na 10 prób i tu pytanie czy da się zdjąć tą przystawke od biegów z prawej strony skrzyni bez otwierania góry?
    • Przez TacerOo
      Witam,
      posiada ktoś schemat elektroniki John deere 2140 ew. czy coś takiego gdzieś dostanę ? Od jakiegoś czasu przestało działać dosłownie wszystko. Mogę jedynie odpalić ciągnik. Brak ładowania, świateł, kontrolek. Prawdopodobnie gdzieś jest spięcie, ale w tonie kabli ciężko się połapać. 
    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.