Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam 5425 i z tego co dealer mowil ze 5410 jest krótszy i ta maska ladna ale lipka troche taka jakas te boki to zlapac mozna i wylamac... a co do wyposażenia to nie wiem ale chyba tak os quadlinka mam oferte na 5460 i chyba zrezygnuje z amortyzowanej osi

Opublikowano

Jesli chcesz sie dowiedziec czegos o tym konkretnym MF 5410 to raczej za wiele nie zdzialasz ten model jako najmniejszy z serii wszedl pozniej niz wyzsze mocowo 5420 wiec i nabywcow nie ma jeszcze zbyt wielu poczytaj o wiekszych modelach tej serii i dowiesz sie wiecej

Opublikowano

Amortyzowanej osi w tej wersji nie ma. Nie wiem czy jest amortyzowana kabina ale chyba tak. Chociaż te ciągniki wystepują w większości bez niej. jak zechcesz aby korbanek ściagnoł specjalnie z fabryk ito cię za to drogo skasuje. Pozatym jest to taki sam ciagnik jak 5420 tylko bez intercoolera, ma mniejsza moc.

Opublikowano

Cena teraz w promocji jest po upustach 148netto a jak ogladalem to fajnie wyglada i wyposarzenie podlug innych marek ma fajne.

 

Gdzie mogę za tyle kupic?

Opublikowano

Czy ta nowa seria to jakiś azjatycki wyrób? bo wykonanie znacznie odbiega od wcześniejszych wersji. np rdzewiejące felgi, osie przód i tył jakby z innej gliny- nie tak ładnie odlane jak starsze modele, "ruchome" schodki - bardzo nisko opuszczone i delikatne a waże niewiele.

Opublikowano (edytowane)

U mnie 3,5k mth, ciągnik ogólnie jest super, żadnych awarii, z usterek to klima lubi pokapać w kabinie (coś jest źle z odpływem) i polska sprężarka pneumatyki od czasu do czasu nawala, głównie uszczelniacz. Poza tym standard w tych silnikach - elektryczna pompka paliwa zintegrowana z filtrem. Zastąpiłem ją tanim filtrem od osobówki + pompka paliwa z bmw/mercedesa (koniecznie diesel!) problem z głowy.  Uciąg to jakiś kosmos, przy wożeniu kukurydzy nikt mi nie wierzył, że ten ciągnik ma tylko 75 koni. Silnik troche niedomaga mocą jak na taki uciąg i wagę do tego jest mulasty. Potrafi spalić sporo jak na perkinsa, przeciążony w transporcie pali porównywalnie jak ciągniki po 130 koni. u mnie było to 10L z Tytanem 10+ z nadstawkami, jakieś 20-25m3 qq. Pewnie przy ładunku adekwatnym do mocy spalił by sensowne ilości paliwa. Podejrzewam, że mam coś źle ustawioną pompę paliwa. Ogólnie bardzooooo serdecznie polecam.

Edytowane przez Jasio1212

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v