Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Co myślicie o tym temacie ???;) Zdarza mi się pracować władkiem np do god 23 <_< i to nieraz turem gdy układam np bele słabo widać :( wtedy by się przydały powiedzcie najlepiej jakie te halogeny ???(dajcie jakiś link) bo bym chciał u góry na kabinie 2 do przodu i 2 do tyłu ;) pod co podłączyć i jak jest lepiej zamontować żeby ustawiać np do góry i do dołu :) czy lepiej jest zamontować żeby ustawiać szerokość oświetlania :) ??????? :D POZDRAWIAM B) PISZCIE SWOJE PORADY :lol: !!!!

Opublikowano

Np. taka lampa (chodzi mi o kształt) według mnie świecą lepiej niż te prostokątne http://allegro.pl/lampa-robocza-halogenowa-halogen-h3-okazja-tanio-i2597837357.html

 

Pewnie masz ruską instalację. Też właśnie będę zakładał halogeny ale tylko na przód i chyba podłączę w taki sposób. Musisz mieć plus w instalacji żeby się do niego podłączyć albo weź z akumulatora ostatecznie. Ja dokupiłem gniazdo bezpieczników chyba od c-360 ale jakoś nie spotkałem się z takim w tym ciągniku ale mniejsza z tym. Potem z tego plusa podłączasz do tych bezpieczników a od bezpieczników przez włącznik i do halogena. Jeśli napisałem coś nie tak niech mnie ktoś poprawi.

Opublikowano

Witam- Iwany tak duże, jak i małe mają alternatory, nie wiem jak z modelami z przed lat 80 ale po 80-tym roku nie spotkałem się i nie słyszałem, aby miały prądnice, jedyna moja obawa bo też mam halogeny w Iwanku, to zamontowanie przekażników bo może palić przewody i włączniki.Nie mam u siebie przekażników to przewody robią się gorące, no i włączniki musiałem zmienić na większą moc, bo je spaliło a mam tylko 2 szt..Może w tym zakresie ktoś z elektryków się wypowie, jakie typowe włączniki itd. zastosować aby to było bezpieczne, bo przy czterech halogenach, jak bez przerwy długo będą świecić, może zapalić się instalacja.Uważam że moje obawy wtym zakresie są podstawne, ale jak mówię może ktoś kto posiada większą wiedzę niech zajmie swoje stanowisko w tym temacie.Pozdrawiam :unsure:

Opublikowano

Władek zawsze miał alternator. Ten starszy model miał bodajże 600W, a nowszy 700W, a teraz robia takie 1400W. Można spotkać na alletanio :D

Instalację zrobili pod standardowe światła, tylko te nowe przełączniki mają plastikowe części.

 

Czy to jest takie trudne poprowadzić kilka przewodów 3mm2 , dać kilka przekaźników i przełącznik?

Opublikowano

Witam -pamiętam że właśnie te starsze roczniki miały dość duże regulatory napięcia, oraz innego typu alternatory i więcej przewodów wychodziło z alternatora, ja mam z dwoma przewodami a sąsiad w swoim na trzy wyjścia, powiem że nie każdy wie jak sobie poradzić z podłączeniem przekażników :rolleyes: Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v