Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z wyrównywaczem ciśnienia hamulców. Jest na nim wyciek płynu hamulcowego i muszę go wymienić jednak ciężko go wykręcić.

20120905175347.jpg[/img]

Czy mogę poucinać te przewody zaraz za nakrętką?

Opublikowano

Nafta, odrdzewiacz, wd lej i poczekaj noc.

Ja osobisiwe wolałbym pojsc ta droga, bo do wymiany przewodu lewego koła pozniej trzeba sciagac podłoge w kabinie.

Opublikowano

Wyciek jest od strony cięgła hamulca spod gumy, którą widać na zdjęciu z prawej strony. Pewnie jakiś uszczelniacz puścił. Tam jest śruba "12" i płaskim kluczem to tylko się smyka po ścianach z 4 udało mi się jedną odkręcić. Zlałem już to WD40 wczoraj i dziś zobaczymy co pomoże.

Opublikowano

Ok, udało się wykręcić wyrównywacz ciśnienia. Mam nowy ale wydaje mi się że trochę się różni od starego. Czy w nowym wyrównywaczu też musi być ten "pręcik", który zaznaczyłem na zdjęciu?20120908.jpg[/img]20120908133007.jpg[/img]

Opublikowano

Ten pręcik musisz wyciągnąć ze starego wyrównywacza,bo w komplecie go niema. Ewentualnie jak nie da się go wyciągnąć to musisz dokupić nowy.

Załóż koniecznie osłonę gumową na ten wyrównywacz bo to jest największa przyczyna ,że zaczyna cieknąć.Dostaje się tam woda i brud i koroduje powierzchnia wewnątrz i nie uszczelnia . Inaczej za niedługo będziesz wymieniał znowu.

Opublikowano

Dzieki za podpowiedz, przełożyć sie nie da tego precika gdyż są różne średnice. W nowym wyrownywaczu średnica jest 3 mm ale juz sobie dorobilem ten precik sam.

 

Da się odpowietrzyć hamulce bez odkręcania kół???

Opublikowano

Da się tylko raczej będziesz musiał zdjąć siedzenie i podłogę pod nim wtedy jest przyzwoite dojście. Możesz się pomęczyć i odkręcić tylko panel od dźwigni podnośnika i może jakoś do prawej strony dojdziesz, a z lewej to jedynie od tyłu ciągnika. Tylko pytanie czy pójdzie teraz ruszyć odpowietrzniki? Popsikaj tam jakimś odrdzewiaczem wcześniej ,bo jak klucz Ci się ześlizgnie lub co gorsza ukręcisz odpowietrznik to marne szanse . Najlepiej mieć specjalny klucz do odpowietrzania dopasowany nasadowy.

Opublikowano

kiedys tak samo sie meczylem jak ty,nowy wyrownywacz,rurki, pol kabiny rozebrane i dalej lalo-okazalo sie ze to pekl gumowy przewod od pompek hamulcowych i tak sciekal plyn jak u ciebie, wiec popatrz na gore zebys nie musial niepotrzebnie naprawiac.

Opublikowano

U mnie ewidentnie ciekło z wyrównywacza przewody są całe. Mam już go zamontowanego tylko teraz pytanie jak ma być ustawiona ta dźwignia popychająca ten pręcik w wyrównywaczu? Ustawiłem ją ciasno dopchniętą do wyrównywacza. Czy ona ma tak właśnie być?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

    • Przez Harnas16
      Witam, mam problem z halogenami. Mam podłączone z tyłu dwa halogeny Led na błotniku i cały czas mrugaja. Gdy się jedzie lub gdy się włączy kierunek to mrugaja cały czas. Masa jest skręcona na dwie nakrętki przy błotniku. Jakieś rady? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v