Skocz do zawartości
homer87

Jak to odkręcić??? ZETOR 5211

Polecane posty

homer87    0

Witam, mam problem z wyrównywaczem ciśnienia hamulców. Jest na nim wyciek płynu hamulcowego i muszę go wymienić jednak ciężko go wykręcić.

20120905175347.jpg[/img]

Czy mogę poucinać te przewody zaraz za nakrętką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Masz nowe przewody? Spróbuj na nakrętkach zacisnąć szczypce morsea, trzymają dużo lepiej od innych narzędzi.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szewek    8

Nafta, odrdzewiacz, wd lej i poczekaj noc.

Ja osobisiwe wolałbym pojsc ta droga, bo do wymiany przewodu lewego koła pozniej trzeba sciagac podłoge w kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedizetor56    94

Masz nowe przewody? Spróbuj na nakrętkach zacisnąć szczypce morsea, trzymają dużo lepiej od innych narzędzi.

tez polecam, im bardziej ciagniesz tym bardziej sie zaciskaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    4

kolego a ten wyciek w którym jest miejscu jak kapie po rurkach to może musisz wymienić same rurki a wyrównywacz jest dobry, jak tak to tnij rurki ani się nie przejmuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
homer87    0

Wyciek jest od strony cięgła hamulca spod gumy, którą widać na zdjęciu z prawej strony. Pewnie jakiś uszczelniacz puścił. Tam jest śruba "12" i płaskim kluczem to tylko się smyka po ścianach z 4 udało mi się jedną odkręcić. Zlałem już to WD40 wczoraj i dziś zobaczymy co pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
homer87    0

Ok, udało się wykręcić wyrównywacz ciśnienia. Mam nowy ale wydaje mi się że trochę się różni od starego. Czy w nowym wyrównywaczu też musi być ten "pręcik", który zaznaczyłem na zdjęciu?20120908.jpg[/img]20120908133007.jpg[/img]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    154

Ten pręcik musisz wyciągnąć ze starego wyrównywacza,bo w komplecie go niema. Ewentualnie jak nie da się go wyciągnąć to musisz dokupić nowy.

Załóż koniecznie osłonę gumową na ten wyrównywacz bo to jest największa przyczyna ,że zaczyna cieknąć.Dostaje się tam woda i brud i koroduje powierzchnia wewnątrz i nie uszczelnia . Inaczej za niedługo będziesz wymieniał znowu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
homer87    0

Dzieki za podpowiedz, przełożyć sie nie da tego precika gdyż są różne średnice. W nowym wyrownywaczu średnica jest 3 mm ale juz sobie dorobilem ten precik sam.

 

Da się odpowietrzyć hamulce bez odkręcania kół???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    154

Da się tylko raczej będziesz musiał zdjąć siedzenie i podłogę pod nim wtedy jest przyzwoite dojście. Możesz się pomęczyć i odkręcić tylko panel od dźwigni podnośnika i może jakoś do prawej strony dojdziesz, a z lewej to jedynie od tyłu ciągnika. Tylko pytanie czy pójdzie teraz ruszyć odpowietrzniki? Popsikaj tam jakimś odrdzewiaczem wcześniej ,bo jak klucz Ci się ześlizgnie lub co gorsza ukręcisz odpowietrznik to marne szanse . Najlepiej mieć specjalny klucz do odpowietrzania dopasowany nasadowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

kiedys tak samo sie meczylem jak ty,nowy wyrownywacz,rurki, pol kabiny rozebrane i dalej lalo-okazalo sie ze to pekl gumowy przewod od pompek hamulcowych i tak sciekal plyn jak u ciebie, wiec popatrz na gore zebys nie musial niepotrzebnie naprawiac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
homer87    0

U mnie ewidentnie ciekło z wyrównywacza przewody są całe. Mam już go zamontowanego tylko teraz pytanie jak ma być ustawiona ta dźwignia popychająca ten pręcik w wyrównywaczu? Ustawiłem ją ciasno dopchniętą do wyrównywacza. Czy ona ma tak właśnie być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
×