Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uuu... to jakieś problemy z zapłonem. Pompa bedzie do regeneracji. Ale moze to też być jakaś pierdołka typu niedrożny układ paliwowy (zabrudzony odstojnik paliwa, zatkane filtry), lub filtr powietrza zapchany całkowicie.

Opublikowano

No jak na gwarancji to nie czekaj tylko od razu dawaj do naprawy. Jeśli nic sie nie stało z Twojej winy to bez problemu naprawią. Mam podobny problem w moim kombajnie JD. Mam w nim silnik perkinsa i pompę rotacyjną (praktycznie to samo co w 3512) i mam problemy z odpalaniem jak jest ciepły silnik. Znowu jak jest zimny to nierówno pracuje i cięzko wchodzi na obroty :). Po sezonie (zostało mi się jeszcze 5 ha do wymłócenia) oddaje ją do regeneracji bo już mnie to wkurza :). Ceny takiej regeneracji Ci nie powiem, bo nie wiem. Jak dzwoniłem go dościa co zajmuje się tymi sprawami to ppiwiedział, że najpierw musi zobaczyc co tam w niej się popsuło i wtedy poda koszt naprawy...

Opublikowano

kurde no watpie zeby to zmojej winy bylo po co mialem 1h do stalerzowania i przy polowie zauwazylem ze cos na obroty nie wchodzi i zeby go nie meczyc zjechalem z pola i bede musial zadzwonic :) :angry:

Opublikowano

Jeśli maszyna jest na gwarancji, to tak jak napisałem, nie czekaj tylko szybko zgłaszaj awarie. A jeśli chpodzi o to czy z Twojej winy czy nie to już zależy od serwisu. Dla przykładu: w mojej okolicy kilka lat temu jeden znajomy rozwalił podnośnik przy 5314. Sam mi mówił, ze to było z jego winy bo miał źle ustawione te szpilki co podnoszą zaczeop rolniczy. Gdy miał podniesiony TUz na maksa to wszystko się rwało normalnie. Tak kilka razy i pompa siadła. Miał ciągnik na gwarancji i pompę wymienili mu bez przeszkód. A myusiałby zapłacić za nowa pewnie niezłą sumkę...

Opublikowano

Ja miałem podobny problem w MF255- przy próbie zwiększenia obrotów silnik się "zaduszał"- co się poźniej okazało że jeden zawór w głowicy był źle wyregulowany i w złym momencie się otwierał.

Opublikowano

Ja tak miałem to winne byłu gumki na przewodach paliwowych niby ok a jednak były chyba nie tąs troną założone czy tam nowe założyli nie pamiętam ale napewno to byłu gumki na przewodach paliwowych

Opublikowano

Witam. Mam problem z Ursusem 2812 z 1993 roku. Do tej pory ciągnik pracował bezbłędnie. Ale problem pojawił się przy orce. Gdy silnik się trochę nagrzał zaczął przerywać a konkretnie wydawać taki dźwięk jak gdyby nie palił na jeden cylinder. Na wolnych obrotach pracuję normalnie. Ale na wysokich przerywa (dosłownie dźwięk silnika jest taki jak w c330). Dodam że na zimnym silniku wszystko działa dobrze problem pojawia się po nagrzaniu. W ogólnie nie dymi. Sprawdziłem filtr paliwa odstojnik pompe paliwa i wszystko jest dobre. Nie wiem gdzie mogę szukać usterki zastanawia mnie pompa wtryskowa i wtryskiwacze. Ale nie chciał bym tego rozbierać na darmo. Może ktos miał juz taki przypadek proszę o pomoc. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v