Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, posiadam jd 965 i planujemy wymienić noże w sieczkarni słomy. czy po wymianie trzeba ją wyważać  ? Jakie Noże polecacie ?

Edytowane przez rafto
Opublikowano

Czołem. W 11stce nie działa prędkosciomierz, pozostałe funkcje działają. Jak sprawdzic czujnik prędkosci i który to jest na skrzyni?

Kolejna sprawa licznik motogodzin nie działa. Na jakiej zasadzie on działa? dostaje 12v po odpaleniu silnika i wtedy liczy? Jak go zdiagnozować? 

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Witam , puka mi kosz sitowy na pełnych obrotach , jak popuszczę delikatnie obroty to przestaje, jak dam na max znów zaczyna , pod koniec poprzedniego sezonu rozleciały mi się przez to sita. Sita zrobione nowe tylko musze pozbyć się tego pukania bo rozerwie kolejne sita. Wymieniłem wszystkie gumy i był spokój na pół dnia , ułożyły się i znów puka , pod tylne wieszaki podłożyłem płaskownik 5mm żeby go podnieść trochę to było dobrze kilka dni i znów zaczęło pukać. Jakieś pomysły ? Gdzie to może uderzać i jak to naprawić ? 

 

Kombajn John Deere 1075, kosze nim 5ty sezon , cały czas było wszystko dobrze , pod koniec zeszłego sezonu zaczęła się akcja z tym pukaniem 

Edytowane przez zdzichu124
Opublikowano

wałek napędu podsiewacza, ale śruby do których przykręca się podsiewacz na tym walku. Szukam sita Górnego do jd 1065. Oraz mam problem z hederem ślimak słabo wciąga materiał, opuszczony na maxa do podłogi, palce niby poprawnie ustawione , miał ktoś podobnie ?

Opublikowano

Ale co śruby ? Rzeczywiście śruby zakładałem nowe , sugerujesz że mogą być za długie lub odwrotnie założone ? One mogą pukać ? Na wałku od środka są trzy obejmy z gumami , każda z nich na dwie śruby 

Opublikowano

Witam, w poprzednim sezonie zerwał mi się pas sieczkarni. czy mógłby któryś z was podesłać zdjęcie jak on przechodzi przez poszczególne koła, A W szczególności jak przez napinacz, ponieważ nie mogę dojść do ładu że swoim pasem. mój kombajn to 1075, ale od innych modeli może być układ pasa taki sam

Opublikowano

Mam problem z jd 1065. Mianowicie w tamtym sezonie zaczął sie grzać silnik. Wymieniłem płyn i wyrzuciłem termostaty ale niewiele to pomogło.myślę nad dołożeniem chłodnicy oleju. Chce ją założyć na powrocie oleju z turbiny. Myślałem nad chłodnica oleju z ursusa 1224 z wentylatorem. Sęk w tym że ten powrót z turbiny to dość cienki przewodzik i pewnie zbyt wiele oleju tam nie przepływa. Jak myślicie dużo to może pomóc w chłodzeniu silnika? Może ktoś robił inne przeróbki układu chłodzenia. Proszę o porade.

Pozdrawiam.

Opublikowano
3 godziny temu, Szron88 napisał:

Mam problem z jd 1065. Mianowicie w tamtym sezonie zaczął sie grzać silnik. Wymieniłem płyn i wyrzuciłem termostaty ale niewiele to pomogło.myślę nad dołożeniem chłodnicy oleju. Chce ją założyć na powrocie oleju z turbiny. Myślałem nad chłodnica oleju z ursusa 1224 z wentylatorem. Sęk w tym że ten powrót z turbiny to dość cienki przewodzik i pewnie zbyt wiele oleju tam nie przepływa. Jak myślicie dużo to może pomóc w chłodzeniu silnika? Może ktoś robił inne przeróbki układu chłodzenia. Proszę o porade.

Pozdrawiam.

Te silniki raczej mają chłodnicę oleju  silnikowego . Wkręca się w nią filtr oleju silnikowego , jest to wymiennik: płyn chłodniczy - olej .

2 godziny temu, stasiu3512 napisał:

Panie

 

https://partscatalog.deere.com/jdrc/

Opublikowano

Witam, JD975 mam problem z wolnym opuszczaniem hedera. Ma ktos wiedze co może byc nie tak?podnoszenie działa jak należy natomiast opuszczajac opuszcza się bardzo powoli. Wie ktoś może czy są jakieś dławiki w rozdzielaczu hudraulicznym albo jakas inna przyczyna tej usterki??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v