Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Dnia 7.02.2023 o 21:31, kaseton napisał:

Witam, mam pytanie odnośnie jd 1075, poniewaz mam pompkę zasilajacą przy zbiornika zalozoną od jakiegoś audi czy coś, jak go kupilem to tak juz bylo, pod koniec żniw sojowych kombajn rano ciężko odpalal tak jakby pompka podawala za malo paliwa i sie zapowietrzal jakby i falowal z początku obrotami. Podejrzewam właśnie tą pompkę ponieważ zauważyłem że zmniejszyly sie jej obroty bo kiedyś pompowała głośniej. Teraz chciałbym zamowić oryginalną pompke może ktoś zrobiłby mi zdjecie jak wyglada ta oryginalna pompka lub podesłał linka jaka to jest ?  Czy ta pompka ma chodzic caly czas po włączeniu zapłonu? bo u mnie tak jest wlasnie

Miałem to samo w JD 955 wymieniłem pompę zasilającą tą elektryczną ona jest z zaworem odcinającym i lata już szósty sezon 

to tylko podgląd ja zmontowałem firmy Facet

https://www.blaut-rol.pl/john-deere/4046-p4046-pompka-elektryczna-paliwa-facet-jag27-0031-ar67543.html

Edytowane przez traktor11
Opublikowano

Witam, JD975 mam problem z odpaleniem na goracym silniku oraz czasem na postoju sam sobie zwieksza obroty. Podejrzewam ze pompa paliwowa juz siada. Da sie to jakoś zweryfikować? Ewentualnie gdzie polecacie zregenerowac taką pompe (świetokrzyskie) oraz jaki może to byc koszt?

Opublikowano

Witam

Posiadam kombajn John Deere 1075 i mam taki problem, że jak jest rozgrzany i go zgaszę to nie idzie go odpalić z rozrusznika, nie może obrócić silnika dopiero jak trochę ostygnie to odpala, na rozgrzanym trzeba go pociągnąć to wtedy odpali. Co to może być za przyczyna ?

Opublikowano
Dnia 21.02.2023 o 15:03, gringo1984 napisał:

Witam

Posiadam kombajn John Deere 1075 i mam taki problem, że jak jest rozgrzany i go zgaszę to nie idzie go odpalić z rozrusznika, nie może obrócić silnika dopiero jak trochę ostygnie to odpala, na rozgrzanym trzeba go pociągnąć to wtedy odpali. Co to może być za przyczyna ?

Ja najpierw  sprawdził  bym przewody zasilające rozrusznik ( wysokoprądowe ) i rozrusznik . 

Opublikowano
Dnia 22.02.2023 o 18:10, beni226 napisał:

U mnie silnik kręci tylko nie może załapać ale po dluzszym kreceniu wskoczy i chodzi. Nie wiem własnie czy dawac pompe do regeneracji. 

pompka zasilająca jak ? z zaworem odcinającym czy nie pierwsze co bym zrobił to zainstalował zawór kierunkowy odcinający

Opublikowano (edytowane)

Hmm, trochę kuszą mnie te sprzęty:

https://www.otomoto.pl/oferta/john-deere-975-kombajn-zbozowy-john-deere-od-rolnika-ID6EKhih.html#gallery-open

https://www.otomoto.pl/oferta/john-deere-965-h-john-deere-965-h-ID6F7HrV.html

Czy warto przesiadać się z Claas Mercator na John Deere?

Który łatwiejszy w naprawie - tzn. inaczej - który jest konstrukcyjnie prostszy. (Mniej pasków\kół\kalamitek do samrowania itp., itd.).

Edytowane przez 4pakplus
Opublikowano

miałem już 2 jd 965 i 1075. Według mnie mniej paskow i kół pasowych ma jd. Konstrukcyjnie też prosty, wszystko przejrzyste. w tym roku kupiłem Claasa mege. już na pierwszy rzut oka widać, że tych pasów jest więcej, dużo więcej osłon, które są małe i jest ich dość sporo na jednej stronie. w jd była jedna lub maksymalne 2 osłony i cały bok odkryty. Podejrzewam, że to tylko takie moje pierwsze wrażenie, a po jednym sezonie już się do tego przyzwyczaje. Ogólnie każdy kombajn dobry jak wszystko chodzi.

Opublikowano
4pakplus napisał:

Hmm, trochę kuszą mnie te sprzęty:

https://www.otomoto.pl/oferta/john-deere-975-kombajn-zbozowy-john-deere-od-rolnika-ID6EKhih.html#gallery-open

https://www.otomoto.pl/oferta/john-deere-965-h-john-deere-965-h-ID6F7HrV.html

Czy warto przesiadać się z Claas Mercator na John Deere?

Który łatwiejszy w naprawie - tzn. inaczej - który jest konstrukcyjnie prostszy. (Mniej pasków\kół\kalamitek do samrowania itp., itd.).

zdecydowanie John Deere. mało pasków i dobry dostęp do wszystkiego. wymiana głównego pasa napędu młocarni 2h. w claasie raczej to nie możliwe

Opublikowano
Dnia 21.02.2023 o 15:03, gringo1984 napisał:

Witam

Posiadam kombajn John Deere 1075 i mam taki problem, że jak jest rozgrzany i go zgaszę to nie idzie go odpalić z rozrusznika, nie może obrócić silnika dopiero jak trochę ostygnie to odpala, na rozgrzanym trzeba go pociągnąć to wtedy odpali. Co to może być za przyczyna ?

Miałem to samo.Po polaniu pompy woda zapalał. Pompa do regeneracji,ja kupiłem nowa bo sami nie wiedzieli ile brać za regenerację

Opublikowano

Witam, mam taki problem w 1075 ścięło mi śruby 3sztuki na dolnym  kole pasowym jezdnym, tym przy sprzęgle jezdnym, po założeniu nowych śrub koło pasowe przestało schodzić i rozchodzić się na boki podczas przyspieszania i zwalniania, stało się sztywne więc nie mam przyspieszacza.Co mogłem złożyć żle?dodam że sprężyna pomiędzy dwoma tarczami jest dobra pas  jezdnym nowy 

Opublikowano

Witam. Polecicie mi jakieś dobre wtryskiwacze do 1065? Wyjełem i dałem do sprawdzenia. Wszystkie leją i nie da sie wyrególować. Na wtryskach jest numer 27333. Poszukałem troche to takie wszystko wydaje sie badziew za kilka zł. Zmieniał ktoś u siebie? Co zakładaliscie i jak sie sprawują?

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Panowie mam dwa pytania 

1. Jak najszybciej i żeby nic nie uszkodzić wymienić pas napedu mlocarni (ten na wariatorach co zmienia prędkość mlocarni)

2. Jak rozebrać wariator jazdy aby go uszczelnić, ponieważ cieknie olej z wewnętrznej strony wariatora , koła się rozchodzą bo schodzi ciśnienie i kombajn zwalnia na przyspieszaczu

 

Dzięki za odpowiedzi. 

Opublikowano
John deere 975 silnik 150KM turbo- 

6.359 TZ 02

   

Witam, Potrzebuje wsparcia, Blok potrzebuje przebudowy- odbudowy gniazd pod uszczelnienia tulei. 

Uzgodniony na odbudowe  i naprawe bloku zaklad kolo Lublina . Coz . trzeba wszystko zdemontowac i dostarczyc sam blok, Bardzo prosze o wskazowki na co zwracac uwage przy rozkrecaaniu aby potem zlozyc w calosc aby nie popelnic bledu przy montazu . Nigdy tego nie robilem , wiec troche obawy. Tyle lat jestesmy na forum razem , wiec mam nadzieje ze tym razem ktos z kolegow mi pomoze, Pozdrawiam, Kaz

 

 

Opublikowano

Panowie proszę o pomoc. Zastanawiam się nad kupnem JD1075. Czy jest duża różnica między 1075 a 1174/77. Czy warto dołożyć. Na co zwrócić uwagę. Co z hydrostatami?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v