Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
darekgo

Akumulator hydrauliczny powershift MX 110

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
darekgo    0

Witam chciałem sie dowiedzieć gdzie znajduje sie akumulator hydrauliczny do powershifa i czym sie go napełnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    219

z prawej strony tam gdzie akumulatory i elektrozawory od powershifta. Ja go chciałem napełnić bo myślałem że to przez niego to szarpanie przy zmianie półbiegów. Napełnia się go azotem prawdopodobnie do 1/3 ciśnienia roboczego, które wynosi 20 bar. Przy tym akumulatorze jest normalny wentyl zobacz czy jest tak jakiekolwiek ciśnienie, jak nie ma to sprawdź kompresorem czy pęcherz nie jest przebity co jest bardzo prawdopodobne jeśli nie było ciśnienia. Ja właśnie tak miałem i musiałem kupić nowy (1000zł :wacko: ), ale niestety na szarpanie zbytnio nie pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grego    219

nie, on jest wpięty tuż przed rozdzielacz powershift gdzie jest ciśnienie 20bar (nawet na aku pisze max ciśnienie 28bar), a na tylny tuz idzie 200bar... Pozatym w serwisówce pisze, że służy on do utrzymywania stałego ciśnienia przy zmianie półbiegów. Ale ja założyłem nowy i jakieś szczególnej poprawy nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    219

ktoś wie czy te nowe akumulatory są już napełnione? bo one nie mają takiego zaworu jak ten stary i w sumie nie wiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez KamilWitka
      Witam .Jestem po remoncie glowicy w case 4210 zalozylem oryginalna uszczelke i plyn wycieka przez korek. W dalszym ciagu.Co moze byc tego przyczyna???
    • Przez Pele94
      Witam.
      Od niedawna jestem posiadaczem case mx 120.
      Niestety nie działa w nim wom ani na 540 ani na 1000obr. Poprzedni właściciel wgl nie używał wom i też nie wie co jest nie tak. Moja wersja jest już elektryczna tz wom załącza się tak zwany grzybkiem i obok jest klawisz od automatycznego załączania.
      Opiszę w skrócie co zauważyłem. 
      wsiadając do ciągnika i przekręcając kluczyk  na ułamek sekundy zapala  się błąd 8 na wyświetlaczu i
      zielona kontrolka od womu mrugnie tylko raz
       Gdy ciągnik zostanie uruchomiony kontrolka ponownie mrugnie tylko raz
      po ustawieniu włomu na 540 czy 1000. i podniosę grzybek do góry kontrolka świeci się na zielono przez około 5 sekund potem zaczyna mrugać równo na zielono do momentu kiedy grzybek wcisnę kontrolka gaśnie. 
      Proszę o pomoc. 
    • Przez pawelus
      Witam . W weekend mam jechać oglądnąć ciagnik case cs 94  z 2002 roku . 
      Mam kilka pytań do Was dotyczących tego ciągnika . 
      -Jak się sprawuje ten model ?
      -Co się często w nim psuje ?
      -Jak z cześciami zamiennymi ?
      -Na co zwracac uwagę przy zakupie ? 
      -Strasznie mało ofert tego modelu na ogloszeniach . dlaczego ?
       
      Czekam na odpowiedzi  , Pozdrawiam 
       
    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez CaseMX120Power
      Witam. Mam problem z WOM w Case Mx120. Otóż wałek włącza się i rozłącza po ok. 5sek. i sie wyłączą.. kontrolka miga. Teraz z kolei wystąpił problem  z załączeniem ale po udanej próbie wałek włączy się i rozłączy tak jak wczesniej. Szukam  jakiegoś rozwiązania. Były podobne tematy ale nic z nich nie można wywnioskować. Jedyne co to udało mi sie wejsć w tryb diagnostyczny i odczytać błędy ale teraz jak te błędy usunąć?
×