Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
barthez96

Ciągnik 60-70 km

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
barthez96    1

Poszukuję ciągnika o mocy 60-70 km na zastępstwo Ursusa 902.Najlepiej żeby miał przedni napęd :lol: Z góry dziękuję i pozdrawiam

 

 

 

barthez96


D-358 DT-239 DT-436 IH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adik_ziel    3

Fajny by był 7745 ale takiego do 30.000tys nie znajdziesz ;/ chyba ze jakiegoś w słabym stanie

;/ a 914 mogła by być?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barthez96    1

niepotrzebuje następnego Ursusa juz nie :P Jestem zadowolony Z mojego Case i jeszcze by się coś przydało :lol:


D-358 DT-239 DT-436 IH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Massey Ferguson 698, dobry, mechaniczny ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Może taki JD za 24tys na nasze moze troche więcej ;] http://www.kupsprzedaj.pl/maszyny/rolnicze...ert1043588.html

http://www.kupsprzedaj.pl/maszyny/rolnicze...ert1024095.html albo może taki

http://www.kupsprzedaj.pl/maszyny/rolnicze...vert971930.html taki by był w sam raz na 50ha 110km z nowszych modeli nie znajdziesz lepszego ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1
Adik_ziel bardzo dobry ciągnik :lol: chyba niedlugo będzie u mnie w gospodarstwie:)

juz go kupiłes ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Adik_ziel bardzo dobry ciągnik :lol: chyba niedlugo będzie u mnie w gospodarstwie:)

 

Tylko żeby nie był sprzedany ;] jak być któregoś z tych kupił to będziesz zadowolony porządne sprzęty ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Znajomy miał takiego JD "ogórka" 110KM przez kilka miesięcy, palił jak smok, przy dobrej robocie moża go było 2x dziennie tankować. Padła mu pompa hydrauliczna, dłuższy czas stał rozebrany bo nie mogli jakiejś uszczelki znaleźć. Potem go opchnął, jeździ teraz Case MX i twierdzi że już nigdy więcej JD nie kupi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Znajomy miał takiego JD "ogórka" 110KM przez kilka miesięcy, palił jak smok, przy dobrej robocie moża go było 2x dziennie tankować. Padła mu pompa hydrauliczna, dłuższy czas stał rozebrany bo nie mogli jakiejś uszczelki znaleźć. Potem go opchnął, jeździ teraz Case MX i twierdzi że już nigdy więcej JD nie kupi...

 

Nie wiem czemu kolega kupił JD i nic nie mówi o nim źle pali mu mało a śmiga z 5obrotówka a też ma MF 3850 i ten to pali galancie ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
podobno mają mocne blachy :P

Podobno... to nie najważniejsza rzecz w ciągniku rolniczym, co z tej mocnej blachy jak potrzeba rafinerii do zasilenia tego :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Xardas321
      mam dylemat nie wiem co wybrać zetor crystal 150 czy moze new holland t6.145. Byłby to główny ciągnik w moim gospodarstwie na areale 40h
    • Przez piotrek202127
      Witam,
      Który z podanych ciągników sprawdziłby się najlepiej jako główny ciągnik na 25ha gospodarstwo. 
      Który jest najmniej awaryjny, czy Fendt spali mniej niż JD'y.
      Jak jest z cenami części zamiennych i ich dostępnością.
      Z góry dzięki za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Karolc360
      Witam interesują mnie te dwa bliźniacze modele czy ktoś je posiada jak z eksploatacją?, a co wy o nich myślicie ciągnik pracował by głównie przy kosiarce-rozdrabniaczu zamiast starej poczciwej c360


    • Przez jendrek88
      Witam wszystkich interesuję się kupnem tego modelu ciągnika,czy ktoś jest w stanie mi poradzić czy to dobra decyzja czy lepiej się wstrzymać? proszę o opinię w tym temacie.

    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.