Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
same

pompa wtryskowa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
same    0

wutam dzisiaj wyciagnołem pompe wtryskowa z mojego fenda i teraz nie wiem czy przy wyciąganiu nie przestawiło mi sie koło zebate jest tam jakiś znak albo coś zeby to sprawdzić? bo jesli juz go złozę to to musi byc pewniak bo nie wiem czy wiecie ale zeby wyjąć pąpe wtryskowa to trzeba wyjąć kolektor wydechowy turbinę i pompy hydrauliki nie ukrywam ze było z tym jakieś 4 godziny pracy, więc jesli wiecie cos na ten temat prosił bym o odpowiedzi jesli to coś pomoze to jest to fendt 309 ls farmer turbomatic z 88 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Ja w swoim 510 C wyciągałem pompę (wymiana uszczelki) to sobie zaznaczyłem jak były ustawione koła zębate i nie pamiętam czy były tam jakieś znaki (coś mi się zdaje że coś tam było) ale jak na kole zębatym od twojej pompy nie ma znaczników to znaczy to ich nie ma, bo na tym kole zębatym co napędza pompę są znaczniki od rozrządu. Dla mnie wyjęcie i wsadzenie zajęło jakieś 7h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Znaki jakies muszą być. Jak by to w fabryce składali na chybił trafił. Może muszą jakieś otwory, sruby się zgrywać itd. W jakichś materiałach warsztatowych jest to opisane. Więszkość znaczy przy rozebraniu więc taka wiedzxa o książkowym ustawianiu rozrządu nie jest powszechna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szybki00    4

Mam Fendta 309 LSA kto wie którą śrubką sprawdzić stan oleju w pompie wtryskowej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
×