same

pompa wtryskowa

Polecane posty

same    0

wutam dzisiaj wyciagnołem pompe wtryskowa z mojego fenda i teraz nie wiem czy przy wyciąganiu nie przestawiło mi sie koło zebate jest tam jakiś znak albo coś zeby to sprawdzić? bo jesli juz go złozę to to musi byc pewniak bo nie wiem czy wiecie ale zeby wyjąć pąpe wtryskowa to trzeba wyjąć kolektor wydechowy turbinę i pompy hydrauliki nie ukrywam ze było z tym jakieś 4 godziny pracy, więc jesli wiecie cos na ten temat prosił bym o odpowiedzi jesli to coś pomoze to jest to fendt 309 ls farmer turbomatic z 88 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Ja w swoim 510 C wyciągałem pompę (wymiana uszczelki) to sobie zaznaczyłem jak były ustawione koła zębate i nie pamiętam czy były tam jakieś znaki (coś mi się zdaje że coś tam było) ale jak na kole zębatym od twojej pompy nie ma znaczników to znaczy to ich nie ma, bo na tym kole zębatym co napędza pompę są znaczniki od rozrządu. Dla mnie wyjęcie i wsadzenie zajęło jakieś 7h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    654

Znaki jakies muszą być. Jak by to w fabryce składali na chybił trafił. Może muszą jakieś otwory, sruby się zgrywać itd. W jakichś materiałach warsztatowych jest to opisane. Więszkość znaczy przy rozebraniu więc taka wiedzxa o książkowym ustawianiu rozrządu nie jest powszechna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szybki00    4

Mam Fendta 309 LSA kto wie którą śrubką sprawdzić stan oleju w pompie wtryskowej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2132    0

Witam ,czy ktoś mógł by mi pomóc ile wlać oleju do pompy wtryskowej w Fendt 311 88r?

Wlew znalazłem, ale korka od spustu nie znalazłem.

Tak wygląda moja pompa.

IMG_20190314_135159.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      D 226B-6
      Silnik nagle zaczął nierówno pracować. Przyczyna widoczna na zdjęciu. Z materiałów od Kostiego wynika że najprawdopodobniej uszkodził się "pilzstósel" (popychacz).
      Czeka mnie zdjęcie misy i rozbiórka wszystkiego przed rozrządem aby to wymienić? Ze schematów wynika że muszę wyjąć wałek rozrządui po wyjęciu wałka wyjmę popychacz? 
      Może są inne powody takiego luzu? Nie odkręcałem jeszcze dżwigienek zaworowych.
      Proszę o jakieś rady, bo robi mi się słabo jak widzę ile roboty mnie czeka (obym się mylił)
      Pozdrawiam

    • Przez Shazam
      Witam,
      Możliwe że mój wątek został zawarty już w jakimś z innych tematów, aczkolwiek nie moge go odszukac, lub też wymienione wskazówki są mi niezbyt pomocne. Prosze wiec o pomoc, jeśli ktoś ma chociaż chwilę na to.
      Jakiś czas temu z pomoca majego znajomego mechanika kupiłem fendt'a farmera 311 turbomatika, dokładnie to model z '98 roku. Zagłembiając się w jego obsługe, zauważyłem że zaczeły wyswietlać pewne błedy. Wyszukując informacji na ten temat natchnełem sie na różnego typu odpowiedzi i podpowiedzi na temat tego iż takowe errosy można usuwać, niestety wszystkie wskazówki udzieleone w innych tematach nie były pomocne. Chcąc uzuskać pomoc na ten temat, zwracam się do was forumowicze. W sprawach elektroniki i elektryki nie jestem zupełnym laikiem, poniewaz ukończyłem szkołę o tej specyfikacji, lecz bez schematów, to dość trudno wszystko sprawdzić samemu, wiec też może jesli ktoś posiada jakiegoś typu opisy błedów do tych maszyn, to bardzo proszę o takie pomoce, wiele mi to pomoże w szukaniu za pomocą aparatury pomiarowej, danych czujników i podzespołów. Jeśli chodzi o usuniecie tych błędów, to nie moge tego rozgryźć.
      Pozdrawiam.
    • Przez pawel4106
      Witam. Gdzie szukać dlawika od regulacji szybkości opadania?
    • Przez oli007
      Panowie zabieram się za wymianę sprzęgła, tarcza się uślizguje z racji pewnie już sensownego przebiegu. Turbomatik nie cieknie, olej wymieniony, stary był ok. Moje pytanie czy macie jakieś dobre rady na co zwrócić uwagę przy rozpaławianiu? Kabinę trzeba coś ruszać? Tarcze trzeba nową czy wystarczy obić jak się nadaje? Czy przy rozpaławianiu trzeba dla zasady wymieniać jakieś łożyska na wałku, uszczelnienia czy nic tam się nie rusza? Pacjent to 312lsa 91r
    • Przez tomek8111
      Witam.W moim fendt Farmer 312 przecieka olej z pompy wtryskowej z wałka do którego podłączona jest dźwignia gazu.Problem jest o tyle trudny do naprawy ,gdyż owa dźwignia jest od strony bloku silnika więc konieczne jest zdemontowanie pompy wtryskowej. Może ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak wyjąć pompę, czy po prostu odkręcić przewody wysokiego ciśnienia oraz śruby od mocowania tak jak w c 360, czy trzeba po kolei wymontować pompy hydrauliczne i po kolei z tej strony rozbierać .Dodam, że jest to pompa rzędowa symbol              PES6A90D320/3RS2660.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj