Skocz do zawartości
kruk372

NH TC5070 problem z ad blue

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kruk372    0

mam problem z ad blue komputer łapie błąd i zatrzymuje prace silnika dodam że serwis siedział 3 dni i nic powoli krew mnie zalewa jeżeli ktoś miał coś podobnego to proszę o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    23

Nie znam przyczyny, ale moim zdaniem montowanie do maszyn rolniczych takich wynalazkow to paranoja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

korks    5

a jak długo go używasz? u znajomego był podobny problem w new hollandzie który dzien wczesniej wyjechał od sprzedawcy okazało sie że nie zdjeli z silnika blokady antykradzieżowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

A tak z ciekawości to nie jesteś czasami spod Świdnicy. Bo tu też był taki przypadek jak odbierałem TC 5060.

Na szczęście mam w nim zwykły silnik, nawet CR nie ma.

Serwis pojechał na pole zmienił czujnik na tłumiku i ad blue i pojechał kosić.

A drugi 5070 stał na placu i nie wiedzieli co z nim jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    43

@kruk zadzwoń do siedziby NH w Płocku, jeśli serwis twojego dealera sobie nie radzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kruk372    0

Wszystko się wyjaśniło w niedziele przyjechał serwis i naprawili ale na początku była wymiana modułu na drugi dzień wymiana czujników na tłumiku następnie oczyszczenie zbiornika ze starego ad blue a na końcu to co go bolało czujnika poziomu w zbiorniku poszedł w niedziele w jęczmień zimowy w poniedziałek w rzepak i chodzi jak złoto odpukać w niemalowane bo to jeszcze nie koniec jego pracy w tym sezonie. Dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m_matysiak1    0

Napiszę tak. Mam Cx 5080 problem ad blue rozpoczął się od pierwszego dolania płynu. po 2 godzinach pracy błąd na kompie alarm na czerwono, więc dzwonie na serwis... odpowiedz prosta lałem z beczki 120l nie wymieszałem przed nalaniem. spuściłem zalałem drugi z oryginalnej bańki pojechałem dalej.

sezon 2 leje cały czas ad blue z puław od czasu do czasu wyskakuje komunikat płyn ad blue złej jakości... na serwisie spychologia zeby tylko gwarancja minęła. jakoś działało szybkie gaszenie i odpalanie na nowo. przewalczyłem cały sezon gasząc może ze 4-5 razy.

sezon 3 znów komunikat ad blue złej jakości gaszenie nic nie daje zablokowało obroty silnika na 1300 jestem w czarnej d... dobrze ze akurat padało 3 dni to na spokojnie problem rozwiązałem. na serwisie usłyszałem że pewnie g...no lałem i cały układ do czyszczenia na początek a później szukanie usterki, kierownik pseudoserwisu bo inaczej nie da się tego nazwać stwierdził że gdybym kupował u nich płyn to by było ok. więc w trakcie rozmowy wstaje ide na sklep patrzę ten sam z puław więc zaczyna mnie już strzelać po maksie bo jak może byc zły skoro taki sam. kierownik stwierdził że najpewniej czujnik nox jakieś 2800 netto plus czyszczenie, komputer robota tak na moje oko 5000zł. poszedłem do mechaników a Ci do mnie że najlepiej to odłącz (zakładając emulator) i po sprawie bo tak wyjdzie najtaniej a wpływu na prace nie ma. znalazłem człowieka u którego było to zrobione w tc 5070 więc silnik ten sam perę koni mniej. dał namiar na gościa założył emulator sprawa załatwiona. ale tu przestrzegam przed profesjonalnymi firmami które oferują takie usługi bo potrafią zawołać 5000-7000 zł netto twierdząc ze to nie takie łatwe i proste i trzeba 2 dni siedzieć i ustawiać. bzdura silnik NEF 6.7 litra pracuje w ciężarówkach DAF i IVECO tam odcinki ad blue są na porządku dziennym i wszystko jest robione od ręki. Mechanior który mi to zrobił mówiąc szczerze bardzo porządny gość powiedział że w kombajnach bedzie się psuło bo to jest wada konstrukcyjna za daleko jest wtrysk od tłumika gdzie jest czujnik nox a na prace silnika to nie wpływu. czytałem takie komenty ze w ciężarówkach po całkowitym odłączeniu więcej palą ON więc ograniczają zużycie ad blue do 10% normy a paliwka wciąga tyle samo. u mnie być może przez tą sugestię zauważyłem lekki wzrost ale ręki nie dam bo sezon do sezonu nie jest równy. prócz nerwów jakie mnie to kosztowało pan Mechanior zażyczył sobie 600zł udzielając ustnej gwarancji do końca sezonu. tyle to ja na ad blue wydawałem więc nie ma co narzekać. zrobiłem kolejny sezon wszystko jest ok. jak ktoś ma problem to niech to zrobi dla mnie warto szkoda zdrowia.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wiktor255
      Witam. Co to za element koło pompy wtryskowej w ciągniku New Holland TD5030. Do czego służy. Jak zwiększyć dawke paliwa na pompie, gdyż ciągnik ma mało siły. 
    • Przez Rudzianin
      Witam agrofotowiczów, mam taką nietypową..hmm "ofertę" z południa Polski (Górny Śląsk). Spodziewam się nowego kombajnu wkrótce, i szukam chętnych którzy by chcieli coś takiego nagrać, i jak dobrze pójdzie to kontynuować współpracę.
      Chętni proszę pisać tutaj lub priv.
    • Przez giermek
      leje mi się z silnika ford sześciocylindrowego od strony koła zamachowego w new holand 1530
      cz ktoś może mi powiedzieć jak wymienić ten pierścień uszczelniający.
    • Przez Ares
      Witam.
      Szukałem w internecie ( może i słabo), ale nie mogę znaleźć. Otóż poszukuję dwóch części jak na zdjęciu. Pierwsza część to najprawdopodobniej tarcza sprzęgłowa składająca się z sześciu okładzin, połączonych sprężyną po obwodzie. Drugą częścią są tak jakby przekładki (czarne na zdjęciu). Powinno być ich 9 sztuk, a mam 8 (zaginęła). Czy ktoś z Was zna sklep internetowy, w którym kupiłbym powyższe części?. Z góry dziękuję za odpowiedzi.



    • Przez rzymek98
      Witam. Stoję przed wyborem kupna kombajnu Sa nimi New Holland 1540 S, New Holland 1540 i Claas Dominator 85 Pyatnie moje brzymi : który z tych kombajnów ma najwiekszą wydajność ? Chciałbym aby był szybszy w młóceniu od Polskiego BIZONA. New Holland 1540 S ma jakiś SEPARATOR jak czytałem jest to druga młocarnia i czy to zwieksza wydajnosć ? Jak jest z częściami ? Jeśli ktoś z was ma któregoś prosiłbym o opinie Jakieś Wady zalety tych kombajnów ? z Góry dzieki za odpowiedzi Jeśli nie tu proszę o przeniesienie .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.