Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
same

Hamulce fendt

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
same    0

witam mam problem z hamulcami w ciągniku fendt 309 ls turbomatik farmer mianowicie hamulce zginęły niewiadomo kiedy kupiłem ten cagnik bez hamulców nic nie cieknie bynajmniej nic nie widac śa odpowietrzone a hamulce ca dopiero za 3 przycisniecem pedała i mam pytanie czy jeśli w zbiorniku nie bedzie ciśnienia powietrza czy to moze cos przeszkadzac?;) prosze o szybkie odpowiedzi bo to czas jechac aty\u hamulców nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

tarcza hamulcowa zjechana ? mało to było przypadków że tarcza poszła a wyglądało to niby że brakuje płynu hamulcowego....


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same    0

ale na tarczy nie ma progów więc jeszce jest dobra chyba to cos innego a czy hamulce tkatkora śa jakos połaczone z pneumatyka czy jesli nie bede miał powietrza moze to coś szkodzi>?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

elku87    26

hamulce z pneumatyka nic wspólnego nie mają tylko ręczny ewentualnie , możliwe że pompka popsuta ?!nic innego mi do głowy nie przychodzi teraz...


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    551

Sprawdź czy w pokrywach cylinderków hamulcowych nie zbiera sie płyn.

Sprawdź i ustaw skok cylinderków hamulcowych, podkręć w razie potrzeby nakrętki w cylinderkach.

Odpowietrz układ łącznie z korektorem siły hamowania, zaworem hamowania przyczep i zaciskiem tarczy przedniego mostu(tam jest kilka odpowietrzników)..

Podczas odpowietrzania pilnuj stanu płynu w zbiorniczku.

Może być też tak że pompki mają już dość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same    0

cylinderki musze odkręcic czy ajk bo aj tego nie odkrecałem nigdy

kupiłem ten ciągnik i u góry na tych cylinderkach jest przyspawana nakrętka na 19 kluch nie wiem dlo czego to tam słuzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Objaw jest banalny i prosty w interpretacji. Skoro za 3 naciśnięciem hamulce są to po co regulować i tarcze wymieniac czy odpowietrzać. Ewidentnie pompka czy pompki siadły i to wszystko. Jak rozumiem przy pierwszych 2 naciśnięciach pedał jest mięki i leci tj. wpada w podłogę za 3 razem twardnieje. Podręcznikowy objaw zepsutej pompki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    551

Hubertuss nie psuj zabawy. Skoro człowiek kupił pojazd bez hamulców to niech pozna po trosze ich budowę i choć zlokalizuje poszczególne elementy. Może odnajdzie przeciek albo wyeliminuje elementy które są OK.

Przychylam się do Twojej opini, aczkolwiek coś mi mówi że może odpowietrzanie przebiegło niezbyt dokładnie lub luz tarczy jest zbyt duży i nie starcza skoku cyinderka do to pełnego rozparcia zacisku.

Czasami przy przecieku cylinderka nic nie widać ponieważ płyn zbiera się pod jego pokrywą i dopiero po jej zdjęciu - odkręceniu, wylewa się na zewnątrz. Ta nakrętka służy do odkręcenia pokryw a powinny być plastikowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same    0

ciągnik znam dobze bo robiłem w nim skrzynę biegów kosztowało to mnie ok 15 tysięcy więc wiem co tam ejst aczkolwiek do hamulców nie zaglądałem ale zmuszony jestem to zrobic

ale dzięki za idpowiedzi jutro odkręce cylinderki i zobacze co tam jest , a płyn nie ucieka tlko zachowuje sie tak jak by tył zapowietrzony bo coć wpycha go spowrotem do zbiorniczka a przy odpowietzanu przelałem go 0,5 litra płynu wię c jak tam było by jakiekolwiek powietrze to napewno musiało by wyjsć z nigo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    0

Ja w reno miałem podobny problem a przyczyną był rozwarstwiony przewód i nie przepuszczał płynu wynieniłem przewód i jest wszystko dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc1994    0

Witam. Mam problem z instalacją pneumatyczną przyczepy w Fendt 515c. Hamulce w ciągniku do momentu podłączenia przyczepy działają OK, ale gdy podepnę przyczepę do ciągnika to zaczyna się problem. Po wciśnięciu pedału hamulca układ hamulcowy przyczepy nie reaguje(szczęki pozostają w spoczynku|) ale za to wydostaje się powietrze z tego zaworu przy ciągniku( znajduje się on z prawej strony z tyłu ciągnika). Rozkręcałem ten zawór i membrana jest ok. Już nie wiem co może jeszcze być zrypane. Koledzy może ktoś miał podobny przypadek??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Nie podlaczasz przypadkiem przyczepy jednoobwodobej do gniazda dwuobwodowego? Na zwyklym gnieździe w ciągniku po wciśnięciu hamulca nie ma ciśnienia, po odpuszczeniu jest. Sprawdź to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc1994    0

Awaria usunięta, okazało się że przyczyna leżała po stronie przyczepy. Początkowo nie brałem tego pod uwagę bo ostatnio nią jeździłem i było ok. Fendt niedawno kupiony i to mnie zmyliło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
    • Przez krystianwilk5
      z banki gdzie znajduje sie olej hydrauliczny ubywa go, po czym przedostaje sie do skrzyni biegow . jaka jest przyczyna tego przemieszczenia? i jak ja mozna usunac?
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.