Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

Problem z wariatorem

Polecane posty

audi80b4    1

mam problem z wariatorem po naciśnięciu sprzęgła wariator zsotaje w tej samej pozycji a powinien zmienić prędkość na minimum jade troche szybciej nacisne sprzegło puszczam i kombajn jedzie z tą samą prędkością a powinien zmiejszyć prędkość do minimum i sam znowu powinienm przyspieszyć niewiem czy dobrze to wytłumaczyłem co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rys. 106 - śrubkami nr.2 się to reguluje, po wciśnięciu do oporu sprzęgła siłownik przekładni musi się całkowicie schować.

 

large_1590727332.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panczo1922    77

Ja już dawno ominąłem ten mechanizm bo przyspieszacz działam mi tragicznie przez te wszystkie połączenia cięgłowe... Jeżdżę bez tego już jakieś 6 lat i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wyobrażam sobie jazdy bez przyspieszacza,to nie jest trudne do ustawienia.Tam w zasadzie potrzebna jest {gdzie pokazałem} tylko jedna śrubka - ta od tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1145

i nie zapominając o rozruszaniu wszystkich tych dzwigienek... bo czasami luba się "zaspawać" przez zimę... ;) podobnie miałem w bizonie i w forszaju... okazało się że nie miał predkosci transportowej a przyczyna były "zaspawane" dzwigienki na takich tulejkach jak na zdjeciu... dobrze by było rozebrać i na smarować oraz rozruszać cały ten mechanizm , a nie się pozbywac...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2098

Bez przyspieszacza to nie możliwe , ale może koledze chodzi o to ,że przyspieszacz nie działa podczas naciskania na sprzęgło ;)

 

Ja w pierwszym bizonie tego nie miałem , dopiero podczas zakupu drugiego dowiedziałem się ze wogóle coś takiego jest :)

 

Jazda bez działającego zwalniania przyspieszacza po naciśnięciu sprzęgła często po dłuższej eksploatacji kończy się awariami skrzyni i pękaniem kombajnu (kosisz na przyspieszaczu , podczas nawracania włączasz wsteczny i "d*pa" podskakuje a układ napędowy dostaje po .... )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mirek18
      Przy moim Bizonie pas trójdzielny przy wyłączaniu przesuwa do wewnątrz. Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem?
      Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. 
    • Przez RolFarm40
      Witam Od dłuższego czasu mój bizon osiąga bardzo duże temperatury oleju. Widziałem u innych osób jak przekładają te chłodniczki oleju przed chłodnice wody. Chciałbym zrobić w swoim podobnie ale ogranicza mnie ta blacha wspawana w kratkę boczną. Czy ona jest konieczna aby układ chłodzenia poprawnie działał?? Jeszcze jedno pytanie, czy 2 chłodnice oleju mogą znajdować się w poziomie a nie w pionie?
    • Przez Rolniczek95
      Z wujkiem zastanawiamy się czy dało by się przerobić instalacje elektryczną w bizonie z 24v na 12v, co sądzicie, czy gra jest warta świeczki ?
    • Przez artursobczak8
      Witam, jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość, chciałbym dopytać jaką blachę wstawić na klepisko żeby nie zatykało młocarni, i ewentualnie ustawienie kierunku wiatru , Pozdrawiam
    • Przez Junkers
      Witam, mój problem polega na tym, że nagarniacz za szybko się obraca. Przy tęgim życie nie mogę sobie dać rady, bo nagarniacz narzuca masę przed podajnik ślimakowo-palcowy (sznekę) i robi się ściana ze słomy przed nim, a następnie pójdzie wszystko na bęben aż silnik kucnie, albo owinie się na nagarniaczu albo całkowicie stanie nagarniacz. Sprawdzałem średnice kół pasowych nagarniacza gdyż pomyślałem że może zmienione i są wedle katalogu takie same tzn. średnice te same jakie mają w Agromie, zębatki też te same. Przekładnia bezstopniowa prędkości nag. chodzi dobrze tzn. od skrajnego położenia do skrajnego tylko pasek wpada na te śruby na dolnym kole jak chcę ustawić jak najwolniej i nie wiem za co? ale to nie jest przyczyną
      Bizon rok 88 (napęd hederu na pasek podwójny, napinacz jednorolkowy) Dodam że dopiero zacząłem przygodę z bizonem, ok 10 godzin dopiero ale już mam wszystko opanowane tylko ten nagarniacz. Na żyto wymyśliłem sposób że nagarniacz do dołu prawie samego, wsunięty do końca a powinno być wysunięty, podniesiony i pchać żyto do przodu delikatnie. Jak wiecie to pomóżcie, co mam zrobić żeby nagarniacz wolniej się obracał niż prędkość jazdy??, bez tego nie ma mowy o normalnym młóceniu
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.