Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

Problem z wariatorem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

mam problem z wariatorem po naciśnięciu sprzęgła wariator zsotaje w tej samej pozycji a powinien zmienić prędkość na minimum jade troche szybciej nacisne sprzegło puszczam i kombajn jedzie z tą samą prędkością a powinien zmiejszyć prędkość do minimum i sam znowu powinienm przyspieszyć niewiem czy dobrze to wytłumaczyłem co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rys. 106 - śrubkami nr.2 się to reguluje, po wciśnięciu do oporu sprzęgła siłownik przekładni musi się całkowicie schować.

 

large_1590727332.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panczo1922    68

Ja już dawno ominąłem ten mechanizm bo przyspieszacz działam mi tragicznie przez te wszystkie połączenia cięgłowe... Jeżdżę bez tego już jakieś 6 lat i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wyobrażam sobie jazdy bez przyspieszacza,to nie jest trudne do ustawienia.Tam w zasadzie potrzebna jest {gdzie pokazałem} tylko jedna śrubka - ta od tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1044

i nie zapominając o rozruszaniu wszystkich tych dzwigienek... bo czasami luba się "zaspawać" przez zimę... ;) podobnie miałem w bizonie i w forszaju... okazało się że nie miał predkosci transportowej a przyczyna były "zaspawane" dzwigienki na takich tulejkach jak na zdjeciu... dobrze by było rozebrać i na smarować oraz rozruszać cały ten mechanizm , a nie się pozbywac...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1877

Bez przyspieszacza to nie możliwe , ale może koledze chodzi o to ,że przyspieszacz nie działa podczas naciskania na sprzęgło ;)

 

Ja w pierwszym bizonie tego nie miałem , dopiero podczas zakupu drugiego dowiedziałem się ze wogóle coś takiego jest :)

 

Jazda bez działającego zwalniania przyspieszacza po naciśnięciu sprzęgła często po dłuższej eksploatacji kończy się awariami skrzyni i pękaniem kombajnu (kosisz na przyspieszaczu , podczas nawracania włączasz wsteczny i "d*pa" podskakuje a układ napędowy dostaje po .... )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Rafii
      Witam, Panowie jak można uporać się w Bizonie Zo56 z problemem gubienia ziarna . Było już chyba wszystko regulowane. Wiatr, szybkość jazdy, ustawienia sit, a i tak po robocie zostają ślady pokosu. Głównie problem dotyczy jęczmienia jarego.
    • Przez Elwis36
      Jaka może być przyczyna że jedno koło od osi przedniej stoi pod kątem? 
    • Przez mejtun
      Cześć.
      Mam dwa pytania
      1. Jakie bym akumulatory nie założył przy odpalaniu dosłownie w momencie wciśnięcia guzika upala mi jeden słupek w akumulatorze... Naprowadzi mnie ktoś gdzie zacząć szukanie?
      2. Przy koszeniu pszenżyta mam kawałki wymłuconych kłosów w zbiorniku....   zbyt otwarte sito czy co?
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez KLIN12345
      witam jaką macie temperature oleju w silniku w bizonie w czasie koszenia??
      u mnie okolo 110 stopni a przy dobrym zbożu i upale lubi sie trzymac na 120 czy to normalne bo zielone pole kończy się na 90 stopniach
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.