Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

Problem z wariatorem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

mam problem z wariatorem po naciśnięciu sprzęgła wariator zsotaje w tej samej pozycji a powinien zmienić prędkość na minimum jade troche szybciej nacisne sprzegło puszczam i kombajn jedzie z tą samą prędkością a powinien zmiejszyć prędkość do minimum i sam znowu powinienm przyspieszyć niewiem czy dobrze to wytłumaczyłem co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rys. 106 - śrubkami nr.2 się to reguluje, po wciśnięciu do oporu sprzęgła siłownik przekładni musi się całkowicie schować.

 

large_1590727332.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panczo1922    68

Ja już dawno ominąłem ten mechanizm bo przyspieszacz działam mi tragicznie przez te wszystkie połączenia cięgłowe... Jeżdżę bez tego już jakieś 6 lat i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wyobrażam sobie jazdy bez przyspieszacza,to nie jest trudne do ustawienia.Tam w zasadzie potrzebna jest {gdzie pokazałem} tylko jedna śrubka - ta od tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    999

i nie zapominając o rozruszaniu wszystkich tych dzwigienek... bo czasami luba się "zaspawać" przez zimę... ;) podobnie miałem w bizonie i w forszaju... okazało się że nie miał predkosci transportowej a przyczyna były "zaspawane" dzwigienki na takich tulejkach jak na zdjeciu... dobrze by było rozebrać i na smarować oraz rozruszać cały ten mechanizm , a nie się pozbywac...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1554

Bez przyspieszacza to nie możliwe , ale może koledze chodzi o to ,że przyspieszacz nie działa podczas naciskania na sprzęgło ;)

 

Ja w pierwszym bizonie tego nie miałem , dopiero podczas zakupu drugiego dowiedziałem się ze wogóle coś takiego jest :)

 

Jazda bez działającego zwalniania przyspieszacza po naciśnięciu sprzęgła często po dłuższej eksploatacji kończy się awariami skrzyni i pękaniem kombajnu (kosisz na przyspieszaczu , podczas nawracania włączasz wsteczny i "d*pa" podskakuje a układ napędowy dostaje po .... )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×