Ubezpieczenie upraw
-
Podobna zawartość
-
Przez atom2
Jak w tytule.
Kogo polecacie? Z kim warto podjac wspolprace ?
Szukam kogos kto bedzie prowadzic VAT.
-
Przez Mateooo952
Witam, jestem rolnikiem opłacającym KRUS, w moim gospodarstwie sadowniczym zatrudniłem 1 pracownika na umowę zlecenie w ZUS. Czy nie stracę możliwości pozostania w KRUS i przeniosą mnie do ZUS ? Czy składki na ubezpieczenia będę musiał odprowadzać zarówno jako pracodawca jak i za pracownika ? Jakie to są w przybliżeniu koszty ?
Pozdrawiam
-
Przez matt55
Przeszukuję Internety, a że przepisy lubią się zmieniać i w Internecie są różne wersje, to wolę się upewnić.
Czy będąc rolnikiem: (ubezpieczenie w KRUS, ponad 1 ha przeliczeniowego, rejestracja jako producent rolny, opłacam podatek rolny, działy specjalnej produkcji rolnej mnie nie obowiązują) muszę gdzieś prowadzić rejestr dochodu?
Planuję sprzedaż roślin wyprodukowanych u siebie na gospodarstwie.
Wiem, że muszę zgłosić w PIORiN, dawać paszporty itd. Chodzi mi stricke jak to wygląda jeśli chodzi o podatek.
Nikt nie przyczepi się jak będę sprzedawał online i będę miał przelewy na konto?
Tak samo sytuacja wygląda jak sprzedam zborze? Też nie ma z tego podatku? Jest jakiś limit?
-
Przez karol
Zapraszam do wypowiadania się na temat prowadzenia rozrachunków z tytułu VAT w gospodarstwach rolnych. Jakie są Wasze doświadczenia?
-

Rekomendowane odpowiedzi
Obora na rusztach dla opasów
Pszenżyto Tadeus