Skocz do zawartości

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Typowy samochód terenowy posiada miękkie zawieszenie i duży skok 

 

 

Popieram. Twarde zawieszenie masz w samochodach bardziej sportowych. Wystarczy zmienić tryb jazdy jeśli auto takową możliwość posiada  i czuć różnicę pomiędzy trybem comfort, a sport. Tak więc z doświadczenia śmiało to mogę powiedzieć.

Opublikowano

Popieram. Twarde zawieszenie masz w samochodach bardziej sportowych. Wystarczy zmienić tryb jazdy jeśli auto takową możliwość posiada  i czuć różnicę pomiędzy trybem comfort, a sport. Tak więc z doświadczenia śmiało to mogę powiedzieć.

 

I ty to nazywasz terenówką jak ma tryb jazdy ?

 

Nie bardzo, twarde zawieszenie pogarsza właściwości jezdne w terenie 

Przy miękkim miałbyś poważne uszkodzenia karoserii i na zakrętach dochodziło by do dużego przechyłu 

Opublikowano

Nie mówię tu o terenowym aucie, a o odczuciach jakie niesie za sobą zmiana trybu jazdy w audi S6. Na wszelkie wyboje i nierówności tryb comfort bardzo miękki co niesie za sobą wybieranie nierówności tak aby nie było ich czuć. I tak jak kolega wyżej pisał terenówki mają duży skok aby tą nierówność wybrać i jak mieć największą  styczność z podłożem  przy przechyłach i dużych wybojach. dzięki takiemu rozwiązaniu koła maja trakcję a nie wiszą w powietrzu.

Opublikowano

Jakos w moim l200 miekko nie jest tylko twardo w porownaniu do osobowki A SUVa terenowka nazwac nie idzie niestety bo to calkiem inna liga tzn. Cos co jeat podobne do terenowki ale z zawieszeniem osobowki itp.
Co do trybow jazdy to ja w swojej vectrze c tez mam taki psteyczek elektryczek z napisem sport po czym zmienia sie reakcja na pewalngazu hamulca uklad kierowniczy staje sie twardszy a zawieszenie robi sie twarde dzieki amortyzatorom ids.
Takie udziwnienia ma dzisiaj juz kazdy producent samochodow.

Opublikowano

Jak dla mnie l200 i a4 jadąc po polu oprócz tego ze l200 jest wyższa nie daje większych różnic w odczuciu nierówności. Nie porównujmy vectry c do s6 c7 proszę bo  po za tym jak to nazwałeś  pstryczkiem to nie ma nic wspólnego ze sobą. Więc te udziwnienia z nazwy są tylko takie same w rzeczywistości to zupełnie różne bajki.

Opublikowano

Mam teraz suva a przez ostatni rok jeździłem Borą. Oba na standardowym zawieszeniu, ale suv ma o wiele lepsze tłumienie nierówności. W borze na jakimś dołku żołądek o żebra się obija a suv łagodniej przejedzie.

Opublikowano (edytowane)

Bo ma wyzszy skok w zawieszeniu. W borze dobija a w suvie czasami amor dopiero do polowy ugiety.

Co do vectry plus jest taki ze w stosunku do mocy i osiagow jest relatywnie tanim samochodem w zakupie jak i uzytkowaniu a do tego proste. Nie oszukujmy sie znalezc s6 nawet 14 letnie w pelni sprawne i z v8 w dobrym stanie graniczy z cudem a i spalanie oleju w tych silnikach jest delikatnie mowiac zayebiste hehe.
No i kolejna sprawa to cena takiej furmanki gdzie za 10 letni woz mosimy polozyc lekko 50 tys zl no ale wiadomo audi to audi i naped quattro.
Mnie jedynie denerwuje naped w bc bo dla mnie nie problem w tej chwili zrobic z tego auto majace 250 nawet 280 km bo swapy robie caly czas jakies w wolnej chwili ale brakuje przy takiej mocy 4x4 no ale moze i to uda sie zrobic jak bedzie jakas inna baza bo obecnej mi szkoda na takie szarpanie hehe

Edytowane przez Mikruss
Opublikowano

Nie mówię tu o terenowym aucie, a o odczuciach jakie niesie za sobą zmiana trybu jazdy w audi S6. Na wszelkie wyboje i nierówności tryb comfort bardzo miękki co niesie za sobą wybieranie nierówności tak aby nie było ich czuć. I tak jak kolega wyżej pisał terenówki mają duży skok aby tą nierówność wybrać i jak mieć największą  styczność z podłożem  przy przechyłach i dużych wybojach. dzięki takiemu rozwiązaniu koła maja trakcję a nie wiszą w powietrzu.

Nie słuchaj go bo pewnie dziadek oddał mu swoje suzuki ignis i myśli że ma terenówkę...Lucky chłopie zrozum że na miękkim zawieszeniu dłużej koła mają kontakt z podłożem - czyli dłużej jedziesz 

Opublikowano

Strasznie tu gmatwacie. Niby macie jakieś pojęcie ale żadnych konkretów. Na początek sprecyzujcie o czym piszecie. Piszecie o zawieszeniu terenówek ale o co konkretnie wam chodzi? Rozmawiacie o zawieszeniach prawdziwych aut terenowych które jako nowe sprzedawane są już tylko ze 3-4 modele na świecie, czy chodzi o SUV-y których jest cała masa? 
http://www.akcesoriaoffroad.pl/akcesoria-terenowe/terenowka-vs-suv-uklad-zawieszenia  -lektura.

Opublikowano

Jakos w moim l200 miekko nie jest tylko twardo w porownaniu do osobowki A SUVa terenowka nazwac nie idzie niestety bo to calkiem inna liga tzn. Cos co jeat podobne do terenowki ale z zawieszeniem osobowki itp.

Co do trybow jazdy to ja w swojej vectrze c tez mam taki psteyczek elektryczek z napisem sport po czym zmienia sie reakcja na pewalngazu hamulca uklad kierowniczy staje sie twardszy a zawieszenie robi sie twarde dzieki amortyzatorom ids.

Takie udziwnienia ma dzisiaj juz kazdy producent samochodow.

L200 zaprojektowany jest z myślą o przewożeniu towarów więc będzie miał inne zawieszenie. Mowa była o typowych terenówkach typu wrangler, defender

Opublikowano

Są samochody lepsze,ładniejsze i wygodniejsze niż ten vw pasztet. Klekot tego diesla jest wprost obłędny.

Opublikowano

Panowie zastanawiam się  czy opłaca  sie  zakładać  instalację  gazowa  na  ciekłym  wtrysku?

jest około  dwukrotnie  droższa  od  zwykłej , noszę  sie  z  zamiarem  założenia  gazu i ostatnio  czytałem  coś  o ciekłym wtrysku. 

Niby  same plusy ... oprócz  ceny 

Auto to  Citroen  C 8 , silnik  1997 cm  136 koni

Opublikowano (edytowane)

cytat

 

Wtrysk gazu w fazie ciekłej

Instalacje tego typu wyposażone są w butlę, w której – w przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań – zainstalowana jest pompa zapewniająca stałe, wysokie ciśnienie gazu. Gaz tłoczony jest za pośrednictwem zestawu zaworów do wtryskiwaczy umocowanych w kolektorze, nie ma po drodze parownika, pominięty jest proces rozprężania gazu.

Tego typu instalacje, choć droższe od typowego wtrysku sekwencyjnego, są bardziej stabilne, umożliwiają większe wykorzystanie LPG (nie ma na to wpływu temperatura silnika i otoczenia), nie ingerują w układ chłodzenia. Zastosowanie: silniki z elektronicznym, wyłącznie pośrednim wtryskiem benzyny, z turbodoładowaniem lub bez. Koszt: ok. 5 tys. zł.

Edytowane przez mariuszd93

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v