Skocz do zawartości

Wymiary uszczelniacza wałka WOM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .

Opublikowano

Jak ci leci na orginalnych uszczelniaczach to prawdopodobnie masz już podrobiony wałek. Możesz jeszcze spróbować założyć sprężynkę od minimalnie mniejszego uszczelniacza na ten orginalny.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie chodzi o to że wyrzuciłem stare uszczelniacze i opakowania i teraz nie mam skąd wziąć wymiarów

Edytowane przez Rafii
Opublikowano

Witam.Chciałbym się dowiedzieć jak sie dobrać do uszcelniacza na wałku wom. Czy wyciągając wałek do tyłu bo chyba tak sie to robi nic mi w moście nie spadnie i pózniej go się wsunie bez problemu. Czy trzeba spuścić olej. Prosze o jakieś informacje.

Opublikowano

Kolego olej niestety trzeba spuścić . Odkręcasz pokrywkę na 4 śruby na wałku i wyciągasz , musisz tylko uważać bo wyciągniesz to razem z wałkiem. Ja wyciągnąłem i włożyłem z powrotem i nic się nie stało.

Do kolegi co szuka uszczelniacza. Też miałem problem bo wymieniłem na oryginalny i leciał. Wziąłem zmierzyłam wałek pojechałem do sklepu z uszczelniaczami i kupiłem minimalnie mniejszy polski uszczelniacz. Dodatkowo jeszcze skróciłem jeszcze sprężynkę i już rok jest ok.

Opublikowano

dzieki za rady w poniedziałek biore się za naprawe spróbuje też zmienić simmeringi na tej dolnej osi od podnosnika bo też troche kapie olej tyle że tam powinny być specjalne od renault o wymiarze 60x99x13/15 a ja mam 60x100x13 zobacze czy da się je wcisnać różnica w wymiarze niewielka tylko w cenie ogromna za ten orginalny chcą150zł a ten normalny kosztował 7,50zł tak że chyba warto sie pomęczyć z dopasowaniem.

Opublikowano

Miałeś racje dało sie wcisnąć choć trzeba trochę pomysleć jak. Więcej gimnastyki jest przy wyrwaniu starych.

Wymieniłem też uszczelniacz na wom-ie. Pasuje simmering 52x68x10 choć wałek ma 52,5mm jak to u renault.

Opublikowano

Witam, u mnie w 110.54 też cieknie z WOM, zakupię w ciemno ten simering co pisałeś wyżej (oby pasował). Mam jeszcze pytanie co do oleju - czy jak wyjadę na skarpe tyłem to olej powinien przelać się na przód??? Jak w c360 robie pompę olejową to nawet przy max poziomie olej przelewa się na przód i można kręcić :)

Jaki olej przychodzi do skrzyni??? Pytam bo nowy zakup a nie wiem czy one mają wrażliwą hydraulike (pełen mechanik)?? Jak wygląda sprawa mieszania tego oleju z hipolem? Bo ten co jest to na miarce nie wygląda na hipol.

Z góry dziękuje za poważne odpowiedzi Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam kolegow czy orientuje sie moze ktos jakie sa wymiary uszczelniacza silownika wspomagamnia w renault 110.54 a po drogie jak wyjac ten bolec ktory laczy silownik z kolem czy to jest na gwincie ? czy wyciaga sie to na gorze tego bolca jest naciecie w kolo czy jest to po to zeby wsadzic tam jakas breche zeby go wyciagnac ?

Opublikowano

Kolego w poprzednim temacie odpowiedziałem na Twoje pytanie odnośnie katalogów internetowych... Zastosuj się do poleceń, otwórz stronę z katalogiem i tam masz wszystko... Dosłownie wszystko! Łącznie z numerami katalogowymi poszczególnych części.:-)

Opublikowano
Dnia 1.02.2013 o 08:04, Rafii napisał:

Kolego olej niestety trzeba spuścić . Odkręcasz pokrywkę na 4 śruby na wałku i wyciągasz , musisz tylko uważać bo wyciągniesz to razem z wałkiem. Ja wyciągnąłem i włożyłem z powrotem i nic się nie stało.

Do kolegi co szuka uszczelniacza. Też miałem problem bo wymieniłem na oryginalny i leciał. Wziąłem zmierzyłam wałek pojechałem do sklepu z uszczelniaczami i kupiłem minimalnie mniejszy polski uszczelniacz. Dodatkowo jeszcze skróciłem jeszcze sprężynkę i już rok jest ok.

Witam!  W jakiej renówce wyciągałes ten wałek? Ja mam 106.54 i teź cieknie, czas to naprawić, ale nie wiem czy cos w srodku we skrzyni nie spadnie podczas wyciagania wałka! Mam prosbę, opisz dokladnie jak to zrobić!  Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v