Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,kupiliśmy w lutym ciagnik new hollanda TD5040(88km),z początku wszystko wydawało się dobrze,lecz teraz przy robotach wiosennych td palił (15l na 1ha),majac przy sobie 4 skiby(odkladnice 35).Jednak nie tylko spalanie jest problemem,został użyty do wywozenia obornika(rozrzutnik tytan 8 premium) i mial problem z ciagnieciem rozrzutnika pod wzniesienie,warto dodac ze nawet z polowa tego rozrzutnika sobie nie radzil.Własciciel rozrzutnika ma casa jx95(95km) i wciaga pelen rozrzutnik bez problemu.

Bylbym wdzieczny za jakies sugestie co moze byc nie tak z tym td,dodam ze td5040 ma sprzeglo hydrauliczne,czyzby inne przelozenia i te 7 km robily az taka roznice?????

Opublikowano

pracuje nie równo, może troszkę dymi, zapala normalnie?? przyczyn może być wiele pompa wtryskowa, wtryski, może turbo lub za małą dawke paliwa dostaje to sa nowe silniki i na małych obrotach napewno sa zamulane ale jak turbo bedzie na pełnych obrotach nie powinien tych maszyn odczuć przeciez to prawie 90km

Opublikowano

no mnie też to troszke dziwi bo mam td5050 z 2008r i jest to naprawde oszczedny ciągnik i nigdy mi nie spalił 15l w pługu 4*40 zUG a sąsiad też kupił w lutym td5050 z tym nowym sprzęgłem i mowi ze słabawy i pali mu dużo więcej niż to co ja mu mówię więc może to te nowe sprzęgła?

Opublikowano

kolega ma td 95km i nie widzi go przy 4 skibowym bo zero zapasu mocy a co do tych 15l to ile byś chciał no chyba że twoja orka to 10cm głębokości i ziemia piach to co innego

Opublikowano (edytowane)

ziemia to piach oczywiscie,klasa 5 i miejscami 4,spalanie to 15 litrow na godzine,co wydaje mi sie troche za duzo,case(jx95) w tych samych warunkach pali do 8 litrow na godzine,jak widzicie roznica jest ogromna,szczegolnie gdy go kupowalismy to dealer reklamowal ciagnik jako taki ktory spala maksymalnie do 10l,nie pokojace jest to ze nie radzi sobie z maszynami,w ktorych powinien chodzic jak w zegarku.

dodam ze jak chodzil w agregacie to ewidentnie slabl przy opuszczniu siewnika,czy ta hydraulika tak duzo mu mocy zabiera.

Edytowane przez redhead89
Opublikowano

@ redhad89 na jakim biegu robiłeś te orke że tyle spalił ? Też mam TD 5040 tylko że sprzęgło suche ,i też mi siewydaje że niema tych 88 km,fakt iść idzie ale za lekko to niema. Mój pali tak około 6 l w transporcie i około 8l w pługach oczywiście na godz zegarową. Pewnie hamownia pokazała by faktyczną moc. Dodam że mój pali na dotyk,ale troche przykapca pod obciążeniem i łyknie z 1 l oleju na 100mtg,a jak u ciebie ?

Opublikowano

robilem nim na 2 zakresie i 3 biegu,zrobilem nim 70mtg i poszedl na przeglad, myslelismy ze moze jak byl brany teraz w lutym,to moze filter sie parafina zabrodził no ale nic nie dal przeglad,jest ciagle tak samo,co do oleju to jeszcze nie wiemy bo jeszcze nic nie sugeruje ze olej sciaga,byc moze w twoim przypadku to sciagnol olej na dotarciu,slyszalem ze w takich warunkach potrafia sciagnac 1-2l,myslimy nad testami mocy poki jest na gwarancji tylko ze jesli bedzie wszytko dobrze, w co watpie, to trzeba bedzie zaplacic 4tys.

Opublikowano

ja mam case jx 80 i z kazda maszyna daje sobie rade z plugami 4x45 agregat upr. siew. 2.7m prasa rolujaca tylko ze ja mam tego z 2008 z silnikiem 3,9l i nie zaluje ze go wziolem nie mialem zadnych problemow

Opublikowano

Przy normalnej orce td 5050 bierze ok 12 litrów na godzię, jx 95 tak samo( 8 litów to przy slabe podorywce), a na cięższej ziemi i większej głębokości orki przy takim pługu to normalne, że może mieć ciężko.

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam ten sam problem co kolega moje TD odmówiło wspołpracy z gruberem dodam ze nowy jest .. serwis zawiercie twierdzi ze to filtr paliwa maja jutro przyjechać .. czy to realne ja uwazam ze turbo padło />>?? pomożecie

 

Pisz jakoś normalnie, ażeby szło odczytać !!!!!!!

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Zachęcam do przestudiowania norm w jakich new holland podaje moc silnika.Jest to moc netto wyliczona komputerowo ,bez wentylatora bez sprzęgła podłączonego, bez alternatora, sam silnik bez osprzętu.Biorąc moc rzeczywistą trzeba odjąć 10-12 procent.Zetor podaje moc forterry 90 km rzeczywista do wykożystania,moc silnika bez osprzętu 100km.Dlatego wszyscy użytkownicy zetorów dobrze określają ich moc .Forumowicze po mechanicznych szkołach powinni rozłożyć temat norm mocy na części pierwsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v