Skocz do zawartości
redhead89

Problem z TD5040 (nie wystarczająca moc, duże spalanie)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
redhead89    0

Witam,kupiliśmy w lutym ciagnik new hollanda TD5040(88km),z początku wszystko wydawało się dobrze,lecz teraz przy robotach wiosennych td palił (15l na 1ha),majac przy sobie 4 skiby(odkladnice 35).Jednak nie tylko spalanie jest problemem,został użyty do wywozenia obornika(rozrzutnik tytan 8 premium) i mial problem z ciagnieciem rozrzutnika pod wzniesienie,warto dodac ze nawet z polowa tego rozrzutnika sobie nie radzil.Własciciel rozrzutnika ma casa jx95(95km) i wciaga pelen rozrzutnik bez problemu.

Bylbym wdzieczny za jakies sugestie co moze byc nie tak z tym td,dodam ze td5040 ma sprzeglo hydrauliczne,czyzby inne przelozenia i te 7 km robily az taka roznice?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pako36    4

pracuje nie równo, może troszkę dymi, zapala normalnie?? przyczyn może być wiele pompa wtryskowa, wtryski, może turbo lub za małą dawke paliwa dostaje to sa nowe silniki i na małych obrotach napewno sa zamulane ale jak turbo bedzie na pełnych obrotach nie powinien tych maszyn odczuć przeciez to prawie 90km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yanki    0

wg. mnie te spalanie przy pługu to nie złe, ile by miał palić na 1 ha orki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorro    7

no mnie też to troszke dziwi bo mam td5050 z 2008r i jest to naprawde oszczedny ciągnik i nigdy mi nie spalił 15l w pługu 4*40 zUG a sąsiad też kupił w lutym td5050 z tym nowym sprzęgłem i mowi ze słabawy i pali mu dużo więcej niż to co ja mu mówię więc może to te nowe sprzęgła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

kolega ma td 95km i nie widzi go przy 4 skibowym bo zero zapasu mocy a co do tych 15l to ile byś chciał no chyba że twoja orka to 10cm głębokości i ziemia piach to co innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redhead89    0
Napisano (edytowany)

ziemia to piach oczywiscie,klasa 5 i miejscami 4,spalanie to 15 litrow na godzine,co wydaje mi sie troche za duzo,case(jx95) w tych samych warunkach pali do 8 litrow na godzine,jak widzicie roznica jest ogromna,szczegolnie gdy go kupowalismy to dealer reklamowal ciagnik jako taki ktory spala maksymalnie do 10l,nie pokojace jest to ze nie radzi sobie z maszynami,w ktorych powinien chodzic jak w zegarku.

dodam ze jak chodzil w agregacie to ewidentnie slabl przy opuszczniu siewnika,czy ta hydraulika tak duzo mu mocy zabiera.

Edytowano przez redhead89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    3

@ redhad89 na jakim biegu robiłeś te orke że tyle spalił ? Też mam TD 5040 tylko że sprzęgło suche ,i też mi siewydaje że niema tych 88 km,fakt iść idzie ale za lekko to niema. Mój pali tak około 6 l w transporcie i około 8l w pługach oczywiście na godz zegarową. Pewnie hamownia pokazała by faktyczną moc. Dodam że mój pali na dotyk,ale troche przykapca pod obciążeniem i łyknie z 1 l oleju na 100mtg,a jak u ciebie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redhead89    0

robilem nim na 2 zakresie i 3 biegu,zrobilem nim 70mtg i poszedl na przeglad, myslelismy ze moze jak byl brany teraz w lutym,to moze filter sie parafina zabrodził no ale nic nie dal przeglad,jest ciagle tak samo,co do oleju to jeszcze nie wiemy bo jeszcze nic nie sugeruje ze olej sciaga,byc moze w twoim przypadku to sciagnol olej na dotarciu,slyszalem ze w takich warunkach potrafia sciagnac 1-2l,myslimy nad testami mocy poki jest na gwarancji tylko ze jesli bedzie wszytko dobrze, w co watpie, to trzeba bedzie zaplacic 4tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    50

a kurde to ja bym przy takim spalaniu w pługu nie narzekał. mój case w 3 skibowym lemkenie 110 na max rozstawionym pali nawet 18-20l na 3 kl ziemi ciężkiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubu365    1

ja mam case jx 80 i z kazda maszyna daje sobie rade z plugami 4x45 agregat upr. siew. 2.7m prasa rolujaca tylko ze ja mam tego z 2008 z silnikiem 3,9l i nie zaluje ze go wziolem nie mialem zadnych problemow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    0

Można dojść do wniosku, że z ciągnikiem jak z winem, im starszy tym lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

Przy normalnej orce td 5050 bierze ok 12 litrów na godzię, jx 95 tak samo( 8 litów to przy slabe podorywce), a na cięższej ziemi i większej głębokości orki przy takim pługu to normalne, że może mieć ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz8223    0

Panowie mam ten sam problem co kolega moje TD odmówiło wspołpracy z gruberem dodam ze nowy jest .. serwis zawiercie twierdzi ze to filtr paliwa maja jutro przyjechać .. czy to realne ja uwazam ze turbo padło />>?? pomożecie

 

Pisz jakoś normalnie, ażeby szło odczytać !!!!!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZF9641    16

Zachęcam do przestudiowania norm w jakich new holland podaje moc silnika.Jest to moc netto wyliczona komputerowo ,bez wentylatora bez sprzęgła podłączonego, bez alternatora, sam silnik bez osprzętu.Biorąc moc rzeczywistą trzeba odjąć 10-12 procent.Zetor podaje moc forterry 90 km rzeczywista do wykożystania,moc silnika bez osprzętu 100km.Dlatego wszyscy użytkownicy zetorów dobrze określają ich moc .Forumowicze po mechanicznych szkołach powinni rozłożyć temat norm mocy na części pierwsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez JanuszZiomek
      Posiadam ciągnik New Holland TD95D. Sprężarka w nim ładuje caly czas powietrze.W serwisie powiedzieli ze nie da sie jej wyłączyc. Może wiecie czy można ją wyłączyć jesli tak to gdzie dokupić sprzegło do wyłączena. Z góry dzieki za odpowiedż.
×