Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mchammer

Silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mchammer    0

Mam pytanie ponieważ spotkała mnie dość niemiła awaria. Mianowicie czy można i czy oczywiście pasuje silnik od mtz 82 do mtz 52. Jesli pasuje to czy wiążą sięz tym jakieś przeróbki i komplikacje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

sprawdz czy pasuje na mocowanie do obudowy sprzęgła to naprawdę jest niespodzianka żeby załatwić silnik od mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Niby łatwo sprawdzić jak się ma taki aczkolwiek nie posiadam od 82 i myślałem, że ktoś pokusił się o przekładkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mchammer    0

Powstał cholerny problem bo nie możemy nigdzie wału dostać. Jakiś nietypowy, dopoytam jutro ojca, ale nie wiem czy nie chodzi o to, że na każda stopę nie jest rozprowadzane smarowanie tylko jakoś przez wał. 3 wały były już w rękach i nic z tego. Może ktoś się spotkał z czymś takim, ciągnik z niemiec rocznik coś około 1980. Silnik około 65 km, wstepna komora spalania, podgrzewanie świecami żarowymi. Każda informacja cenna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Cóż temat chyba do zamknięcia, bo bylismy już w dwie agromy i dwa specjalistyczne sklepy odpowiedziały, że nie jest możliwe osiągnięcie tego wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

firma Agrom tel. 857103345, fax 857103919(w przeszłości Agroma Czarna Białostocka, krajowy dystrybutor części ze wschodu na Polskę), Mają stare zapasy i są oblatani w temacie mtz jumz

 

oraz firma Verde z Sokółki

http://www.mtz-verde.pl/kontakt.html

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

ja mam silnik D-240 w 52 takiego kupiłem lecz odlewy nie różnią się tylko w środku skrzynia brak żólwia zajaca i womu 1000. Sprzegło musisz przełożyć ze starego silnika bo od 82 nie podejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To kupiłeś mtz-ta 52?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolega ma MTZ 50 do wywalenia na złom, bo okazało się, że trzeba planować blok, bo cały czas wywala uszczelkę pod głowicą. Reszta silnika jest sprawna. Jak znajdę trochę czasu to będę go demontował, i pójdzie na złom, bo nie opłaca się robić. Jak to jest jeszcze aktualne to daj znać na PW. Coś pomyślimy. Niby oznaczenie silników jest inne (d50 w MTZ 50 i d60 w MTZ 52), ale różnią się one tylko mocą, więc powinien pasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×