Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Oj męczyliśmy się z tym w tamtym roku, oj męczyli. Na początku było uderzane w tą tuleje zaraz pod tym kołnierzem. Cos tam się ruszyło ale tuleja pękła tak że na wierzchu już nie było za co uderzać. I chyba odkręciliśmy tam od spodu i nie wiem czy dawało coś uderzanie zapierając za rowki od uszczelniaczy, ale skończyło się na wspawaniu płaskowników w środek, dłuższa brecha i większy młot i powoli dało rade :)

Może ktoś ma lepszy patent na to :)

Powodzenia

 

Aha i tam na zdjęciu u góry nie wiem czy jakiegoś zabezpieczenia nie było. I trzeba go chyba było wyciągnąć :)

Edytowane przez klama
Opublikowano (edytowane)

Fakt tam można od dołu przypiepszyć po odkręceniu dekla.

Tam nie ma punktu zaczepienia dla wybijaka, to co wystaje to integralną część odlewu obudowy zwolnicy, na której opiera się łożysko oporowe sprężyny. Jeżeli to uszkodzi to do wymiany cały korpus. Tak jak sugerowali poprzednicy, wspawanie czegoś w środek tulei, nagrzanie korpusu palnikiem, lub jak ja to robię rozwiercenie jej i wykruszenie. Wcześniej trzeba wybić kołek fi14. widoczny od tyłu zwolnicy.

@mikey Jeżeli po podniesieniu przodka można wyczuć wyraźny luz w płaszczyźnie pionowej w kole to masz wyrobione tuleje zwrotnic, latanie kół podczas jazdy, czyli w płaszczyźnie poziomej, sugeruje zużycie wkładek w przegubach drążków. Zwykle wyrobione tuleje, wiążą się ze zrywaniem pionowego wałka napędowego.

Edytowane przez agromatik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v