adrian7211

Wybicie tulei z obudowy u mtz-ta w prawym kole

Polecane posty

klama    12

Oj męczyliśmy się z tym w tamtym roku, oj męczyli. Na początku było uderzane w tą tuleje zaraz pod tym kołnierzem. Cos tam się ruszyło ale tuleja pękła tak że na wierzchu już nie było za co uderzać. I chyba odkręciliśmy tam od spodu i nie wiem czy dawało coś uderzanie zapierając za rowki od uszczelniaczy, ale skończyło się na wspawaniu płaskowników w środek, dłuższa brecha i większy młot i powoli dało rade :)

Może ktoś ma lepszy patent na to :)

Powodzenia

 

Aha i tam na zdjęciu u góry nie wiem czy jakiegoś zabezpieczenia nie było. I trzeba go chyba było wyciągnąć :)

Edytowano przez klama

KPK - Ochrona

Zapraszam na moje konto YT /user/klama958

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Fakt tam można od dołu przypiepszyć po odkręceniu dekla.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin389    0

tez mialem z tym problem, majsterk ktory mi to naprawial musial rozgrzewac to palnikiem i wtedy jakos udalo sie wybic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

raczej nie ale wyciek oleju jak są popękane sprawdź zbieżność i luzy na drążkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    620
Napisano (edytowany)

Fakt tam można od dołu przypiepszyć po odkręceniu dekla.

Tam nie ma punktu zaczepienia dla wybijaka, to co wystaje to integralną część odlewu obudowy zwolnicy, na której opiera się łożysko oporowe sprężyny. Jeżeli to uszkodzi to do wymiany cały korpus. Tak jak sugerowali poprzednicy, wspawanie czegoś w środek tulei, nagrzanie korpusu palnikiem, lub jak ja to robię rozwiercenie jej i wykruszenie. Wcześniej trzeba wybić kołek fi14. widoczny od tyłu zwolnicy.

@mikey Jeżeli po podniesieniu przodka można wyczuć wyraźny luz w płaszczyźnie pionowej w kole to masz wyrobione tuleje zwrotnic, latanie kół podczas jazdy, czyli w płaszczyźnie poziomej, sugeruje zużycie wkładek w przegubach drążków. Zwykle wyrobione tuleje, wiążą się ze zrywaniem pionowego wałka napędowego.

Edytowano przez agromatik

"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez GenTur
      Witam wszystkich grupowiczów.  WOM w moim MTZ Belarus 1025 przestał kręcić. Podciągnął majster jakieś tarczki, ale nie przyniosło to rezultatu i pod prasą belującą po prostu stanął..😔. Kręci bez podłączonego Wałka. Do wymiany jest jakiś koszyczek, który można zamówić, tylko ktoś sie orientuję, jakie mogą być koszta wymiany tego mechanizmu? Jestem nowym użytkownikiem tego ciągnika. Z góry dziękuje za wszelkie info. Jeśli ktoś ma sprawdzony mechanizm i chciałby go odsprzedać, jestem zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    • Przez GenTur
      Witam klubowiczów. Potrzebny taki rozrusznik z 10 zębami od MTZ 1025 2010r. Czy ktoś mi podpowiedzieć, jaką markę rozrusznika wybrać?  Czy ta jest odpowiednia? Pozdrawiam

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

    • Przez makra75
      Pacjent to Belarus 920,3 instalacja elektryczna 12v rozruch 24v na przekaźnikach . wymieniłem to ustrojstwo koło akumulatorów (przetwornica ładowania )  kontrolka ładowania świeci a zegar pokazuje prawie 15v ładowania mowa o zegarze w ciągniku.nie wiem co może być  i czy faktycznie ładuje oba Aku.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj