benek79

Wtryski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
iron    1037

w jednym i drugim bo początek tłoczenia zawsze jest przed GMP tylko w każdym silniku ma inną wartość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Witam podepnę się ustawanie konta wtrysku c-385. kręce silnikiem w prawo i po długiej  drodze jest pierwszy otwór  , i czy w tym monecie musi zaczac podawac paliwo ? . Czy w drugim otworze po kilkunastu zebach po pierwszym otworze? Jeszcze jedno czy 6 a 4 cylindrowy  ma tak samo i czy  odkręcamy pierwsza rurkę od wiatraka tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

obracaj kołem zamachowym zgodnie z jego kierunkiem . pierwszy otwór to kąt wtrysku,w chwili wpadnięcia w otwór tej sruby powinno pokazać się paliwo na 1 sekcji od wiatraka .oczywiscie odkręć przewód.

 

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKAS616    0

Czy ktoś mógłby zmieścić zdjęcie z dokładną lokalizacją otworu w obudowie koła zamachowego do ustawiania kątu wtrysku w C 385?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dokar2    0

Regeneruje wtryski od 914 i koncowki zalozone byly od c360 dlaczego? Przez pomylke? Zalozylem koncowki typowe do 914 na 5 otworow i ciagnik wydaje mi sie jakby slabszy.... od c360 byly na 4 otwory  i zastanawiam sie aby spowrotem takie zalozyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Typowe końcówki do 914 mają właśnie 4 otwory i końcówkę oznaczenia 1416. 5 otworowe idą do silników z turbiną (1417) i w starszych ciągnikach ciężkiej serii bez doładowania (1441).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez armin089
      Witam, remontuje 914 i dokładam do niej turbo. Mam pytanie w którym miejscu podpiąć się żeby turbo miało smarowanie? Punkt A na zdjęciu to jest podłączony manometr a punkt B to jest prawdopodobnie kanał olejowy i bym musiał w nim otwór zrobić. Pytanie gdzie będzie lepiej się podpiąć ?

    • Przez Zieleniak
      Witam. Ciagnik c 385 po obróconej panewce. Wał po szlifie, wymienione tuleje korbowodow oraz tlokow, pompa wyryskowa i wtryski po regeneracji. Pierscienie i tuleje tez. Glowica sprawdzona, wymienione sprężyny zaworowe i laski popychaczy. Odpala od strzala, nie dymi, nie kopci.
      Problem to slychac jakby zawor wydechowy uderzal w tlok, lub inaczej, jakby dmuchal w komin. Im dalej odejdziesz od ciagnika tym glosniej i wyrazniej to slychac. 
      Rozrzad ustawiany na znaki, odpala naprawde ladnie. Czy moze byc przyczyna zle wybity znak na kole od walka rozrzadu? Bo nie wiem czy szukac przyczyny gdzie indziej. 
      Lub inaczej. Na ktorym zebie liczac od klina powinien byc pierwszy znak na kole od walka rozrzadu. Nie mam porownania bo na starym bylo kilka znakow. 
      Jakas sugestia? 
    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj