robotyziemne

John Deere 7700 pneumatyka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Czy ktoś z forumowiczów orientuje się może w kosztach zamontowania instalacji pneumatycznej w JD 7700? Nie posiadam w swoim JD takowej a chciałbym zamontować. Nie mam sprężarki, butli, zaworów i wyjść.

Wszystko tłumaczy to, że mój JD jest z Francji. Kolega ma Zetora 9540 też z Francji i miał ten sam problem z tym, że nie miał kłopotu z montażem do Zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tego co gdzieś czytałem to koszty ok 6-7 tys zł założenie pneumatyki. a nie lepiej pomyśleć o siłownikach hydraulicznych do przyczepy. napewno tańsze rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    944

7tysi, chyba ori :lol:

jednoobwodowa z czesciowo uzywanymi czesciami to koszt ok 1000-1500

na allegro widzialem dwuobwodowa za 5tys. ale mysle ze w 2 spokoj nie mozna sie zmiescic, przeciez takie podzespoly jak butla czy sprezarka nie musza byc nowe


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Siłowniki hydrauliczne nie wchodzą w grę. Zamierzam swoim JD ciągać naczepę na wózku sprzęgającym. Wtedy musiałbym wstawić do naczepy siłowniki hydrauliczne i do wózka. Nie muszę liczyć ile siłowników potrzeba nie mówiąc o przewodach :)

 

Do 2 tysięcy to ok można zainwestować. Może ktoś coś jeszcze podpowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Najgorzej jest dorwać zawór sterujący. Podam przykład na naszym nh (też francuz): teraz jest zawór sterujący tym wyjściem hydrauliki i trzebaby go wymienić na taki, który steruje tylko powietrzem lub powietrzem i olejem. Trzeba albo szukać po szrotach albo uderzyć do serwisu (i tu jest największy koszt).

Reszte tj. sprężarkę, osuszacz, regulator butle i inne pierdółki to można za nieduże pieniądze używane kupić, a nawet jak nowe to od ursusów/mtz'ów będą tanie. Potem tylko zetknąć to w całość.

 

Jeśli nie potrzebujesz instalacji dwuprzewodowej z regulacją siły hamowania (bo do tego jest niezbędny oryginalny zawór sterujący), lub zrobisz dwuprzewodówkę ale sterowaną jak jednoprzewodowa (hamuje-nie hamuje) to mozna zastosować elektrozawór na powietrze (też niedrogi) i dać jakiś stycznik/krańcówkę przy pedale.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez _Grzesiek_5
      Witam,
      wszystkie mądre głowy, chciałem się dowiedzieć co może być przyczyną zbyt gwałtownego ruszania z rewersu (praktycznie nie da się ruszyć bez sprzęgła ponieważ łeb by urwało) tak samo jest z półbiegami nie zmieniają się płynnie i do tego również wałek wom gdy włączę to od razu szarpie a nie ma płynności. Czy skrzynia jest już na ostatnich nogach ? czy może to coś mniej skomplikowanego? są tam jakiś zawory które tym sterują ? Prosiłbym o wypowiedź osoby które mają wiedzę i chcą z nią się podzielić i pomóc rozwiązać ten problem. Bo gdy byłem w serwisie i Pan wspaniały mechanik znawca wszystkiego stwierdził że jest wszystko dobrze i płynnie to działa to już mi się ode chciało więcej z nim rozmawiać.
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
    • Przez grabaz
      Witam,
      Czy może ktoś wie gdzie znajduję się czujnik prędkości jazdy w John Deere 6900?(zegar nie wskazuje prędkości elektronicznie). Muszę również wymienić akumulator, a wsadzony nie jest na pewno oryginał. O jakich parametrach muszę kupić nowy akumulator? Ewentualnie proszę o jakiś link do zakupu.
      Narazie znalazłem takie:
      https://www.akumulatory24.pl/varta-m18-p-160.html
      https://www.akumulatory24.pl/varta-black-m12-p-1412.html
    • Przez Dominik1994
      Witam pomoże ktoś gdzie znajduje zawór pompy hydraulicznej zeby zmiejszyc cisnienie bo jest 200bar na wyjsciu hydraulicznym ?
    • Przez jacek3773
      Mam problem ze światłami stop .po przekręceniu stacyjki czy odpaleniu ciągle się świecą. Przy tym świeci kontrolka od załączonego przedniego napędu . Włącznik od napędu podaje prąd na cewkę lub rozłącza a kontrolka ciągle świeci . Nie wiem jak działają czujniki stopu ale na wszystkich trzech przewodach jest napięcie .po naciśnieciu ginie tylko na jednym . Może ktos coś podrzuci.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj