Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jaro

Przyspieszenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jaro    163

Witam-mam pewne pytanie zainspirowane wydarzeniem sprzed roku.Otóż jechałem sobie spokojnie JD z kawałkiem przyczepki-przez pewne miasteczko,było cholernie ślisko no i oczywiście z tyłu jakiś kolo samochodem na warszawskich blachach (dlaczego warszawiacy są tacy pieprznięci ?) próbował mnie wyprzedzić-oczywiście-dwie ciągłe linie,za chwilę przejście dla pieszych,bardzo ostry zakręt zza którego co sekundę wypada TIR,kolo oczywiście nawet się nie pofatygował żeby kierunkowskaz włączyć-na kmiota jakiegoś ?:D-normalnie jeżdżę jak ciapa :)-ktoś tu na AF może potwierdzić -no ale wtedy zawrzała we mnie krew przodków spod Grunwaldu i Racławic (oczywiście tych z naszej strony :) )-pedał w podłogę,dwa półbiegi do góry...i aż sam się zdziwiłem jak ciągnik potrafi przyspieszać-kolo osłupiał i kilometr się jeszcze za mną ciągnął zanim wyprzedził :).

No a teraz pytanie-ile potrzeba Waszym ciągnikom aby rozpędzić się do max.prędkości-mierzył może ktoś,czy są jakieś modele "wyścigowe" :).

PS.Będę złośliwy -temat polecam szczególnie co młodszym użytkownikom AF :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Moja c360 tak gdzieś ze 300 m, ale coraz wolniejsza bo stara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kubi    0

Ja mogę powiedzieć tylko tyle,co pewnie każdy wie że ciągniki z bezstopniówką mają chyba najlepsze przyśpieszenie.Miałem okazje siedzieć w 926vario podczas transportu lucerny-nic sobie nie robił-a przyśpieszenie porównywalne do mojego skutera :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DJBOMBA12    10
Mi żeby rozpędzić się 4514 wystarczy 70-100m.

umnie NH tak samo nawet troche krócej zależ jak czasami sie spieszymy to mu buta a jak nie to go powoli rozpędzamy (bo poco szaleć)

Edytowano przez Balzak
Ortografia+literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko temat można by zmienić na "Przyspieszenie a nauczanie kultury jazdy po drogach publicznych przy użyciu ciężkiego sprzętu rolniczego"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10

Przyznam ze czas do max. predkosci ciagnika nigdy nie mierzylem :) Ale powiem Ci ze nie tylko warszawiacy tak jezdza jak podales....u mnie we wsi ludzie sie zawsze mnie czepiaja,moze faktycznie troche za szybko jezdze,ale juz tak mam :D Ja kiedys wyprzedzalem w nocy na trasie ciezarowki marginesem :angry: Czasem jak pomysle co robilem to...."WALE SIE PO łBIE" bo inaczej sie nie da.... Nawet to ze mialem kiedys wypadek i ledwo wyszedlem z tego nic mnie nie nauczylo...moze dlatego ze to nie ja prowadzilem i uwazam ze mnie nie moze sie to przydazyc co jest kompletną glupota :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

ja jeszcze MF nie mierzyłem ale teraz napewno to zrobię jak tylko będe miał okazję :)

 

mogę się przyznać, że raz MF udało mi się wyprzedzić Malucha, a w nim dwie młode panie (nie wiem dlaczego pasażerka cały czas miała głowę zwróconą w boczną szybę :)

a drugi raz przeżyłem chyba najdłuższe wyprzedzanie w życiu.jechałem MF z przyczepą ok 7t ladunku.ruch dość spory (na wylocie z miasta) za mną TIR (stary Jelcz i pewnie ze 30 ton na naczepie), a za nim końca nie widać...gdy zrobił się dobry moment na wyprzedzanie kierowca TIR'a włączył kierunek i zaczął manewr.oczywiście chmura dymu za nim :) gdy jego kabina była już przed moim obciążnikiem coś mnie ruszyło i wdusiłem gaz na max i bieg wyżej...po chwili zobaczyłem w bocznej szybie Jelcza minę kierowcy ( wyglądała jak połączenie dwóch emotek :rolleyes: :) ) i dałem spokój... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5
Ja mogę powiedzieć tylko tyle,co pewnie każdy wie że ciągniki z bezstopniówką mają chyba najlepsze przyśpieszenie.Miałem okazje siedzieć w 926vario podczas transportu lucerny-nic sobie nie robił-a przyśpieszenie porównywalne do mojego skutera :)

 

Zależy jaki skuter bo ja miałem takiego ze na starcie go c-360 spokojnie brała :):) Ale jak już się rozpędził to żaden fastrac nie był mu straszny :) :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0
Zależy jaki skuter bo ja miałem takiego ze na starcie go c-360 spokojnie brała :):) Ale jak już się rozpędził to żaden fastrac nie był mu straszny :) :rolleyes:

hehe raczej taki normalny skuter,co w miarę kopa ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bamboocha    7
a drugi raz przeżyłem chyba najdłuższe wyprzedzanie w życiu.jechałem MF z przyczepą ok 7t ladunku.ruch dość spory (na wylocie z miasta) za mną TIR (stary Jelcz i pewnie ze 30 ton na naczepie), a za nim końca nie widać...gdy zrobił się dobry moment na wyprzedzanie kierowca TIR'a włączył kierunek i zaczął manewr.oczywiście chmura dymu za nim :) gdy jego kabina była już przed moim obciążnikiem coś mnie ruszyło i wdusiłem gaz na max i bieg wyżej...po chwili zobaczyłem w bocznej szybie Jelcza minę kierowcy ( wyglądała jak połączenie dwóch emotek :rolleyes: :) ) i dałem spokój... :)

 

z tego co mówisz to zrobiłeś podobnie jak mój znajomy.Jechał fendtm(95KM) ze żwirem (około 10 t) i kamazem chciał go wyprzedzic ale nie bardzo mógł bo ten buta i 45 (fendt)leci :) no i niestety musiał się poddawać tym kamazem gdy jechał za ciągnikiem to znajomy się pokojowo zachowywał jechał wolniej a gdy ten chciał go wyprzedzic to wtedy ten swoje i tak 3 razy go chciał wyprzedzić no ale wrescie za tym 3 razem mu się udało.(ale wkurzony był nieźle) hehe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Przyspieszenie w Zetorze i JD zmierze w najblizszym czasie bo jak dotąd nie przyszło mi to do głowy :rolleyes: ja osobiście mam na swoim koncie :Zetorem wyprzedzenie malucha , skutera , ciągniki sąsiadów ,a JD poloneza (o ile dobrze pamietam byl to caro ) i także ciągniki sąsiadow hehe .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

"a JD poloneza (o ile dobrze pamietam byl to caro )"-o ile dobrze pamiętasz ?-wyprzedzałeś go metodą "przez dach"-i tylko wspomnienie zostało ?:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Było to kilka miesięcy temu i nie pamiętam dokładnie czy Caro czy Caro plus ,ale wydaje mi sie ,że jednak starsza wersja czyli Caro . Hehe gdybym wyprzedzał przez dach to z pewnością przyjrzałbym mu się dokładniej :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Hehe spoko :rolleyes: trzeba tylko chłopaków ustawić i gdzies na mało ruchliwej dobrej drodze wyznaczyć 1/4 mili hehe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to zapraszam do mnie, mam do dyspozycji az 8km prostej i rownej jak stol drogi krajowej Nr.8 :rolleyes: :)

 

Na ktorej nie ma prawie wcale ruchu i Policja nigdzie nie stoi;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

w którą stronę nie wyjadę z podwórka to zawsze zawsze mam z górki, więc wynik będzie oszukany...

 

a na płaskim to Massey szedł równo ze skuterem Keeway i dopiero przy mojej max prędkości koleś mnie wyprzedził...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

Mój tata często jeździ JD do Bydgoszczy z przyczepami i mówi, że ludzie wymuszają pierszeństwo bo myślą "ciągnik to się wolno rozpędza". Niestety tak nie jest Skrzynia power quad D1, D2, D3, D4 i 4 :rolleyes: 0 a nawet ponad km/h. Turbo też swoje robi. Cieszę się, że jest te 700kg obciążników na przodzie, bo jak coś to się mi lakier nie porysuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DjKrak    0

Ja dzis mierzylem przyspieszenie w Zetorze 5320.

5 bieg od zera do 30~33km/h 6,15 sek.

Przy ruszaniu z 4 do 30km/h rozpedzilem sie w 5,56 sek. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gedii    1

czy ktoś zdejmowałelektroniczną blogade prędkości w jd 6620prmium??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez patryk165
      Słyszeliście możne że ktoś komuś wsypał cukier do baku w traktorze lub maszynie napędzanej na ropę. Słyszałem ze traktory stawały, a ciekawi mnie jak było naprawdę?  
    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez michal_xs
      Witam chciałbym dowiedziec sie cos wiecej o użytkowaniu traktora z DPF. Planuje zakup jd z filtrem dpf. Pracował by on głównie z turem . Przez okres zimowy co 3 dzień po ok 30min. Jak bd wyglądać to cale wypalanie itp? Czy bedzie to uciążliwe? Moze ktos taki traktor uzytkuje i opiszę jak sie ma sprawa?
    • Przez endrju00711
      Stworzyłem ten temat, ponieważ coraz więcej na rynku pojawia się tzw. okazji, i ludzie mają zabujcze pomysły jak wyłudzić od człowieka pieniądze. Oraz jak można się przed nimi przestrzec.
       
      To może ja zaczne, dziś wróciłem z wycieczki kraioznawczej, ponieważ tak to nazwaliśmy. Od jakiegoś czasu szukałem ciągnika, RENAULT cztero cylindrowego, jak się trafi to tur nie zawadzi, ale do rzeczy. Znalaeźliśmy oferte tzw. suuuuper okacje RENAULT 75-14 z ładowaczem czołowym, krokodyl, łyżka, trzy miesiące gwarancji (co było dla mnie podejrzane od razu ), transport gratis. I takie tam szmery bajery
      Dokładnie to ta oferta :
      http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B99711
       
      Niezła co nie ?? PRZESTRZEGAM TO OSZUST !!! najlepsze jest to że gość robi tak co miesiąć, dowiedziałem się to w sklepie, bo szukałem adresu, ale oczewiście on nie istniał. Pytam się czy jest taki gośc co ciągniki sprzedaje ?? Mówią cytuje ,, Nie, ile pan stracił, pewno po John Deera pan przyjechał HEH ?? " Mój ojciec mówi, nie po Renault , ,, O to nowość, ale nie jest pan pierwszy, bo już siedmiu u nas było HEH "
       
      Całą spawe zgłosiliśmy na komendzie, jednego gością nie dość, że jechał 700 km w jedną strone, bo JD 6100 był w równie promocyjnej cenie, bo za 44 tyś
       
      Najlepsze jest to że w środe miałem dojechać do niego na trasie i niby podpisać deklaracje, że taki i taki ciągnik odbiore, gość wyłączył telefon i udał głupka, później miał wymówke że mu się rozładował, że mamy wpłacić na konto zaliczke, że to na 100% ciągnik będzie nasz, ojciec mówi że inaczej jak do ręki kasy nie dostanie, to mówi że mamy przyjechać w piątek o piętnastej to zaraz całą kase mu damy i z ciągnikiem pojedziemy do chaty, no to pojechaliśmy, a tam niespodzianka Nie powiem troche ładnie mówiąc źli byliśmy ale nam przeszło na szczęście
       
      Temacik ma być ku waszej przestrodze, i prosze o zamieszczanie linków, lub podawanie numerów istnych oszustów, lub ciągników z nieznanego źródła, może ona baaardzo pomuc innym, bo po co tracić kase, czas i nerwy
       
      I jedna sentencja : NIGDY NIE WPŁACAJ KASY NA KONTO BEZ OGLĄDANIA CIAGNIKA I POTWIERDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
       
      Aha, zapomniał bym, mieli oni podrobiony dowód osobisty i założone konto w banku w Poznaniu, niech ten złodziej wie, że korzystając z komórki można go namierzyć co do 10 metrów, i policja ostro nad tym pracuje, ale na razie nie włącza numeru, i raczej był sprytniejszy i wyrzucił karte do śmieci, ale i tak mogą określić z kąd były wykonywane połączenia ( To dla złodzieja )
    • Przez tommy66692
      Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych podajemy w tym temacie. Przed pytaniem postawionym w tym temacie polecam poprzeglądać te tematy;
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t2826.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t9098.html
×