Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeczytałem ten post i moja uwaga co do remontu mf nie wciskajcie tulei bo one i tak się deformują takim samym kosztem można zrobić lepiej kupując surowe tuleje tzn. nie obrobione i dać do zakładu tam wcisną obrobią dopasują idealnie do tłoków. Pisze to bo u nas mf robił mechanik wziął 2000 rok czasu i gorzej jak przed remontem drugi remont przeprowadziliśmy sami według tej metody ponad 7 lat temu traktor do tej pory żyleta. Najlepszym dowodem jest to że wszystkie mf wkoło robi mój brat tym sposobem i każdy jest zadowolony. Kwestia symeringów wiem że polskie są tanie ja miałem dwa na wale przy kole pasowym i ciekły jeden angielski oryginał 27 zł w czasie tego remontu zmieniony do tej pory sucho. Jeśli chodzi o pompy paliwa nie znalazłem jeszcze sposobu ani fachowca który by zrobił dobrze. Pozdrawiam

Opublikowano

Na uszczelniaczach nie warto oszczędzać, kiepskie szybko twardnieją i puszczają olej, niszczą powierzchnie osi/wału wycierając rowek. Dodatkowo koszt zwykle jest niewspółmiernie mały do wielkości rozbebeszania ciągnika :)

Opublikowano

Przeczytałem ten post i moja uwaga co do remontu mf nie wciskajcie tulei bo one i tak się deformują takim samym kosztem można zrobić lepiej kupując surowe tuleje tzn. nie obrobione i dać do zakładu tam wcisną obrobią dopasują idealnie do tłoków. Pisze to bo u nas mf robił mechanik wziął 2000 rok czasu i gorzej jak przed remontem drugi remont przeprowadziliśmy sami według tej metody ponad 7 lat temu traktor do tej pory żyleta. Najlepszym dowodem jest to że wszystkie mf wkoło robi mój brat tym sposobem i każdy jest zadowolony. Kwestia symeringów wiem że polskie są tanie ja miałem dwa na wale przy kole pasowym i ciekły jeden angielski oryginał 27 zł w czasie tego remontu zmieniony do tej pory sucho. Jeśli chodzi o pompy paliwa nie znalazłem jeszcze sposobu ani fachowca który by zrobił dobrze. Pozdrawiam

Zgodze sie z toba co do simeringow ale co do tuleito ja juz niejeden ciagnik robilem i chodza cacy po pare lat nawet c3603p a silniki sa w nich bardziej wysilone tylko musisz kupic tuleje nie za 80zl tylko orginal za 280zl to wtedy bedzie chodzil nastepna sprawa co robie to odlaczam kompresor jezeli jest niepoczebny bo on najczesciej pobiera olej robie specjalne sprzeglo zeby mozna bylo w kazdej chwili wlaczyc a co do pomp to tez mam dobrego kolege co to robi a pozatym to zakladam jeszcze jeden filtr paliwa i pompy robia po 7000 do 8000 godzin

Opublikowano

Pozwolę sobie odświeżyć temat, ponieważ po 120 motogodzinach po kapitalnym remoncie zaczęło mi coś stukać w silniku i do tego nie równa praca i podejrzewam luz na korbowodzie. Co polecacie w związku z tym czy zregenerować tylko jeden korbowód czy może wszystkie i czy zmieniać tłoki czy nie. Mechanik potwierdził moje przypuszczenia odnośnie korbowodu tylko nie wiadomo czy wybił się tłok czy korbowód, na wale jest w porządku bo trzema ciśnienie. co na ten temat myślicie?

Opublikowano

Podpowiedzcie zrobilem remont 3p tloki, tuleje, nowa glowica, pompa oleju, szlif walu I, nowy wałek rozrzadu i po sezonie swieci sie kontrolka oleju. Dlaczego??

Opublikowano

Mógł się przekręcić na panewce. Mam jeszcze jedno pytanie czy po przegrzaniu silnika wał korbowy mógł się lekko "wypaczyć", bo coś mi koło zamachowe lekko wibruje i przez to ciężko wchodzą biegi bo połapuje tarcze.

Opublikowano

Głowicę należy zawsze planować przy wymianie jej uszczelki, tak mówił mój zaufany mechanik. :)

Ile kosztuje planowanie głowicy? na razie poskładam to bez planowania, czy może dokręcić głowicę jeszcze raz po rozgrzaniu silnika?

Opublikowano

Witam.ja mam MF 235 orginal i chce dokupic orginalna pompe paliwowa i niemoge nigdzie takiej znalezc poniewarz jest ona przykrtecana na 2 srobki a nie na 3 tak jak to jest w 255,3512

Opublikowano

hej! Powiedzcie bo nie pamiętam czy żeby wymienić przednią pokrywę rozrządu tą pod kołami rozrządu trzeba wyciągać motor? chciałbym zdemontować tylko przodek ale nie wiem jak tam z uszczelnieniem miski oleju będzie bo ta pokrywa na półksiężycu uszczelnia się z miską? Tak że jak ktoś by wiedział niech poddpowie dzieki!!

Opublikowano

no tak ale mnie chodzi o tą pokrywe jeszcze dalej dokręcaną do bloku. Tą pod kołami rozrządu. Tam poszedł brok i przezarło obudowe i idzie do oleju

A ty mówisz o pokrywie zew, tam tez lubi przeciekać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez tiger2911
      Pod koniec roku pojawił się problem wymieniłem tłumik i kolanko z układu wydechowego po zamontowaniu i odpaleniu po dwóch dniach od montażu, podczas pracy pojawia się woda przy połączeniu układu wydechowego. To jeden z problemów bo drugi to ciągnik raz pali jednego dnia a drugiego nie chce odpalić aż gasnie podświetlenie tablicy  akumulator naładowany na maksa 
      Proszę o podpowiedź co mu dolega 
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v