Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałem sie dowiedzieć z jakimi obrotami silnika pracuja wasze john deere chodzi mi głównie o sliniki szejścio cylindrowe ale każdy może sie wypowiedzieć moze znajdzie sie jeszcze ktos komu bedzie to potrzebne , bo mam wrażenie ze moja 970-tka ma ustawione za wysokie obroty ale to tylko moje odczucie dlatego chciałem zapytać czy ma ktos w seri 9xx podłaczony obrotomierz silnika i jak jest to zrobione . Pozdrawiam

Opublikowano

Będzie problem, bo 970tka ma w std. tylko licznik mth. Można zasugerować się obrotomierzem młocarni, ale tylko zasugerować w stronę za niskich obrotów silnika, wtedy młocarnia nie będzie miała odpowiednich obrotów wykręcona nawet na maksa (tak na chłopski rozum). Do precyzyjnego określenia trzeba będzie podpiąć obrotomierz.

Opublikowano

coolman111 tylko gdzie w naszych silnikach mozna sie podpiąć z tym obrotomierzem . myslałem o założeniu alternatora od starej astry bo do nich sie podczepiało elektryczny obrotomierz. a z tą młócarnia to tak jak mówisz można by sie zasugeroawć ale w zeszłym roku zrobiłem sobie test żeby zobaczyć ile wyciągnie i bez problemu doszło do 1500 obrotów wyżej nie kreciłem bo strach a miał jeszcze zapas (normalnie kosze miedzy 950-1100). Co prawda juz dwa sezony tak przejechał i nic sie nie stało także nie wiem czy to moje złe wrażenie czy tak musi być .

Opublikowano (edytowane)

WITAM MAM KOMBAJN JD 970 JUŻ 8 LAT HEDER 440 KOSZĘ W SEZONIE OKOŁO 150ha.JAK SIĘ ZADBA I WZSYSTKIEGO DOPIULNUJE TO SUPER SPRZĘT.INNI PISZĄ ŻE INNE KOMBAJNY LEPSZE,TYLKO ZALEŻY ILE NIMI KOSZĄ.A WIADOMO NIEMA KOMBAJNÓW KTÓRE SIĘ NIE PSUJĄ ,A ŻE NIE SĄ TO KOMBAJNY NOWE TO WIADOMO ŻE TRZEBA CZASAMI TO IOWO WYMIENIĆ.ALE TO NARUMALNE.POLECAM NIE ZAMIENIŁBYM GO NA 3 BIZONY.POZDRAWIAM CO DO NAPRAW MOGĘ TO I OWO PODPOWIEDZIEĆ BO SPORO JAK GO KUPIŁEM TO SIĘ PRZY NIM NAPRACOWAŁEM.POZDRAWIAM.

 

Witam! Posiadam JD 970 mam problem ponieważ nie wiem jaki olej idzie do wspomagania hydrauliki może ktoś wie proszę napisać coś słyszałem o Boxol ale nie wiem? Pozdrawiam

DO HYDRTAULIKI IDZIE HIPOL ATF CZERWONY

 

panowie poszukuje zamiennika do kombajny JD mianowicie wałek napędu skrzyni biegów możne macie jakieś miejsca z takimi rzeczami

z góry dziekuje

ROGIENICE WYPYCHY KOŁO ŁOMŻY.TAM KUPUJĘ DO MOJEGO JD 970.MAJĄ TAM NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI

 

Witam! Posiadam JD 970 mam problem ponieważ nie wiem jaki olej idzie do wspomagania hydrauliki może ktoś wie proszę napisać coś słyszałem o Boxol ale nie wiem? Pozdrawiam

OLEJ NA 100% HIPOL ATF 2 CZERWONY

 

Witam mam JD970 już jakieś 7 lat fajny sprzęt bardzo mało awaryjny kosi co roku ok 120 /150 ha.Ciągnik też JD 7600 mam go 5lat też super sprzęt.potrzebuje pomocy z kombajnem czy ktoś wie ile ma być oleju i czym są pompowane siłowniki podnoszące cheder.wymieniam w nich uszczelniacze trochę zaczęły cieknąć.Z góry dziękuję i czekam na podpowiedzi.POZDRAWIAM.

 

 

Jak to hydrostat to taki jak w ciągniku hydrostacie który mam TITAN HYDRAMOT 10/30,10/40 lub MOBIL FLUID 10/30,10/40

TAK DZIĘKI TITAN HYDRAMOT FUSZA LUB MOBIL FLUID MOBILA TAŃSZY

 

Nie używaj Caps Locka !!!

Edytowane przez murtek3
Opublikowano

Siemka dawno temat nie otwierany to trza by cos napisać, nie orientuje sie ktos z posiadaczy 970-tek gdzie moze stoi taki kombajn na cześci potrzebowałbym kupić cały podsiewacz z sitami i podłogą bo mój sie juz troszke zaczoł sypac w ostatnim sezonie a kombajnik garażowany w stodole takze mozna by se pomału zima przy nim grzebac

Opublikowano

Zależy jak daleko chcesz jechać po te części. Raz jak miałem awarię mojego 970 (kupiłem tam półoś wychodzącą z skrzyni i idącą do zwolnicy, awaria- wytarte frezy na ośce) to kupowałem używane części w tej firmie www.rolcel.pl . Można zadzwonić i spytać się czy mają coś na stanie.

Pozdrawiam.

Opublikowano

witam Panowie jak tam przygotowuje juz ktos maszynke na nadchodzacy sezon ja powiem szczerze że pomału sie przymierzam bo jest troche do zrobienia . pompa hydrauliki do wymiany bo juz umarła, peknieta kosa troche elektryki do poprawienia i najwazniejsze sito górne do zrobienia lub wymiany , nie wie ktos gdzie takie sita regeneruja lub moze ma ktoś dobra używke na sprzedaż . A jak tam wasze jaski co musicie zrobić przed sezonem ??

Opublikowano

panowie gdzie jest czujnik temp wody w 975 ?

 

a i jeszcze mam pytanko ile mm macie na wlocie klepiska i na wylocie tak mniej wiecej bo cepy zmieniałem i troche sie poprzestawiało a kombajn 1 sezon u mnie ;/ ?

Dziekiuje i pozdrawiam ;)

Opublikowano

Witam panowie Jak tam wasze przygotowania maszyn do sezonu 2013 u mnie prace zbliżaja sie ku koncowi została jeszcze tylko jedna rzecz do poprawienia a mianowicie obroty silnika podczas pracy i zwracam sie tu z proźba do posiadaczy kombajnów serii 9xx i 1xxx posiadajacych silniki 6 cylindrowe czy może orientuje sie ktos z jakimi obrotami powinny nasze kombajny pracować bo wydaje mi sie ze moja 970- ma za duze obroty mówi mi to co drugi kombajnista który go słyszy a i ja stwierdzam ze na słuch to ma dosć wysokie pozatym odkad go kupiłem miał tendencje do grzania sie dodam tylko ze nigdy go nie przegrzałem ale uwazac trzeba było bardzo na temperature dopiero w zeszłym sezonie po zamontowaniu dodatkowej chłodnicy problem zniknoł poza tym ma jeszcze dziwna tendencje do zrywania śrób oraz uchwytów na sitach nie jest to czeste bo zdarza sie to raz na 30-40 hektarów ale jest i odnosze wrażenie ze jest to spowodowane własnie zbyt wysoka praca silnika co przenosi sie na szybsza prace podzespołow grzanie sie silnika i zrywanie sit.Zamówiłem juz laserowy tahometr do sprawdzenia jakie rzeczywiscie ma obroty ale potrzebuje jakis odnosnik jakie powinny byc prawidłowe dlatego prosze o pomoc. Prosze o forumowiczów i moderatora o wyrozumiałośc ponieważ zamieszcze ten post w innych tematach zwiazanych z seria 9xxi 1xxx . Pozdrawiam

Opublikowano

Z tymi obrotami silnika jest problem, bo nie ma oryginalnie obrotomierza. W moim przypadku sugeruje się obrotomierzem młockarni, tzn. ustawiam na maks obroty. W zeszłym sezonie jak pamiętam to kręciła mi bez obciążenia tak trochę ponad 1100 obr/min (jak wjechałem w pszenicę to na 1000 się utrzymywała, wtedy wiadomo obniżyłem do 900). Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale nic złego z kombajnem się nie dzieje. U mnie w takim przypadku nie mam problemów z grzaniem się oraz sita też są całe- jedynie co to grzebienie trochę musiałem migomatem pospawać, ale to inny temat. Zobacz co pokazuje u Ciebie obrotomierz młockarni.

Opublikowano

Witam z tymi obrotami serii 900 i 1000 to jest nielada problem nikt nie wiem jakie faktycznie powinny być ja zmiezyłem je takim laserowym czujnikiem zakupionym na allegro bo orginalnie 970 nie ma obrotomierza silnika obroty maksymalne pokazał mi 2860 obrotów obrotomierz sprawdzony u kolegi na obrotach tokarki mierzy idealnie. w mojej okolicy jest spółka która ma dwa john deery 2064 i 2264 i stwierdziłem ze pojade do nich po rade jak operatorom kombajnów powiedziałem ile mam obrotów to wnet zasłabli ;-) pytali sie czy silnik mi korbowodu w bloku nie wytknoł . Oni maja ustawione pomiedzy 2100-2200 i stwierdzili ze inaczej byc nie może kilka lat temu robili jednemu pompe paliwa i pompiarz im ustawił na 2300 to juz im sita urywał. Ja w tej chwili skreciłem mojego na 2350 i czekam na sezon zeby zobaczyc czy bedzie ok.

Opublikowano

Witam.mam problem z 975.otóż przy cofaniu dzwigni gazu z pełnych obrotów na niskie silnik gaśnie, lub też prawie zgaśnie ale uda mu zię wrócić do wolnych obrotów.myślałem że wolne obroty są za niskie,podkręcłem i wraz to samo.prawie zgasł ale wrócił do tych "podkręconych niskich obrotów".czy ktoś wie co jest tego przyczyną?

Opublikowano

Witam z tymi obrotami serii 900 i 1000 to jest nielada problem nikt nie wiem jakie faktycznie powinny być ja zmiezyłem je takim laserowym czujnikiem zakupionym na allegro bo orginalnie 970 nie ma obrotomierza silnika obroty maksymalne pokazał mi 2860 obrotów obrotomierz sprawdzony u kolegi na obrotach tokarki mierzy idealnie. w mojej okolicy jest spółka która ma dwa john deery 2064 i 2264 i stwierdziłem ze pojade do nich po rade jak operatorom kombajnów powiedziałem ile mam obrotów to wnet zasłabli ;-) pytali sie czy silnik mi korbowodu w bloku nie wytknoł . Oni maja ustawione pomiedzy 2100-2200 i stwierdzili ze inaczej byc nie może kilka lat temu robili jednemu pompe paliwa i pompiarz im ustawił na 2300 to juz im sita urywał. Ja w tej chwili skreciłem mojego na 2350 i czekam na sezon zeby zobaczyc czy bedzie ok.

 

Witam, Czy pomogło to ustawienie na 2350 obr.? Mam 1065 i ma taki sam problem że urywa uchwyty u sit a do tego dochodzi strasznie szybkie zużycie gum które trzymają te sita a zwłaszcza to duże. Sprawdzać też te obroty czy to może coś innego ?

Opublikowano

Witam po skoszeniu 2 hektarów zwiekszyłem mu obrotu do 2450 ponieważ zostawiał duzą ilośc materiału na sitach ( nie dotrzasał) teraz po połozeniu 25 h stwierdzam ze obnizenie obrotów było konieczne sita nie wykazują żużyia ani nie łapia luzów cały kombajn [pracuje łagodniej i płynniej zużycie paliwa zmniejszyło sie z 16 na 13 litrów na godzine i ma mniejsza tendencje do nabijania temperatóry silnika .

Opublikowano

Witam kolegów , musze skalibrować swoje klepisko wzgledem młocarni chodzi mi o szczeline, mogłby ktoś przy odrobinie wolnego czasu zmierzyć szczeline na wyjsciu i wejściu mlocarni kiedy wajcha od regulacji jest maksymalnie uniesiona i maksymalnie opuszczona. bylbym bardzo wdzięczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v