coolman111

John Deere 970

Polecane posty

coolman111    56

Siemka :). Ja mam model 970, heder 3,60. To był pierwszy jego sezon u mnie. Wiadomo, trzeba wyczuć maszyne i wogole :). Co od awarii jakie miałem, to strzelił pasek od szrpacza słomy i dwa razy musiałem spawać targaniec kosy. Więcej awarii w czasie żniw nie miałem :). Przed żniwami powymieniałem w nim troche łożysk, przesmarowałem, nalałem paliwa i jazda w pole :). Ogólnie to dobra maszyna, ale zobacze jak będzie się sprawował w kolijnych sezonach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Witam mam też 970 już 9 lat jestem bardzo zadowolony , i troche go już spolszczyłem (warjator ,bagnety,filtr powietrza ,tłumik ,filtr paliwa ,łożyska w targańcu ,główka kosy .) ::)[/i]


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

S-Piotr    58

Pilnie potrzebuje katalogu części do hedera w JD 970 lub tylko numerów części .


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Uuu... tu będzie roblem :/. A po Ci katalog potrzebny? Pewnie szukasz czegoś do hedera na szrocie. Kilka razy jak kupowałem łożyska to odwiedziłem Chemirol. Tam maja na kompie cały katalog, ale nie chcą udostępnic :wacko:. Jak już to powiedzieli, że mogą nagrać na płytkę, ale za opłatą. A wołali coś ok. 1000zł :P :P :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Mam do wymiany koło łańcuchowe ślimaka i jego napęd to ta zębatka na wykorbieniu .U dilera koło 1046zł ta zębatka napędowa 1250zł.A w targańcu kosy mam już roztoczone na polskie wymiary łożysk. :wacko:


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Właśnie dokonałem kolejnych z polszczeń w moim 970.A kasy zaoszczędziłem !!!!.Ten element miał zjechane zęby bo był z żeliwa 378db2c0ea955e90m.jpg

ten był też zjechany7ce9df7db5dc6d56m.jpg

to koło łańcuchowe było już jajowate4bdd9fd97d5b9ac8m.jpg

tak to wygląda po złożeniu .3bf64e8287c16b82m.jpg


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Remonty zakończone czekam na pogodę i kosze pszenice,a jak wasze JD ????


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

ja miałem ten sam problem co ty s-piotr ale tej dużej zębatki nie wymieniałem bo jeszcze któryś tam sezon pociągnie.tą z mimośrodem kupiłem nową za 168zL aha zamówiłem jeszcze ten napinacz ale mi krdtyn z serwisu przysyła drugi miesiąć;/.....poza tym mój jasiek też jest gotów oleje pozmieniałem filtry też teraz tylko czekać az się łany zezłocą :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
axel    0

ja mam john deere jestem niezadowolony i mam claas jest najlepszy popsuł mi się raz!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1
ja mam john deere jestem niezadowolony i mam claas jest najlepszy popsuł mi się raz!!!

dlaczego?????? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Remont zacząłem od zagotowania w oleju panewek i zauważyłem rozwalone łożysko na wale wykorbionym wytrząsacza i od razu wymieniam wszystkie cztery.Dostęp do tego łożyska wymaga rozebrania elewatorów a tutaj w napędzie wentylatora do wymiany dwa łożyska.Wymieniam tez bo jest dostęp łożyska na wałku napędu korbowodów sit i drugie do wymiany koła napędu elewatorów z łańcuchem , i łożysko na ślimaku kłosowym wymieniłem też na śeczkarni. kombajn mam już 10lat to największy remont . A przy okazji wymieniam pasek od wentylatora i łańcuchpochyły . :(


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

ja kiedyś ( 3 lata temu) posiadałem jd 940 i też byłem z niego bardzo zodowolony! To są nie zawodne i solidnie wykonane maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1
Remont zacząłem od zagotowania w oleju panewek i zauważyłem rozwalone łożysko na wale wykorbionym wytrząsacza i od razu wymieniam wszystkie cztery.Dostęp do tego łożyska wymaga rozebrania elewatorów a tutaj w napędzie wentylatora do wymiany dwa łożyska.Wymieniam tez bo jest dostęp łożyska na wałku napędu korbowodów sit i drugie do wymiany koła napędu elewatorów z łańcuchem , i łożysko na ślimaku kłosowym wymieniłem też na śeczkarni. kombajn mam już 10lat to największy remont . A przy okazji wymieniam pasek od wentylatora i łańcuchpochyły . :(

kurde dobry z ciebie mechanik mam nadzieje że poskładałeś wszystko tak jako byc powinno.......ja dopiero poznaję mechanike mojego jaska.. aha po co gotowałeś te panewki w oleju????? jakim przepalonym ????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58
kurde dobry z ciebie mechanik mam nadzieje że poskładałeś wszystko tak jako byc powinno.......ja dopiero poznaję mechanike mojego jaska.. aha po co gotowałeś te panewki w oleju????? jakim przepalonym ????????

Suche panewki mogą popękać nasiąknięte olejem są samo smarujące.Robię tak zawsze przed sezonem. :(:)


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
axel    0

ja jestem niezadowolony bo 2 lata temu dobrze siekł ale traz fatalnie na pole spowrotem wywala mi kłosy zboża a nie jest zepsuty a claas mam już 4 lata i siecze idealnie a popsuł mi się raz!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58
ja jestem niezadowolony bo 2 lata temu dobrze siekł ale traz fatalnie na pole spowrotem wywala mi kłosy zboża a nie jest zepsuty a claas mam już 4 lata i siecze idealnie a popsuł mi się raz!!!

Sam kosisz ??? masz praktykę w ustawianiu obrotów bębna ,szczeliny na klepisku ,sit ,wiatru i klap ustawienia wiatru na sita a może już cepy są wytarte to trzeba wiedzieć aby kombajn nie robił strat i niema to znaczenia czy to JD , CLASS, BIZON . :(:)


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
axel    0

cepy są troche wytarte ale powinny chodzić !!! a zresztą wporzątku :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

No, mój 970 jest już gotowy do wjechania w rzepak :). Czekam tylko na pogode. Po poprzednim sezonie wymieniłem tylko jedno łożysko (na żmijce co podaje ziarno z podajnika do zbiornika). Udało mi się dopasować polskie od bizona za niecałe 30 zł :). A orginalne kosztuje 120 zł :(. Mam nadzieje, że nie będzie awarii podczas pracy.

 

Pozdro dla wszyskich posiadaczy kombajnów JD :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzio16    0

Ja posiadam JD 1065. Moze ktoś na pisze jak ustawic jaśka do poszczególnego zboża. W sumie seria 10 i 9 sa bardzo podobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Swoim Johnem bede młócił dopiero 2 sezon więc sam za dużo nie wiem. Tego chyba trzeba nauczyć się samemu z obserwacji ile i co (jakiej jakości i czystkości) leci Ci do zbiornika :). Właśnie tak eksperymentowałem w pierwszyms sezonie :(. Najlepsza akcja była z jęczmieniem jak miałem zbiornik pełen wąsów z ziarnem. Był nawet problem z wysypem tego na przyczepe, tak te ościory sięstawawiały :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Jak sprawują się wasze JD?? ile hektarów wykosiły?? ile jeszcze przed nimi??


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez karol2306
      Cześć
      Mam wyciek oleju z przekładni przystawki silnika spod nakrętki na (wałku nr 17) zaznaczonej. Zapewne na 99% puszcza oring nr 16.
      Rozbierał to ktoś?? Da rade wałek delikatnie wysunąć i wymienić oring?? Nie wypadną łożyska i tryb nr 20 po wysunięciu????
      Czy w ogóle na rade to wysunąć??
       



    • Przez karol2306
      Cześć
      Musze wymienić łożysko w kole pasowym od wiatraka chłodnicy. Zdemontowałem podstawę i kołem lecz za chiny nie chce zejść koło. Rozbierał to ktoś??? Jak to rozebrać?
      Nie chce na siłę tłuc młotkiem żeby nie uszkodzić. Pozdro


    • Przez wysos
      kombajn nie reaguje na przycisk zmniejszenia szczeliny, zwiększać zwiększa a zmniejszyć nie da rady. Gdzie szukać przyczyny, od czego zacząć?
    • Przez Kazan
      Witam. Jakiś czas temu kupiłem kombajn zbożowy John Deere 630. Po wstępnej obserwacji prawdopodobnie silnik bierze olej i ciężko odpala. Jest to silnik rzędowy 6-tka z rotacyjną pompą wtryskową bez turba, prawdopodobnie około 100KM. Chciałbym go,, pomierzyć,,lecz nigdzie nie mogę znaleźć parametrów technicznych tego silnika. Na tabliczce ma typ M63ZC i seria 058457 CD John Deere produkcji francuskiej, dołączam zdjęcie.
      Problem w tym że w JD nie mają takiego silnika, także i Perkins mówi że nie ich produkcji. Proszę o pomoc jeśli ktoś posiada takowe dane lub konkretną wiedzę.

    • Przez Kazan
      Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nabyłem niedawno kombajn JD 630  z 6 cylindrowym silnikiem bez turba z rotacyjną pompą wtryskową. Typ to M63ZC i seri 058457ZCD produkcji francuskiej. Problem w tym że prawdopodobnie pije olej. Chciałbym go pomierzyć lecz nigdzie nie mogę znaleźć parametrów tęgo silnika. Dzwoniłem w kilka miejsc i nic . Kombajn z 70 roku więc problem. Jeśli ktoś dysponuje parametrami takiego silnika lub konkretnymi wiadomościami to bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj