Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pytasz co robić, a kolega kulturalnie zapytał czego oczekujesz. Nie wiem w czym masz problem z jego pytaniem. Bo jest kilka możliwości: mogę np. przyjechać i Ci to zrobić, możesz podłączyć instalację tak jak ma być, możesz też wezwać kogoś do pomocy, możesz oddać instalację do sklepu bo stwierdziłeś, że nie działa itp. Poza tym schematy są na forum i nie tylko, więc zamiast pisać posty z pytaniami co robić, powinieneś najpierw zajrzeć do schematu. Rozumiem, że podłączenie kilku żarówek w 360 jest dla Ciebie szczytem możliwości, ale jednak jak ktoś zabiera się za instalacje elektryczne, to minimum wiedzy powinien posiadać.

Opublikowano (edytowane)

Gdzie tkwi błąd w Twojej instalacji, bo u mnie trzeba było zamienić na odwrót kable złączy 15 i 58.

Edytowane przez mikel667
Gość Profil usunięty
Opublikowano

A ja natomiat rozumiem że ty widzisz załamane kable przez ich izolacje, widzisz nie każdy się urodził tak wielkim geniuszem technicznym jak Ty, tak więc będę wiedział na przyszłość, że jak umiem liczyć to tylko na siebie.

Wielkie ukłony mój senseju i pozdrawiam.

Nie, nie widzę uszkodzonych przewodów przez izolację, bo nie muszę. Mam do tego przyrządy. I nie chodzi tu o żaden geniusz, tylko o wiedzę jak te przyrządy wykorzystać. Te czasy już się skończyły, w których wszytko się naprawiało drutem przy użyciu kombinerek. W instalacjach elektrycznych (i nie tylko) zasada jest jedna: skoro nie wiem, nie umiem, nie mam czym, to nie dotykam, tylko wzywam kogoś kto ma to wszystko.

Opublikowano

Tak w ogóle co do pytania @MafiiKotulin to jeśli ktokolwiek zabiera się za zakładanie instalacji łączonej to niech lepiej ją rozłoży na części pierwsze i podłącza wg właściwych schematów bo moja do C-330 była tak pop***na że nie szło się połapac co do czego i czy działa

Opublikowano

Witam

Miałem pogmatwaną instalacje ale ze schematem w końcu prawie doszedłem końca.

Mam tylko jeszcze takie oto problemy i bardzo was prosze o sugestie.

 

1. Gdy ustawie kluczyk w stacyjce w pozycje nr. 1 - wszystko jest w porzadku, oprócz tego, że zaświeca się NIEBIESKA kontrolka tzw. długich świateł, One się oczywiście wtedy nie świecą tylko postojowe.

2. Występuje też taka sytuacja, ze na pozycjach kluczyka nr. 2 i 3 jedno światło świeci mocniej, drugie słabiej, a konkretniej:

pozycja nr. 2, lewe świeci jakby się swieciło tylko swiatlo mijania, a prawe jakby sie swieciło drogowe, zmieniam na pozycje nr. 3 i następuje zamiana, prawie swieci jak drogowe, a lewe przygasa na mijania. Byc moze jakies przeciazenia? Choc nie sądze.

3. Jak wspominałem wyzej, w pozycji kluczyka nr. 1 swieci mi sie kontrolka swiatel drogowych, w pozycji nr. 3, kiedy te swiatla sa wlaczone, ta kontrolka się "jarzy", nie swieci tak jak powinna.

 

Kiedys jak bylem mlodszy prawdopodobnie byl problem ze zasniedziała byla instalacja, przyszedl jakis młokos i strasznie namieszał, niby wszystko działało, ale tylko chwile, i teraz po paru latach wziąłem się za to, i pomału pozmieniałem te kable prawie chyba dobrze, tylko dzieje się to co powyżej. Prosze was o sugestie co by zmienic, prosze o proste rady, w sensie nie jakies bardzo techniczne bo nie za dobry ze mnie elektryk.

Opublikowano

To nic nie dało kolego.

Gdy przepiąłem kable to było tak: postojówki okej, mijania okej (już oba tak samo świecą), ale jak włączam drogowe to świeci tylko jedno, drugie nie świeci.

Wcześniej zanim ogarnąłem ten bałagan w instalacji to tez coś było nie tak, postojowe okej, mijania okej, ale szosowe jedno świeciło mocno, drugie słabiej, kolega mi mówił, ze może jakieś obniżenie energii. Nie wiem co może być nie tak.

 

2. Nie wiem jeszcze co z tą kontrolką świateł drogowych, zaświeca się na postojówkach a potem i na szosowych.

3. Da się wykręcić kontrolkę kierunkowskazów tą zieloną odpowiedzialną za "miganie" podczas włączonych kierunkowskazów? Bo albo coś nie tak, albo się żaróweczka spaliła, choć przed tymi moimi poprawkami świeciła.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolega miał rację, to na pewno było obniżenie energii. A dokładnie to kosmici pobierają Ci moc z jednej lampy żeby naładować swój napęd antygrawitacyjny. A tak poważnie, to tam są tylko trzy przewody, więc sprawdź kilka razy czy masz dobrze podłączone. Jak się okaże, że jest ok, to miernik w rękę i bez problemu ustalisz miejsce spadku napięcia. Chociaż po tekście o obniżaniu energii raczej nie wróżę powodzenia w naprawie.

Opublikowano (edytowane)

 Witam, mam pytanie czy dysponuje ktoś może schematem instalacji elektrycznej ciągnika ursus c-362 i mógł by mi ją udostępnić?

Edytowane przez Machine362
Opublikowano

Ma trochę bardziej rozbudowaną instalację, dokładnie nie wiem, dlatego chciałbym zobaczyć dokładny schematy,ale widziałem że ma 8 bezpieczników a nie 6 jak w zwykłej 60-ce.

Opublikowano

Witam!

Posiadam taki alternator: post-146121-0-76994400-1439297143_thumb.jpg i chciałbym zapytać jak go połączyć z nową zakupioną instalacją elektryczną(dedykowaną pod alternator) oraz jaki regulator napięcia do tego właśnie alternatora?

 

 

Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam!

Opublikowano

alternator ma wbudowany regulator wiec nic nie trzeba a co do podłączenia to niech ktoś bardziej kompetentny się wypowie ale myślę że ten temat już był poruszany

Gość Profil usunięty
Opublikowano

alternator ma wbudowany regulator wiec nic nie trzeba a co do podłączenia to niech ktoś bardziej kompetentny się wypowie ale myślę że ten temat już był poruszany

Bzdury wypisujesz i tyle. Ten alternator nie ma żadnego wbudowanego regulatora. Zanim dobierze się regulator, należy stwierdzić czy jest to alternator sześcio- czy dziewięciodiodowy. Bo sposoby podłączenia są inne. Schematy są w dziale "Elektryka" w temacie z poradami.

Opublikowano (edytowane)

hej mam pytanie czy jak chce wymieniacia instalacje elektryczno to co musze zrobici zdjoncio maske i kabine i wyjoncio bak od ropy czy nie musze wyjmowacia baku od ropy czy jest jeszcze mozliwosci ze odkrence 4 sruby i tylko podniose baka zeby te kable tam poprowadzici

 

Gratulacje. To Twój pierwszy post i od razu zarobiłeś ostrzeżenie, pkt. 1.10.

Edytowane przez Elektrotechnik
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mylisz się i to bardzo, tylko po co mieszasz w głowie autorowi pytania? Po co w ogóle pisać jak się czegoś nie wie?

Opublikowano

Dzisiaj popodpinałem wszystkie kable i światła rozrusznik sygnał ok natomiast po przekręceniu kluczyka nie świeci się kontrolka ładowania i mam pytanie czy to podłączenie jest prawidłowe?post-146121-0-20018500-1440350066_thumb.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v