Budzu321

t-25 docieranie

Polecane posty

mtracz    74

Tylko w momencie docierania złazu tarcze dławiąca lub coś w tym stylu na wentylator chłodzący by silnik pracujący pod małym obciążeniem mógł mieć temperaturę. Dopiero docieranie w odpowiedniej temperaturze da zadowalający efekt.

I Jeśli pierwsze MTH będzie stał to nie na wolnych obrotach bo go zatrzesz, a pierścionki się zapieką. Daj mu troszkę gazu.

A potem jeździj i rób lekkie prace jeśli masz.

Tylko go nie przeciążać i robić, niech nie stoi w miejscu bo to nie docieranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

paawlik227    11

kolega mtracz ujoł to tak ze nic dodac i nic ujac :) i kiedys wczytałem gdzes ze przy docieraniu pierwsze 10mtg 25% obciazenia potem 20mtg 50%obciazenia i 20mtg 75% obciazenia B) potem zmiana oleju i ogen w tłoki jak to u mnie mowia :P ja cos na podobe zastosowałem u ciebie przy c-360 i chodzi jak lalka :D

Edytowano przez paawlik227

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Budzu321    0

A jak by teraz troche krety porozwalac na lankach, podczepiam 2 opony od t-25 i taki bal na nie i zwiazuje i pinka to ciagam to mozna by to robic na dotarciu??/ albo obornik rozrzutnikiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Rozwalanie kretowisk na pierwsze MTH było by dobre.

Z rozrzutnikiem bym się jeszcze wstrzymał gdzieś do 30mth.

Ale to i tak nie przesadzać z obciążeniem silnika. Niech pracuje na rożnych obrotach, ale na biegu niższym niż zwykle.

I jak już pisałem nie zostawiać na niskich obrotach i niech ma ciepło, Wskazówka im bliżej 90 stopni tym lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Rozwalanie kretowisk może być, ale pod warunkiem, że łąka nie jest podmokła. Na wilgotnych łąkach samo jeżdżenie po takiej łące to może być 70% obciążenia. Rozrzutnika nie polecam na docieraniu, bo zwykle trzeba mu dać maksymalne obroty, a tak samo jak nie należy pracować na minimalnych obrotach na docieraniu tak samo maksymalnych bym nie zalecał. A poza tym tak jak było pisane wyżej - stopniowo zwiększać obciążenie i koniecznie wymienić olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

I wyczyścić bąka.Będą w nim pozostałości po remoncie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Budzu321    0

Jeszcze jedno pytanie na jakich obrotach ma chodzic przy docieraniu???

 

No prosze o odpowiedź

 

Jeszcze jedno traktor stoi i sie dociera i jak juz zrobi te 30 motogodzin to mozna juz isc w pole????

 

 

​Nie piszemy posta pod postem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

po wymianie oleju

a tak wogóle to trzeba pracować na różnych obrotach unikajc dużego obciżenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Jeszcze jedno pytanie na jakich obrotach ma chodzic przy docieraniu???

 

No prosze o odpowiedź

 

Jeszcze jedno traktor stoi i sie dociera i jak juz zrobi te 30 motogodzin to mozna juz isc w pole????

 

 

​Nie piszemy posta pod postem

 

 

Traktor na docieraniu nie powinien stać w miejscu i tylko mieć włączony silnik. Należy zapalić silnik, rozgrzać i zacząć pracować stopniowo zwiększając obciążenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shred95    0

Witam. Sory, że odswieżam temat ale mam pilną potrzebę. Zrobiłem władkowi remoncik generalny. Przepracował już sobie 23 mtg, i tak się zastanawiam, ile jeszcze on potrezbuję, żeby się zupełnie dotrzeć. Z wywozem obornika, wstrzymam się do 30 mtg tak jak radził kolega, ale od kiedy mogę mu zapiąć pług? Kolejnym pytaniem jakie mnie trapi to obroty silnika. Do tej pory nie przekraczałem 1500, ale od kiedy moge  mu dać pełen spód i "ogień w tłoki".Dzieki za wszelkie odzewy :) .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    31

Znam przypadki gdzie było tylko 10 mtg na postoju i co 2 godziny zwiekszanie obrotów, później w pole,silnik jak nówka cykał, tylko czy na tych terazniejszych czesciach tak to wytrzyma to nie wiem,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie zrobilem silnik we wladku robilem wszystko czyli nowy wał panewki i cala gore czyli wszystko od a do z nawet na kolach zebatych tulki wszystkie i teraz chodzi sobie i dochodzi mu temperatura do 80 i pewnie jak bym nie zgasil to by szla dalej czy to normalne?silnik juz ma zrobione 5 mtg tak na raty nie jednego dnia bo sie grzeje i nie chce zeby go przegrzac moje pytanie jest takie czy to normalna temperatura przy docieraniu ze dochodzi tak daleko?i jak dlugo sie moze utrzywac?tak czytam wyzej co jest pisane i musze zaczac nim jezdzic czy dobrze mysle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez CezZzaRPL
      Cześć . Mam t 25 chce kupić przyczepe do niego tylko że nie posiadam żadnego układu hamulcowego do przyczep . Moje pytanie jest takie jaki układ najlepiej wybrać? pneumatyczny? czy hydrauliczny ? 
    • Przez Atleast
      Witajcie. Chcę zmienić gniazda hydrauliki do przyczepy w rusku, z przykręcanych na szybkozłączki euro. Ze względu na to, że ciągnik jest 100 km ode mnie i akcję wymiany muszę zrobić "na strzał" (czyli przyjeżdzam, odkręcam, zakręcam nowe)  to proszę o informację, jaki gwint ma zakończenie rurki hydraulicznej do której mocuje się gniazdo? Widziałem na filmikach, że niektórzy stosowali jakieś adaptery, przejściówki, więc jak to wygląda?
    • Przez Adam03
      Witam wymieniłem w t25 głowice cylindry tłoki i pompę. Ciągnik ładnie odpala ale po około 20 minutach pracy temperatura oleju osiąga 90 stopni. Brak mu mocy i na wysokich obrotach silnik jakby dzwonił. I teraz pytanie zapłon jest za wczesny czy za późny. Na wolnych obrotach delikatny dym a na wysokich praktycznie go nie ma, zato zaczyna kopcić pod obciążeniem. 
    • Przez bombelogrodnik
      Jest tutaj może jakaś osoba która zajmuje się naprawami/renowacjami władymirca? Myślimy, zeby z bratem ojcu w prezencie odrestaurować ciagniczek, bo swoje już przeżył. Ze mnie mechanik żaden, a i czasu brak wiec może jest ktoś kto się zajmuje takim czymś, najlepiej z pomorza. Do naprawy sporo  np wymiana wału, wspomaganie lub włożenie kolumny od c-360,  nowa kabina,  może malowanie i inne różne drobne naprawy.
    • Przez jaro606
      Mam do was pytanie. Jak poprosiłem o pomoc w ustawieniu kąta wtrysku to pojawiało się wiele wypowiedzi zawierających informacje o znakach na kole pasowym. Niektóre posty były ze sobą sprzeczne.
       
      Więc tak:
      Na kole pasowym w T-25 są trzy, a w zasadzie cztery oznaczenia.
      Jest oznaczenie składające się z dwóch kresek obok siebie - T1 i T2
      Jak na kreski T1 i T2 patrzymy od przodu silnika i z lewej strony, to poniżej z 5cm jest kreska o oznaczeniu chyba BMT.
      Jakieś 1/2 obrotu na kole pasowym od kreski BMT jest kreska HMT.
       
      W instrukcji pisze (przy regulacji kąta wtrysku), że w momencie pokrycia się T1 ze znacznikiem następuje koniec suw sprężania, więc moment GMP. Ale nie pasuje mi jedno. Otóż kąt wyprzedzenia wynosi 24-26 stopni przed GMP, w instrukcji pisze, aby ustawiać wtrysk zgodnie z T1. Więc GMP wyznacza drugie ramie tego kąta- czyli wychodzi na to że kreska ok. 5cm niżej BMT. Moim zdaniem by się to zgadzało, ale jak waszym. Dlaczego sadzę ze by się zgadzało- bo w instrukcji w punkcie o ustawianiu luzów pisze, aby ustawić koło w punkcie końca suwu sprężania, czyli rozumiem że w GMP i ustawić luzy na 1 głowicy. a na drygiej glowicy po przekreceniu koła o 1/2 obrotu, wychodzi na to ze to punkt HMT.
       
      Pytania. Co poszczególne kreski tak na prawdę oznaczają oznaczają? Które to GMP 1 tłoka i DMP? przy których ustawiacie luzy na zaworach????????????????????????????
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj