Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Który wysięgnik lepszy, warfama zaleca 6A ale w galerii jest kilka takich ciągników z turem 6 i na stronie warfamy również jest taki model, ale jak coś user @Dybciak wspominał rama dotyka do przedniego zderzaka i nie da się maksymalnie opuścić czy coś takiego, ale z 2giej strony wolał bym żeby to jak najmniej wystawało przed ciągnik, różnica w cenie symboliczna, to jak polecacie, mi się wydaje że im krócej tym lepiej i ciągnik stabilniejszy

Opublikowano (edytowane)

wady krótkiego: niżej podniesie i mniejszy wysięg, czyli będziesz towar z przyczepy musiał nawet z dwóch stron zdejmować :P

Edytowane przez b0gdan
Opublikowano

hmmm wysokość podnoszenia to nie jest dla mnie ważna, a wysięg, hmm to ma wady i zalety chyba, bo może z 2 stron przyczepy a może i nie ale za to przeciwwagi czepiać nie trzeba i z ładunkiem spokojniej można będzie pracować mniej bujać będzie, ma ktoś tura 6 na lamborghini r3 explorer3 czy agrofarm? a kto ma 6a na tych ciągnikach?

Opublikowano

Ja też stanąłem przed wyborem ładowacza. Byłem u dilera i pytałem się o tur 6 i 6a do explorera3. Diler odrazu mi odradził kupno 6a, ponieważ podobno ten tur jest zbyt długi jak na swoje mocowanie i ścinają się bolce. Tak masz rację im krócej tym lepiej i ciągnik stabilniejszy. Jeżeli nie jest ci potrzebna wysokość to bierz tur 6. Ciągnik tak nie cierpi i jak wspomniałeś jest stabilniejszy. Sam kupiłem stoll fz 30 i jest dość długi, i bez przeciw wagi podrywa tył ciągnika, kiedy np. wiozę pełną łychę kukurydzy.

Ja bym brał 6.

Opublikowano

heh warfama teraz odradza montaż tura 6 na r3 bo niby zaczepia o koła, czy ktoś z użytkowników ma taki tur i zaczepiają koła dziwne, nie słyszałem o takim przypadku, czy 6A ma inne mocowanie niż 6 bo jest jakaś tam różnica w cenie to pozostaje 6A ale ten to jakiś taki długi heh

Opublikowano

Witam,

dlaczego chcesz kupić polski ładowacz? Mam ładowacz tylko TUR 4 z 2007 roku i muszę powiedzieć że jest beznadziejny. Ciężki jak cholera, odczepić to nie jest łatwo, ciężko nasmarować, szybko się wyrabia, z rozdzielacza cieknie masakrycznie... Na Twoim miejscu bym nie bawił się w te ładowacze...

Opublikowano

wydaje mi się że polecają tego 6a dlatego że montują bardzo blisko kabiny przez co nie ciąży tak na przodek, a 6 jest krótszą i wysuwają mocowanie do przodu by można było dobrze ładować piach czy obornik na drugi brzeg przyczepy czy rozrzutnika tak mi się wydaje

Opublikowano (edytowane)

heh sam obczaiłem jak to wygląda ciekaw jestem czy ktoś ma porwnanie ile dłuższa jest rama 6A bo całej różnicy w wysokości podnoszenia nei może być bo 6A jest kilkanaście cm wyżej osadzony na ciągniku, a myślę że dlatego przestali montować 6 bo teraz do odstawiania tura łapy są pod wysięgnikiem i być może o to zaczepia koło, w sumie oglądając oba wysięgniki na tym ciągniku to o ile 6A jest wyżej osadzony to w niskich pozycjach nie jest tak bardzo wysunięty do przody heh sam już nie wiem to że jest tak wysoko mnad maską to ogranicza widoczność troche

tak by to wyglądało ocencie sami czy bardzo wystajke czy nie

Edytowane przez Ferdek07
Opublikowano

To będzie pewnie cena bez konstrukcji wsporczej

A tak zapytam teoretycznie gydym chciał tura 2 sekcyjnego bo taki by mi wystarczył to dlaczego nie można by podłączyć go bezposrednio w gniazda ciągnika i sterować dzwigniami od fabrycznego rozdzielacza ciągnika zainspirowała mnie fotka z instrukcji obsługi tak jest i w metalfachu w instrukcji obsługi też jest taki wariant, sam to oblukałem w ciągniku i ma bardzo wygodnie umiejscowione dzwignie do tego, także dlaczego to nie jest popularne, czy zaraz byn zajedził te rozdzielacze w ciągniku? czy są jakieś inne powody by tak nie podłączać, wszak by pompa była najmniej obciążona i ładnych kilka tyś miałbym taniej ładowacz

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ten ciągnik ma zarabiać na Ciebie czy Ty na niego? Bo jak boisz się używać hydrauliki bo rozdzielacz się zużyje, to coś tu chyba nie gra. Można tak podłączyć bez żadnych przeciwwskazań, tylko wtedy masz zajęte wszystkie wyjścia i nie masz gdzie podłączyć przyczepy itd.

Opublikowano

A że się tak spytam-naprawdę wystarczy Tobie ładowacz dwusekcyjny ?-ja sobie pracy bez trzeciej sekcji za bardzo nie wyobrażam...

Jak chcesz koniecznie zaoszczędzić to kup sam ładowacz bez rozdzielacza (o ile można :D ) i wstaw sobie do kabiny taki rozdzielacz zakupiony samodzielnie (z pewnością będzie kosztował mniej niż ten od producenta).Zaletą takiego rozwiązania jest też lepsze "czucie" ładowacza.Ja mam w ciągniku taki trójsekcyjny rozdzielacz zamontowany "pod łapką" i w życiu nie zamieniłbym go na jakiś badziewny polski joystick...

Opublikowano (edytowane)

no własie mam nawet takie nieśmiałe plany jakby się uprzec to bym kupił bez rozdzielacza, dużo się nasłuchałem na temat awaryjności jojsticków, a zastanawia mnie też dlaczego jojstic z rozdzileaczem na allegro kosztuje 1 tyś zł a u producenta 3,5 tyś zł, tylko czy zanim rozdzielacz kupie to by mi grało jakbym podpioł bezposrednio w gniazda, czy w takim rozdzielaczu od tura są może jakieś zawory przeciążeniowe czy coś?

2 sekcje narazie mi spokojnie wystarczy gnój podpychać i bele siana zwozić

Ten ciągnik ma zarabiać na Ciebie czy Ty na niego? Bo jak boisz się używać hydrauliki bo rozdzielacz się zużyje, to coś tu chyba nie gra. Można tak podłączyć bez żadnych przeciwwskazań, tylko wtedy masz zajęte wszystkie wyjścia i nie masz gdzie podłączyć przyczepy itd.

pytam dlatego bo to mało popularne podłączenie a w belarce troche macham tymi dzwigienkami, a jaki to problem do prasy odpinam węże 2 giej sekcji podpinam prase i tyle, tylko zastanawiam się czy długowieczne takie rozdzielacze sa w lambo

Edytowane przez Ferdek07
Opublikowano

Kolego ja mam tak podpiętą hydraulikę od tura do mojego Fendt'a tylko że ja mam rozdzielacz krzyżakowy i tura 3-sekcyjnego. U ciebie tak się da podłączyć bez problemu tylko będziesz musiał wstawić zawory na przewodach najlepiej w miejscu gdzie miał by być rozdzielacz od joysticka po to aby jak będziesz odczepiał przewody od tura a tur zostanie na ciągniku to aby ci nie opadł tylko moim zdaniem w tym ciągniku umiejscowienie wajch od sterowania hydrauliki są w niewygodnym miejscu aby sterować turem.

Opublikowano

jak dla mnie to wygodnie tylko jest jeden mały problem czy ta dźwignia ktra blokuje się w położeniu minus czy da się coś przestawić żeby się nie blokowała to do znawców sdf, bo nie tylko do tura ale w innych sprawach mi to troszkę przeszkadza w instrukcji obsługi nic na ten temat nie ma jest jakaś opcja żeby wyłączyć to blokowanie się pozycji minus?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Czym się różnią te dwa typy mocowania osprzętu? Z tego, co się orientuję, to osprzęt do ramki sms ma haki dokładnie nad otworami pod sworznie zabezpieczające. Osprzęt do ramki euro ma szerzej rozstawione haki, czy może węziej rozstawione otwory pod sworznie?,a może jeszcze inne wymiary się nie zgadzają? jak to wygląda z praktycznego punktu widzenia? który rodzaj mocowania jest lepszy?
    • Przez Arturo1610
      kupię ładowacz czołowy mx t10 lub t12 do ciągnika mccormick imc albo od case mx c. moze ktoś wie gdzie mógłbym coś takiego dostać bo na olx ani nigdzie indziej nie mogę znaleźć takie adaptacji pod ten ciągnik
    • Przez velFoka
      Witam. Czy ktoś wie do czego służy te wejście w rozdzielaczu O1?

    • Przez MałyRolas
      Mam problem z szybkim zakresem biegów w fadrome. A konkretnie to z jego brakiem. Chodzi o te biegi przy fotelu nie te przy kierownicy. Kojarzy ktoś co może być tego przyczyną? I czy da się coś zrobić bez wyjmowania skrzyni?
    • Przez panmino
      Hej, czy myślicie że da radę pracować łyżką na takiej ramce na przednim tuzie? Chciałbym tym robić jakieś roboty ziemne, korytowanie przesuwanie skarpy itp,  dla których trochę szkoda ładowacza bo delikatny mam. Ma ktoś doświadczenie z pracy z taką ramką?
      Ramka: adapter euro ramka przejściówka TUZ  z siłownikiem.
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v