Skocz do zawartości
Ferdek07

Tur 6 czy 6A do lamborghini r3?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini
Ferdek07    62

Który wysięgnik lepszy, warfama zaleca 6A ale w galerii jest kilka takich ciągników z turem 6 i na stronie warfamy również jest taki model, ale jak coś user @Dybciak wspominał rama dotyka do przedniego zderzaka i nie da się maksymalnie opuścić czy coś takiego, ale z 2giej strony wolał bym żeby to jak najmniej wystawało przed ciągnik, różnica w cenie symboliczna, to jak polecacie, mi się wydaje że im krócej tym lepiej i ciągnik stabilniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cuabab    1

6A. ;p

Edytowano przez milanreal1
brak argumentacji posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    62

dzięki chłopaki za wyczerpujące uzasadnienie przekonaliście mnie -_- :rolleyes:

a dlaczego nie 6 któtki jest mało wystaje to chyba zaleta nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

wady krótkiego: niżej podniesie i mniejszy wysięg, czyli będziesz towar z przyczepy musiał nawet z dwóch stron zdejmować :P

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

hmmm wysokość podnoszenia to nie jest dla mnie ważna, a wysięg, hmm to ma wady i zalety chyba, bo może z 2 stron przyczepy a może i nie ale za to przeciwwagi czepiać nie trzeba i z ładunkiem spokojniej można będzie pracować mniej bujać będzie, ma ktoś tura 6 na lamborghini r3 explorer3 czy agrofarm? a kto ma 6a na tych ciągnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

zbyt mały wysięg jest bardzo dużo wadą, a do jednej tony w moim ładowaczu można spokojnie bez przeciwwagi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też stanąłem przed wyborem ładowacza. Byłem u dilera i pytałem się o tur 6 i 6a do explorera3. Diler odrazu mi odradził kupno 6a, ponieważ podobno ten tur jest zbyt długi jak na swoje mocowanie i ścinają się bolce. Tak masz rację im krócej tym lepiej i ciągnik stabilniejszy. Jeżeli nie jest ci potrzebna wysokość to bierz tur 6. Ciągnik tak nie cierpi i jak wspomniałeś jest stabilniejszy. Sam kupiłem stoll fz 30 i jest dość długi, i bez przeciw wagi podrywa tył ciągnika, kiedy np. wiozę pełną łychę kukurydzy.

Ja bym brał 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

czy wie ktoś coś na temat zmiany cennika po targach agrotech? dielerzy straszą że półdzie w górę to od kiedy ten nowy cennik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

heh warfama teraz odradza montaż tura 6 na r3 bo niby zaczepia o koła, czy ktoś z użytkowników ma taki tur i zaczepiają koła dziwne, nie słyszałem o takim przypadku, czy 6A ma inne mocowanie niż 6 bo jest jakaś tam różnica w cenie to pozostaje 6A ale ten to jakiś taki długi heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtaso    3

Witam,

dlaczego chcesz kupić polski ładowacz? Mam ładowacz tylko TUR 4 z 2007 roku i muszę powiedzieć że jest beznadziejny. Ciężki jak cholera, odczepić to nie jest łatwo, ciężko nasmarować, szybko się wyrabia, z rozdzielacza cieknie masakrycznie... Na Twoim miejscu bym nie bawił się w te ładowacze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

na zachodni mnie nie stać, a interesuje mnie tylko dlaczego warfama nie chce montować tura 6 na ciągniki agrofarm r3 i explorer i zaleca 6A który jest 30cm dłuższy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stas25    1

wydaje mi się że polecają tego 6a dlatego że montują bardzo blisko kabiny przez co nie ciąży tak na przodek, a 6 jest krótszą i wysuwają mocowanie do przodu by można było dobrze ładować piach czy obornik na drugi brzeg przyczepy czy rozrzutnika tak mi się wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

heh sam obczaiłem jak to wygląda ciekaw jestem czy ktoś ma porwnanie ile dłuższa jest rama 6A bo całej różnicy w wysokości podnoszenia nei może być bo 6A jest kilkanaście cm wyżej osadzony na ciągniku, a myślę że dlatego przestali montować 6 bo teraz do odstawiania tura łapy są pod wysięgnikiem i być może o to zaczepia koło, w sumie oglądając oba wysięgniki na tym ciągniku to o ile 6A jest wyżej osadzony to w niskich pozycjach nie jest tak bardzo wysunięty do przody heh sam już nie wiem to że jest tak wysoko mnad maską to ogranicza widoczność troche

tak by to wyglądało ocencie sami czy bardzo wystajke czy nie

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

To będzie pewnie cena bez konstrukcji wsporczej

A tak zapytam teoretycznie gydym chciał tura 2 sekcyjnego bo taki by mi wystarczył to dlaczego nie można by podłączyć go bezposrednio w gniazda ciągnika i sterować dzwigniami od fabrycznego rozdzielacza ciągnika zainspirowała mnie fotka z instrukcji obsługi tak jest i w metalfachu w instrukcji obsługi też jest taki wariant, sam to oblukałem w ciągniku i ma bardzo wygodnie umiejscowione dzwignie do tego, także dlaczego to nie jest popularne, czy zaraz byn zajedził te rozdzielacze w ciągniku? czy są jakieś inne powody by tak nie podłączać, wszak by pompa była najmniej obciążona i ładnych kilka tyś miałbym taniej ładowacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ten ciągnik ma zarabiać na Ciebie czy Ty na niego? Bo jak boisz się używać hydrauliki bo rozdzielacz się zużyje, to coś tu chyba nie gra. Można tak podłączyć bez żadnych przeciwwskazań, tylko wtedy masz zajęte wszystkie wyjścia i nie masz gdzie podłączyć przyczepy itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

A że się tak spytam-naprawdę wystarczy Tobie ładowacz dwusekcyjny ?-ja sobie pracy bez trzeciej sekcji za bardzo nie wyobrażam...

Jak chcesz koniecznie zaoszczędzić to kup sam ładowacz bez rozdzielacza (o ile można :D ) i wstaw sobie do kabiny taki rozdzielacz zakupiony samodzielnie (z pewnością będzie kosztował mniej niż ten od producenta).Zaletą takiego rozwiązania jest też lepsze "czucie" ładowacza.Ja mam w ciągniku taki trójsekcyjny rozdzielacz zamontowany "pod łapką" i w życiu nie zamieniłbym go na jakiś badziewny polski joystick...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

no własie mam nawet takie nieśmiałe plany jakby się uprzec to bym kupił bez rozdzielacza, dużo się nasłuchałem na temat awaryjności jojsticków, a zastanawia mnie też dlaczego jojstic z rozdzileaczem na allegro kosztuje 1 tyś zł a u producenta 3,5 tyś zł, tylko czy zanim rozdzielacz kupie to by mi grało jakbym podpioł bezposrednio w gniazda, czy w takim rozdzielaczu od tura są może jakieś zawory przeciążeniowe czy coś?

2 sekcje narazie mi spokojnie wystarczy gnój podpychać i bele siana zwozić

Ten ciągnik ma zarabiać na Ciebie czy Ty na niego? Bo jak boisz się używać hydrauliki bo rozdzielacz się zużyje, to coś tu chyba nie gra. Można tak podłączyć bez żadnych przeciwwskazań, tylko wtedy masz zajęte wszystkie wyjścia i nie masz gdzie podłączyć przyczepy itd.

pytam dlatego bo to mało popularne podłączenie a w belarce troche macham tymi dzwigienkami, a jaki to problem do prasy odpinam węże 2 giej sekcji podpinam prase i tyle, tylko zastanawiam się czy długowieczne takie rozdzielacze sa w lambo

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Kolego ja mam tak podpiętą hydraulikę od tura do mojego Fendt'a tylko że ja mam rozdzielacz krzyżakowy i tura 3-sekcyjnego. U ciebie tak się da podłączyć bez problemu tylko będziesz musiał wstawić zawory na przewodach najlepiej w miejscu gdzie miał by być rozdzielacz od joysticka po to aby jak będziesz odczepiał przewody od tura a tur zostanie na ciągniku to aby ci nie opadł tylko moim zdaniem w tym ciągniku umiejscowienie wajch od sterowania hydrauliki są w niewygodnym miejscu aby sterować turem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

jak dla mnie to wygodnie tylko jest jeden mały problem czy ta dźwignia ktra blokuje się w położeniu minus czy da się coś przestawić żeby się nie blokowała to do znawców sdf, bo nie tylko do tura ale w innych sprawach mi to troszkę przeszkadza w instrukcji obsługi nic na ten temat nie ma jest jakaś opcja żeby wyłączyć to blokowanie się pozycji minus?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez buchaj
      Witam,
      Potrzebuje tura do tego ciągnika, który służył by mi głównie do załądunku bel słomy i siana oraz obornika. Z tymi belami chodzi głównie o to aby dało się ułożyć 4 warstwy w stodole. Co możecie mi polecić???
    • Przez adamek1942
      Witam mam pytanie dlaczego są 2 rożne ceny tego ładowacza 15.500 i 12.500 brutto i pisze w obu przypadkach ze jest to cena razem z ramą górną  i dolną, kompletny bez żadnych dodatków.
    • Przez mlody456
      Chce zamontować tur na 80-tke, wiadomo krajowego producenta, tutaj zastanawiam się nad inter-tech it 1600, metal-technik mt02, hydromet xtreme-1, metal-fach t229 czy coś innego? Na olx kosztują ok. 12 500zł bez osprzętu a nawet taniej Poza tym w inter techu są różne malowania/nalepki i to jest też różnica w jakości? Prosiłbym o szybką pomoc bo chce jeszcze przed 1 pokosem zakupić
    • Przez FAGROSsc
      Założyłem nowy temat w którym chętnie pomogę każdemu w doborze ładowacza czołowego do ciągnika nowego na gwarancji jak i też tych najstarszych, mniejszych i większych. Jeśli ktoś ma wątpliwości chętnie pomogę w wyborze producenta jak i też w doborze osprzętu. 
×