Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Root Admin
Opublikowano

poszukaj czegos zachodniego tylko gadaj juz konkretnie, za bardzo podobne pieniadze mozna juz kupic JD czy NH, nie sugeruj sie tym co jest w cenniku tylko tym za ile moga ci sprzedac ciagnik - roznice sa bardzo duze

 

jak 2 lata temu chcialem kupic ciagnik to MF 5445 wychodzil duzo duzo taniej niz zetor fronterra 9641

Opublikowano

p5 mają 80 i 100km silniki perkins albo iveco a p7 chyba tylko 80 nie jestem pewien..przedni i tylny most,skrzynia ZF silniki juz pisałem,EHR Bosh..cena tego ciągnika jest wysoka bo te części to swiatowa czołówka i ciągnik posiąda wysoki standard.z starego pronara zostaje tylko to że u nas jest składany a z tym to już bywa róznie..jak bym miał teraz kupować ciągnik 100km to bym się mocno zastanowił nad p5

Opublikowano

byłem na stronie pronara.modelem p7 pronar zostawia ursusa daleko w tyle!skrzynia 24/24 możliwy rewers elektrohydrauliczny i jednostopniowy power shift, silnik iveco.tylko zdziwił mnie rozmiar opon a raczej średnica przód 20 tył 30-pewnie traktor będzie miał mniejsze wymiary od p5 tylko ciekawe jaka cena??

a p8 to ten kameleon z agroshow ;)

Opublikowano

Skoro jest temat o p5 to może ktoś wypowie się na temat p7. Podwozie carraro silnik iveco cena za 82km około 120 tyś, duża zwrotnośc i małe rozmiary, chociaż te koła przód 360/70/20 i tył na 30' to mi bardzo przypomina lampo, może coś o tych silnikach iveco wiecie?> B)

Opublikowano
Skoro jest temat o p5 to może ktoś wypowie się na temat p7. Podwozie carraro silnik iveco cena za 82km około 120 tyś, duża zwrotnośc i małe rozmiary, chociaż te koła przód 360/70/20 i tył na 30' to mi bardzo przypomina lampo, może coś o tych silnikach iveco wiecie?> :)

silniki z pewnoscią bardziej ekonomiczne i przede wszystkim mieszcące sie w normie spalin a nie tak jak d-243 B) :)

Opublikowano

Widział ktoś na żywo p7 bo na 20' przód i 30 tył małe się wydają ale wymiary to ma mają jak proxima.

Za 120 tyś to był by farmtrac 80km, czy kioti nawet 90km też carraro tyle że z silnikiem perkinsa, lepszy ten perkins czy iveco?

Opublikowano

No tak zetor najpewniejszy, ale jak przekonac ojca że proxima mało pali jak sam w to nie bardzo wierze, fakt że z odpowiednimi maszynami spalanie jest rozsądne, ale przy hodowli są maszyny niezastąpione i czasami trzeba polatac ze zgrabiarka lub rozrzutnikiem 3t, lub jakiś lekki transport, a wtedy będzie łykac z 6l na godz gdy np. farmtrac lub p7 mogło by poniżej 4l schodzic, czy nie jest tak?

Opublikowano

Podobno te Iveco palą jeszcze mniej niż perkinsy, zresztą wystarczy porównać spalanie w p5 według producenta, a jak jest w praktyce to niewiem bo nikt w okolicy nie ma z iveco.

Opublikowano
No tak zetor najpewniejszy, ale jak przekonac ojca że proxima mało pali jak sam w to nie bardzo wierze, fakt że z odpowiednimi maszynami spalanie jest rozsądne, ale przy hodowli są maszyny niezastąpione i czasami trzeba polatac ze zgrabiarka lub rozrzutnikiem 3t, lub jakiś lekki transport, a wtedy będzie łykac z 6l na godz gdy np. farmtrac lub p7 mogło by poniżej 4l schodzic, czy nie jest tak?

patrz ty robisz jak ja przed kilkalaty sowjego 82SA to byl ciagnik kupiony ,,w ciemno" teraz jak bys kupowal to mozesz zapytac o opinie innych -nie?? i tak samo z P7 -bardzo malo jest uzytkownikow i tez nie znasz opini o nich. (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi)

a propo zetora (nie posiadam takiego traktora) ale moje zdanie jest takie -jak mu nie bedziesz ,,wstawial" to on bardzo malo bedzie palil -a jak bedziesz mial ciezką noge to on nie bedzie sie dusił tylko wir w zbiorniku sie zrobi B)

P.S to jak bedą lekkie prace dla niego to kup proximie 6441 ichyba mniej spali niz P7 :) (by najmniej mi sie tak wydaje)

no i zetor sprawdzona maszyna :)

Opublikowano

Marcin974 i jak się 82SA sprawuje- kupił byś go jeszcze raz gdybyś miał tylko (a może aż) 96 tyś na nowy ciągnik?>

Co do 6441 to ma minimalnie mniejszą dawke paliwa od 8441 a więc spali minimalnie mniej a jak będzie miała bardzo ciężko łyknie nawet więcej od 8441. Jeśli iveco ma palic nawet mniej od perkinsa to może mniej palic nawet od małej proximy

Opublikowano
patrz ty robisz jak ja przed kilkalaty sowjego 82SA to byl ciagnik kupiony ,,w ciemno" teraz jak bys kupowal to mozesz zapytac o opinie innych -nie?? i tak samo z P7 -bardzo malo jest uzytkownikow i tez nie znasz opini o nich. (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi)

a propo zetora (nie posiadam takiego traktora) ale moje zdanie jest takie -jak mu nie bedziesz ,,wstawial" to on bardzo malo bedzie palil -a jak bedziesz mial ciezką noge to on nie bedzie sie dusił tylko wir w zbiorniku sie zrobi B)

P.S to jak bedą lekkie prace dla niego to kup proximie 6441 ichyba mniej spali niz P7 :) (by najmniej mi sie tak wydaje)

no i zetor sprawdzona maszyna :)

 

Zgadzam się z marciem, zreszta mam zetora 7245 i moje zdanie jest takie, że nie ma czegoś z niczego. U mnie ten traktor chodzi wciężkiej robocie (pług, uprawki, etc...) i moim zdaniem pali rozsądnie, ale i czasmi używam go do przetsąsacza (bo napęd 4x4 i mogę wjechać tam gdzie 360 nie da rady albo zniszczył bym nia darń) i radykalnie widać miejsze zużycie, natomiast jak ktoś ma ciężką nogę .... no to potem trzeba za to płacić ..... zreszta można zawsze się pobawić z dawką na pompie, ja tak zrobiłem w 360 (bo robi po lekku w gosp.) i naprawdę spalanie jest symboliczne, a jak trzeba cieżej to tylko wiiększy wydatek na pompie i można do pługa.....

Natomiast w nowoczesnych ciągnikach nie jest już tak łatwo a szczególnie jak już jest elektronika .... jest to fajne jak działa, ale jak się skrzaczy, albo chcialo by sie samemu to trzeba umieć albo .... zapłacić "frycowe" ;-))))))

Opublikowano

A to może nie jest tak, że proximy i niektóre nowe ciągniki mają troche na wyrost nastawianą dawke paliwa, a można to zniwelowac dokładniejszą regulacją nie tracąc znacząco na mocy?

Opublikowano

Nie ma czegoś takiego jak wydatem ustawiony na zapas, jak jest za dużo paliwa to poprostu idie w dym :-)

Poprostu ilosć paliwa ma być dostosowana do pojemnosci silnnika (a własciwie ilości powietrza w cylinndrze - bo jak jest turbo to jest go tam więcej).

Opublikowano
Marcin974 i jak się 82SA sprawuje- kupił byś go jeszcze raz gdybyś miał tylko (a może aż) 96 tyś na nowy ciągnik?>

Co do 6441 to ma minimalnie mniejszą dawke paliwa od 8441 a więc spali minimalnie mniej a jak będzie miała bardzo ciężko łyknie nawet więcej od 8441. Jeśli iveco ma palic nawet mniej od perkinsa to może mniej palic nawet od małej proximy

ja jezeli mialbym dac 120tys za pronara to wybalbym (a nawet dolozyl troche miedzi) zetora ale gdy bym mial 90tys to nie ogladalbym sie na farmataca tylko odrazu pronara to jest najlepszy ciagnik w swojej klasie

mozecie mi nie wierzyc ale czesci do niego to tansze jak do c-360

a patrzac na to z drugiej strony to nie ma ciagnikow bezwaryjnych -moj 82SA obecnie sie nie psuje ale mial kilka usterek fabrycznych (czesc zostala fabrycznie naprawiona, czesc z mojej kieszeni)

a co najwazniejsze to non stop (doslownie non-stop) na opale chodzi -przyznam sie zajrzalem do odstojnika pierwszy raz od nowosci (po 1200mth) to caly brudu i na spodzie byl zardzewialy B)

ale wszystko przepali :):)

Opublikowano

A ilu konny ten traktor ma być bo za 120tyś to już p5 80KM można kupić na mostach niemieckich ZF i z ehr w standardzie, silnik do wyboru perkins lub iveco.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mrozik137
      Witam mam problem wymieniłem alterantor bo myślałem że od tego nie pala sie nawet nie zapalaja sie na włacznikach te lamki co to by mogło być prosze o pomoc 
    • Przez kaczmi
      Witam, Piszę nowy temat bo tamtego nikt już nie otwiera a sprawa robi się pilna czasu coraz mniej a mianowicie zostały dwie przyczepy do wyboru... Metaltech DHB 14 czy Pronar T680H posiada ktoś takie przyczepy, jakieś opinię? Bardzo interesuje mnie jak się te burty hydrauliczne sprawują?
    • Przez destro
      Witam może ktoś posiada katalog fendt favorit 716 
    • Przez mlody5674
      Witam chce kupić owijarkę samozaładowczą i mam dylemat która wybrać, słyszałem ze Sipma jest troszkę lepsza od pronra, ktoś miał doświadczenie z tymi owijarkami proszę o wasze opinie która wybrać żeby można było pracować bez awaryjnie, z góry dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam !  
    • Przez ReV
      Witam, 
      Ciągnik stał 3 miesiące i podczas próby uruchomienia słychać tylko uderzenia w elektrowłącznik.
      Co zrobiłem dalej: kupiłem nowy rozrusznik z elektrowłącznikiem (nowy) i dalej nie zapala.
      Słyszałem że może być to wina przetwornika z 24V na 12V. Kupiłem nowy i dalej nie zapala. 
      Słyszałem tez że może być to wina jednego akumulatora, kupiłem 2 nowe i dalej jest problem.
      Przekaźniki też są 2 nowe.
      Słyszałem że coś może być nie tak z masą, jednak nie mam siły walczyć.
       
      Czy ktoś ma jakieś wskazówki/pomysły? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v